Εμφάνιση απλής εγγραφής

Vehicle driving patterns and traffic characteristics in the greater area of a Greek central city.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσούρης, Στυλιανόςel
dc.creatorTsouris, Stylianosen
dc.date.accessioned2023-07-05T09:53:13Z
dc.date.available2023-07-05T09:53:13Z
dc.date.issued2023-07-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10623
dc.description.abstractΟι εκπομπές ρύπων των οχημάτων καθημερινής χρήσης αποτελούν έναν από τους κυριότερους παράγοντες περιβαλλοντικής ρύπανσης. Για να καταστεί δυνατό να οριστεί και να ελεγχθεί ο αντίκτυπος της ανθρώπινης δραστηριότητας στο περιβάλλον, είναι απαραίτητο να καταγραφούν τα χαρακτηριστικά μεγέθη του φαινομένου. Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την εκτίμηση των εκπεμπόμενων ρύπων από τα μηχανοκίνητα οχήματα, είναι οι Κύκλοι Οδήγησης. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των πραγματικών συνθηκών κίνησης των οχημάτων, σε διαδρομές που περιλαμβάνουν στο μεγαλύτερο μέρος τους, τις κεντρικές λεωφόρους Κηφισίας και Μεσογείων, για τη δημιουργία ενός αντιπροσωπευτικού προφίλ κίνησης (Κύκλος Οδήγησης).Η μελέτη θα φανερώσει, αφενός τις διαφορές στη μετάβαση από ένα σημείο σε ένα άλλο μέσω διαφορετικών διαδρομών στην πόλη των Αθηνών και αφετέρου τις διαφορές από παρόμοιες μελέτες σε άλλες πόλεις. Η καταγραφές των οδηγικών χαρακτηριστικών γίνονται χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους και αξιοποιώντας τα δεδομένα της ηλεκτρονικής διαχείρισης των επιβατικών οχημάτων. Συνεπώς, η εργασία αναπτύσσεται σε δύο βασικά σκέλη, το θεωρητικό και το πειραματικό. Στο θεωρητικό σκέλος της εργασίας, γίνεται περιγραφή του περιβαλλοντικού προβλήματος, δηλαδή η ατμοσφαιρική ρύπανση που προκύπτει από την κίνηση των οχημάτων. Αναλυτικότερα, γίνεται μια περιγραφή των ρύπων, αφού πρώτα ταξινομηθούν ανάλογα με την προέλευση τους. Στην συνέχεια πραγματοποιείται μία ανασκόπηση των περιορισμών των εκπεμπόμενων ρύπων που ισχύουν σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα (EURO), καθώς και προτύπων άλλων ηπείρων, που προορίζονται για τα επιβατικά οχήματα. Εν συνεχεία, γίνεται αναλυτική περιγραφή των κύκλων οδήγησης. Ο κύκλος οδήγησης, ως ένα χρήσιμο και κρίσιμο εργαλείο για τον έλεγχο της ατμοσφαιρικής ρύπανσης , εξετάζεται μέσω μιας βιβλιογραφικής έρευνας, όσον αφορά την πορεία εξέλιξης του με παραδείγματα ανά τον κόσμο. Στο πειραματικό σκέλος, αναλύονται όλα τα βήματα που ακολουθούνται κατά την λήψη και καταγραφή πραγματικών δεδομένων οδήγησης. Η καταγραφή πραγματοποιείται σε κεντρικές αρτηρίες στην πόλη των Αθηνών, με ένα επιβατικό όχημα συμβατών προδιαγραφών. Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν με την βοήθεια μια συσκευής διαγνωστικών βλαβών (OBD II) συνδυαστικά με μια εφαρμογή android. Έπειτα, καταγράφεται η διαδικασία επεξεργασίας δεδομένων με την βοήθεια λογισμικού σύγχρονης τεχνολογίας, για την εκπόνηση ενός αντιπροσωπευτικού προφίλ ταχύτητας. Τέλος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα που προέκυψαν με τη βοήθεια διαγραμμάτων καθώς και η σύγκριση με παλαιότερα αποτελέσματα καταγραφής από την ίδια πόλη με σκοπό την αξιολόγηση του αντιπροσωπευτικού προφίλ ταχύτητας.el
dc.description.abstractPollutant emissions from everyday vehicles are one of the main causes of environmental pollution. In order to be able to define and control the impact of human activity on the environment, it is necessary to record the characteristic magnitudes of the phenomenon. One of the most important tools for estimating emissions from motor vehicles is Driving Cycles. The main purpose of the present thesis is to investigate the real traffic conditions in Athens and to create a representative driving profile (Driving Cycle). Additionally, there is attempted a comparison with similar studies. Therefore, this study is developed in two parts, the theoretical and the experimental part. In the theoretical part, the environmental problem is presented. In more detail, a description of the pollutants is made, after they are first classified according to their origin. Secondly, follows a review of emissions restrictions for passenger vehicles, in accordance with European standards (EURO) and standards from other continents. Then, a detailed description of the driving cycles is made. The driving cycle is examined through a literature survey, as a useful and critical tool for controlling air pollution. In the experimental part, are presented the steps that are followed for data collection and analysis. The data collection is made in central arteries of Athens (Mesogion and Kifissias) with a compatible passenger vehicle. The measurements were made with a diagnostic device (OBD II) in combination with an android application. The data processing was made with suitable software, in order to be created a representative speed profile. The results of this research are presented with diagrams. Subsequently, a comparison with previous results is attempted in order to evaluate the representative speed profile.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΚαταγραφή και μελέτη των χαρακτηριστικών κίνησης επιβατικού οχήματος σε κεντρικές αρτηρίες της Αττικής.el
dc.titleVehicle driving patterns and traffic characteristics in the greater area of a Greek central city.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσούρης, Στυλιανόςel
heal.creatorNameTsouris, Stylianosen
heal.publicationDate2023-07-03
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10623
heal.abstractΟι εκπομπές ρύπων των οχημάτων καθημερινής χρήσης αποτελούν έναν από τους κυριότερους παράγοντες περιβαλλοντικής ρύπανσης. Για να καταστεί δυνατό να οριστεί και να ελεγχθεί ο αντίκτυπος της ανθρώπινης δραστηριότητας στο περιβάλλον, είναι απαραίτητο να καταγραφούν τα χαρακτηριστικά μεγέθη του φαινομένου. Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την εκτίμηση των εκπεμπόμενων ρύπων από τα μηχανοκίνητα οχήματα, είναι οι Κύκλοι Οδήγησης. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των πραγματικών συνθηκών κίνησης των οχημάτων, σε διαδρομές που περιλαμβάνουν στο μεγαλύτερο μέρος τους, τις κεντρικές λεωφόρους Κηφισίας και Μεσογείων, για τη δημιουργία ενός αντιπροσωπευτικού προφίλ κίνησης (Κύκλος Οδήγησης).Η μελέτη θα φανερώσει, αφενός τις διαφορές στη μετάβαση από ένα σημείο σε ένα άλλο μέσω διαφορετικών διαδρομών στην πόλη των Αθηνών και αφετέρου τις διαφορές από παρόμοιες μελέτες σε άλλες πόλεις. Η καταγραφές των οδηγικών χαρακτηριστικών γίνονται χρησιμοποιώντας σύγχρονες μεθόδους και αξιοποιώντας τα δεδομένα της ηλεκτρονικής διαχείρισης των επιβατικών οχημάτων. Συνεπώς, η εργασία αναπτύσσεται σε δύο βασικά σκέλη, το θεωρητικό και το πειραματικό. Στο θεωρητικό σκέλος της εργασίας, γίνεται περιγραφή του περιβαλλοντικού προβλήματος, δηλαδή η ατμοσφαιρική ρύπανση που προκύπτει από την κίνηση των οχημάτων. Αναλυτικότερα, γίνεται μια περιγραφή των ρύπων, αφού πρώτα ταξινομηθούν ανάλογα με την προέλευση τους. Στην συνέχεια πραγματοποιείται μία ανασκόπηση των περιορισμών των εκπεμπόμενων ρύπων που ισχύουν σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα (EURO), καθώς και προτύπων άλλων ηπείρων, που προορίζονται για τα επιβατικά οχήματα. Εν συνεχεία, γίνεται αναλυτική περιγραφή των κύκλων οδήγησης. Ο κύκλος οδήγησης, ως ένα χρήσιμο και κρίσιμο εργαλείο για τον έλεγχο της ατμοσφαιρικής ρύπανσης , εξετάζεται μέσω μιας βιβλιογραφικής έρευνας, όσον αφορά την πορεία εξέλιξης του με παραδείγματα ανά τον κόσμο. Στο πειραματικό σκέλος, αναλύονται όλα τα βήματα που ακολουθούνται κατά την λήψη και καταγραφή πραγματικών δεδομένων οδήγησης. Η καταγραφή πραγματοποιείται σε κεντρικές αρτηρίες στην πόλη των Αθηνών, με ένα επιβατικό όχημα συμβατών προδιαγραφών. Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν με την βοήθεια μια συσκευής διαγνωστικών βλαβών (OBD II) συνδυαστικά με μια εφαρμογή android. Έπειτα, καταγράφεται η διαδικασία επεξεργασίας δεδομένων με την βοήθεια λογισμικού σύγχρονης τεχνολογίας, για την εκπόνηση ενός αντιπροσωπευτικού προφίλ ταχύτητας. Τέλος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα που προέκυψαν με τη βοήθεια διαγραμμάτων καθώς και η σύγκριση με παλαιότερα αποτελέσματα καταγραφής από την ίδια πόλη με σκοπό την αξιολόγηση του αντιπροσωπευτικού προφίλ ταχύτητας.el
heal.abstractPollutant emissions from everyday vehicles are one of the main causes of environmental pollution. In order to be able to define and control the impact of human activity on the environment, it is necessary to record the characteristic magnitudes of the phenomenon. One of the most important tools for estimating emissions from motor vehicles is Driving Cycles. The main purpose of the present thesis is to investigate the real traffic conditions in Athens and to create a representative driving profile (Driving Cycle). Additionally, there is attempted a comparison with similar studies. Therefore, this study is developed in two parts, the theoretical and the experimental part. In the theoretical part, the environmental problem is presented. In more detail, a description of the pollutants is made, after they are first classified according to their origin. Secondly, follows a review of emissions restrictions for passenger vehicles, in accordance with European standards (EURO) and standards from other continents. Then, a detailed description of the driving cycles is made. The driving cycle is examined through a literature survey, as a useful and critical tool for controlling air pollution. In the experimental part, are presented the steps that are followed for data collection and analysis. The data collection is made in central arteries of Athens (Mesogion and Kifissias) with a compatible passenger vehicle. The measurements were made with a diagnostic device (OBD II) in combination with an android application. The data processing was made with suitable software, in order to be created a representative speed profile. The results of this research are presented with diagrams. Subsequently, a comparison with previous results is attempted in order to evaluate the representative speed profile.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
heal.titleΚαταγραφή και μελέτη των χαρακτηριστικών κίνησης επιβατικού οχήματος σε κεντρικές αρτηρίες της Αττικής.el
heal.titleVehicle driving patterns and traffic characteristics in the greater area of a Greek central city.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.classificationURIotherel
heal.keywordκύκλος οδήγησης, ατμοσφαιρική ρύπανση, ταχύτηταel
heal.keyworddriving cycle, atmospheric pollution, speeden
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζιράκης, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTzirakis, Evangelosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States