Πραγματικές συνθήκες οδήγησης και εξέλιξη του κυκλοφοριακού φόρτου σε συγκεκριμένη λεωφόρο της πόλης του Ηρακλείου.
Real world driving pattern monitoring and traffic evolvement in a specific Heraklion route.
View/ Open
Date
2023-07-10Author
Βασιλίδι, Ταουλάντ
Vasilidi, Taoulant
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία γίνετε η δημιουργία ενός προφίλ οδήγησης για μια
κεντρική αρτηρία της πόλης του ηράκλειου. Η λήψη δεδομένων γίνετε από ένα αυτοκίνητο
Mitsubishi l200 με 3000 κυβικά και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τον μήνα Φεβρουάριου
του 2020.
Η πτυχιακή εργασία χωρίζετε σε δυο μέρη. Το πρώτο είναι το θεωρητικό κομμάτι όπου
βλέπουμε τις εκπομπές ρύπων από ανθρώπινες δραστηριότητες και πως συμβάλουν στις
εκπομπές ρύπων τα αυτοκίνητα. Επιπλέον, πότε ξεκίνησαν να επιβάλλονται όρια στις
εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο και πότε η
Ευρωπαϊκοί Ένωση ξεκίνησε να εφαρμόζει με την σειρά της αυτά τα όρια για πρώτη φορά με
τα λεγόμενα euro και που έχουν φτάσει σήμερα αυτά τα όρια εκπομπών ρύπων για τα
αυτοκίνητα μετά από χρονιά.
Επιπρόσθετα, θα δούμε την εξέλιξη των κύκλων οδήγησης με την πάροδο των χρονών και για
ποιους κύκλους οδήγησης χρησιμοποιούνται στην ευρωπαϊκοί ένωση. Τα προβλήματα υγείας
που δημιουργούνται στους πολίτες μέσο των εκπομπών ρύπων σε μεγάλα αστικά κέντρα, όπως
επίσης τις επίπτωσης που έχουν στο περιβάλλον οι εκπομπές ρύπων. Και τέλος ποια η διαφορά
στους κύκλους οδήγησης NEDC και WLTP.
Το δεύτερο μέρος της πτυχιακής αναφέρετε στο πειραματικό κομμάτι στο οποίο υπάρχει η
λήψη δεδομένων για μια εβδομάδα σε κεντρικό δρόμο του Ηράκλειου με σκοπό να φτιαχτεί
ένα κοινό προφίλ οδήγησης σε πραγματικές συνθήκες.
Γίνετε αναλυτική επεξεργασία των δεδομένων που συλλέχτηκαν ώστε να φτιαχτούν αναλυτικά
διαγράμματα: κατανάλωσης, διάρκεια διαδρομής, εκπομπές διοξείδιού του άνθρακα κ.τ.λ.
Επιπρόσθετα, θα γίνει σύγκριση με δυο παλιότερες πτυχιακές εργασίες που είχαν κάνει την
ίδια διαδρομή στην πόλη του ηράκλειου. Η πρώτη έκανε λήψη δεδομένων τον Οκτώβριο του
2012 με αυτοκίνητο Peugeot 206 του 1998 και η δεύτερη έκανε λήψη τον Φεβρουάριο 2018
με αυτοκίνητο Fiat panda 2017. In this thesis is created a driving profile for a central artery of the city of Heraklion. The data
are recorded from a Mitsubishi l200 car with 3000 cubic meters and an automatic
transmission, in February 2020.
This thesis is divided into two parts. The first is the theoretical part where we see the
emissions from human activities and how cars contribute to emissions. Moreover, when did
emissions begin to be imposed on cars for the very first time and when did the European
Union started to implement these limits for the first time with the so-called “euro” term, and
which are the limits today after all this years.
Furthermore, we will see the evolution of driving cycles over the years and which of them are
used in the European Union. The citizen’s health problems caused by the emissions in large
urban centers, also the effects that the emissions have on the environment. And finally, what
is the difference between NEDC and WLTP driving cycles.
The second part of thesis contains the experimental part, in which the purpose is to create
common driving profile in real conditions with the help of data taken in a week on a main
street of Heraklion.
A detailed processing of the collected data is made in order to create detailed diagrams such
as: consumption, route duration, carbon dioxide emissions, etc. And finally, a comparison
will be made with two previous theses that had made the same analyses in the city of
Heraklion. The first thesis was downloaded in October 2012 with a Peugeot 206 car 1998 and
the second one in February 2018 with a Fiat panda 2017 car.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info