Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην Κοινωνική Εργασία κατά την περίοδο COVID-19: η περίπτωση του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΕΛΜΕΠΑ.
Distance education in Social Work during the COVID-19 period: the case of the Department of Social Work of Hellenic Mediterranean University.
Date
2023-07-17Author
Δασκαλάκη, Γεωργία
Μπουρνιά, Αγγελική
Daskalaki, Georgia
Bournia, Angeliki
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα ερευνητική μελέτη εστιάζει στις απόψεις των ειδικών-προσώπων κλειδιών για το ζήτημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο Τμήμα της Κοινωνικής Εργασίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Κρήτης. Ειδικότερα, στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία διερευνήθηκαν τα δυνατά και αδύναμα σημεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, εξαιτίας της πανδημίας του Corona virus disease 2019. Για την υλοποίηση της εν λόγω έρευνας πραγματοποιήθηκε ποιοτική προσέγγιση μέσω συνεντεύξεων. Το δείγμα αποτελούνταν από εννέα (9) συνεντευξιαζόμενους-εκπαιδευτικούς μέλη ΔΕΠ και εργαστηριακούς, επιστημονικούς συνεργάτες. Έπειτα, πραγματοποιήθηκε απομαγνητοφώνηση των συνεντεύξεων, ανάλυση περιεχομένου και διεξαγωγή των αποτελεσμάτων της έρευνας. Τα αποτελέσματα φανέρωσαν πως η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν μια πρωτόγνωρη μέθοδος διδασκαλίας η οποία προκάλεσε και δυσκόλεψε φοιτητές και καθηγητές, αλλά ταυτόχρονα έδωσε την ευκαιρία συνέχισης της εκπαίδευσης σε μια περίοδο υγειονομικής κρίσης. Παρόλα αυτά, διαπιστώθηκε ότι η Κοινωνική Εργασία αποτελεί ένα πεδίο εκπαίδευσης το οποίο δεν δύναται να πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως, καθώς αμφισβητείται η αποτελεσματικότητα των αποφοίτων κοινωνικών λειτουργών μέσω τηλεκπαίδευσης στην επαγγελματική τους απόδοση. The research study focuses on key experts' views regarding distance education at the Department of Social Work, of the Hellenic Mediterranean University of Crete. Furthermore, the study describes the strengths and weaknesses of distance education in the social work department of The Hellenic Mediterranean University, due to the COVID-19 pandemic. A qualitative approach was conducted through interviews to implement this research. The sample consisted of nine (9) interviewees, Assistant Professors, and other field assistants. The interviews were transcribed and analyzed by the content analysis method. The results revealed that distance education was an unprecedented method of teaching that challenged students and professors, but at the same time provided an opportunity to continue education during a health crisis. However, it was highlighted that social work is a field of education that cannot be carried out entirely remotely, as the effectiveness of distance education in postgraduate students to their professional performance is an issue that cannot be answered.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info