Διαχείριση έργου με χρήση εξειδικευμένου λογισμικού για την παρακολούθηση έργου ανακαίνισης ξενοδοχειακής μονάδας.
Project management using specialized software to monitor hotel renovation project.
Date
2021-07-05Author
Λαμπρινουδάκης, Θεόδωρος
Lamprinoudakis, Theodoros
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα εργασία ,όπως μας πληροφορεί ο τίτλος της, αφορά την διαχείριση ενός πραγματικού έργου με την βοήθεια του λογισμικού (Project Libre). Το έργο είναι η ανακαίνιση μιας ξενοδοχειακής μονάδας. Με βάση τις θεωρητικές μεθοδολογίες προχωρήσαμε στην εφαρμογή τους στο περιβάλλον του προγράμματος. Το λογισμικό με την σειρά του μας έδωσε μια σειρά από πληροφορίες που ελήφθησαν υπόψιν, ώστε να γίνει ευκολότερη και περισσότερο διαχειρίσιμη η διεκπεραίωση του έργου που αναλάβαμε. Το έργο προσεγγίστηκε σε πέντε φάσεις και με τη βοήθεια κατάλληλων συστημάτων ελέγχου αναλύθηκαν οι κίνδυνοι και εκτιμήθηκε ο χρόνος και το κόστος των δραστηριοτήτων. Καταχωρήθηκαν στο λογισμικό τιμές που όριζαν τις χρονικές φάσεις εντός των οποίων έπρεπε να εκτελεστούν συγκεκριμένες εργασίες, το κόστος και το πλήθος των υλικών και του ανθρώπινου δυναμικού για κάθε φάση χωριστά. Ο αρχικός προϋπολογισμός διέφερε σε ένα μικρό βαθμό από τον τελικό, αλλά αυτό είχε προβλεφθεί, καθώς είναι αναμενόμενο όσο προχωρά ένα έργο να προκύπτουν επιπλέον κόστη εξαιτίας καθυστερήσεων ή λαθών. Συμπερασματικά, η χρήση του λογισμικού έπαιξε καταλυτικό ρόλο στο να επιτευχθεί ο σκοπός της εργασίας, δηλαδή η διεκπεραίωση του έργου, καθώς μας έδινε τη δυνατότητα να παρακολουθούμε το έργο σε πραγματικό χρόνο, ώστε να προλαβαίνουμε τα λάθη και να μην ξεφεύγουμε από το χρονοδιάγραμμα και τον προϋπολογισμό. This work, as its title informs us, concerns the management of a real project with the help of software (Project Libre).The project is the renovation of a hotel unit. Based on the theoretical methodologies we proceeded to implement them in the program interface. The software gave us a range of information to make the execution of the project we undertook easier and more manageable. The project was approached in five phases and with the help of appropriate control systems the risks were analyzed and the time and cost of the activities were estimated.Values were entered in the software that defined the time phases within which specific tasks had to be performed, the cost and the number of materials and human resources for each phase separately. The initial budget was slightly different from the final one, but this was foreseen, as it is expected that as a project progresses additional costs will arise due to delays or errors. In conclusion, the use of software played a catalytic role in achieving the purpose of the work, as it enabled us to monitor the project in real time, in order to prevent mistakes and not to miss the schedule and the budget.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info