Εμφάνιση απλής εγγραφής

Specifications and legislation in force for the establishment and operation of MOT centers.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠατρωνάκη, Μαρίαel
dc.creatorPatronaki, Mariaen
dc.date.accessioned2023-07-21T10:33:53Z
dc.date.available2023-07-21T10:33:53Z
dc.date.issued2023-07-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10688
dc.description.abstractΤα κέντρα τεχνικού ελέγχου οχημάτων καθιερώθηκαν το 1983 μόνο για φορτηγά και το 1986 για όλα τα οχήματα. Η ίδρυση τους ήταν αναγκαία λόγω αύξησης των τροχαίων ατυχημάτων και της μόλυνσης του περιβάλλοντος. Η περιοδικότητα του τεχνικού ελέγχου για κάθε όχημα είναι ανάλογα τη κατηγορία του και ακολουθείται μια σειρά από διαδικασίες ώστε να διεκπεραιωθεί σωστά ο τεχνικός έλεγχος. Ο τεχνικός έλεγχος περιλαμβάνει πλήθος δοκιμών και διαδικασιών που επιτυγχάνονται με τη χρήση ειδικών τυποποιημένων συσκευών που εξασφαλίζουν ότι το όχημα είναι εντός προδιαγραφών για να κινείται με ασφάλεια στο δρόμο και να είναι φιλικό προς το περιβάλλον και τους επιβάτες. Οι έλεγχοι περιλαμβάνουν, μετρήσεις εκπομπών καυσαερίων που εξασφαλίζουν τη σωστή και αποδοτική λειτουργία του κινητήρα, έλεγχο σύγκλισης – απόκλισης που κατοχυρώνει τη σωστή λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης ώστε να μην παρεκτραπεί της πορείας του, έλεγχος των αναρτήσεων και των φρένων, όπου αφενός οι αναρτήσεις κατοχυρώνουν τη σωστή αντίδραση του οχήματος σε μία κακοτεχνία του οδοστρώματος όπως λακκούβες και εξογκώματα και αφετέρου τα φρένα εξασφαλίζουν καλή πρόσφυση με την άσφαλτο. Ο οπτικός έλεγχος γίνεται μετά το πέρας του τεχνικού. Περιλαμβάνει οπτικό έλεγχο στο λάκκο επιθεώρησης, στα μηχανικά μέρη (ημιαξόνια, αναρτήσεις κ.τ.λ.) του οχήματος και έλεγχο διάκενου (τζόγος). Οι τελευταίοι έλεγχοι που εκτελούνται, πιστοποιούν τη σωστή λειτουργία των φωτιστικών σωμάτων και την καταλληλόλητα των ελαστικών, ενώ γίνεται ταυτοποίηση των στοιχείων του οχήματος (αριθμός πλαισίου, αριθμός κινητήρα κ.τ.λ.) με αυτά που αναφέρονται στην άδεια κυκλοφορίας του. Τα αποτελέσματα των παραπάνω πρέπει να πληρούν συγκεκριμένα όρια και προδιαγραφές που έχουν θεσπιστεί από την πολιτεία και την Ε.Ε. ώστε να μπορεί το όχημα να κυκλοφορεί νόμιμα και με ασφάλεια στο οδικό δίκτυο.el
dc.description.abstractVehicle Technical Control Centres (K.T.E.O in Greek) were introduced in Greece in 1983 only for trucks and from 1986 for all vehicles. A steady increase in traffic accidents and environmental pollution made their establishment necessary. The periodicity of this technical inspection for each vehicle varies according to its category and a series of procedures must be followed to properly perform the technical inspection. The technical inspection includes control of the vehicle exhaust emissions, convergence-divergence test (of the wheels), suspension- and brake check. The results of these must be within certain limits for a vehicle to be considered safe on the road. Once the technical check has concluded, a visual inspection is performed. This includes a visual inspection of the mechanical parts (shafts, mounts, etc.) of the vehicle from the inspection pit, and gap tests. Finally, the lights and tires are inspected and the vehicle details (chassis number, engine number, etc.) are identified with those written in its license.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠροδιαγραφές και ισχύουσα νομοθεσία για την σύσταση και λειτουργία των ΚΤΕΟ (Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων).el
dc.titleSpecifications and legislation in force for the establishment and operation of MOT centers.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠατρωνάκη, Μαρίαel
heal.creatorNamePatronaki, Mariaen
heal.publicationDate2023-07-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10688
heal.abstractΤα κέντρα τεχνικού ελέγχου οχημάτων καθιερώθηκαν το 1983 μόνο για φορτηγά και το 1986 για όλα τα οχήματα. Η ίδρυση τους ήταν αναγκαία λόγω αύξησης των τροχαίων ατυχημάτων και της μόλυνσης του περιβάλλοντος. Η περιοδικότητα του τεχνικού ελέγχου για κάθε όχημα είναι ανάλογα τη κατηγορία του και ακολουθείται μια σειρά από διαδικασίες ώστε να διεκπεραιωθεί σωστά ο τεχνικός έλεγχος. Ο τεχνικός έλεγχος περιλαμβάνει πλήθος δοκιμών και διαδικασιών που επιτυγχάνονται με τη χρήση ειδικών τυποποιημένων συσκευών που εξασφαλίζουν ότι το όχημα είναι εντός προδιαγραφών για να κινείται με ασφάλεια στο δρόμο και να είναι φιλικό προς το περιβάλλον και τους επιβάτες. Οι έλεγχοι περιλαμβάνουν, μετρήσεις εκπομπών καυσαερίων που εξασφαλίζουν τη σωστή και αποδοτική λειτουργία του κινητήρα, έλεγχο σύγκλισης – απόκλισης που κατοχυρώνει τη σωστή λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης ώστε να μην παρεκτραπεί της πορείας του, έλεγχος των αναρτήσεων και των φρένων, όπου αφενός οι αναρτήσεις κατοχυρώνουν τη σωστή αντίδραση του οχήματος σε μία κακοτεχνία του οδοστρώματος όπως λακκούβες και εξογκώματα και αφετέρου τα φρένα εξασφαλίζουν καλή πρόσφυση με την άσφαλτο. Ο οπτικός έλεγχος γίνεται μετά το πέρας του τεχνικού. Περιλαμβάνει οπτικό έλεγχο στο λάκκο επιθεώρησης, στα μηχανικά μέρη (ημιαξόνια, αναρτήσεις κ.τ.λ.) του οχήματος και έλεγχο διάκενου (τζόγος). Οι τελευταίοι έλεγχοι που εκτελούνται, πιστοποιούν τη σωστή λειτουργία των φωτιστικών σωμάτων και την καταλληλόλητα των ελαστικών, ενώ γίνεται ταυτοποίηση των στοιχείων του οχήματος (αριθμός πλαισίου, αριθμός κινητήρα κ.τ.λ.) με αυτά που αναφέρονται στην άδεια κυκλοφορίας του. Τα αποτελέσματα των παραπάνω πρέπει να πληρούν συγκεκριμένα όρια και προδιαγραφές που έχουν θεσπιστεί από την πολιτεία και την Ε.Ε. ώστε να μπορεί το όχημα να κυκλοφορεί νόμιμα και με ασφάλεια στο οδικό δίκτυο.el
heal.abstractVehicle Technical Control Centres (K.T.E.O in Greek) were introduced in Greece in 1983 only for trucks and from 1986 for all vehicles. A steady increase in traffic accidents and environmental pollution made their establishment necessary. The periodicity of this technical inspection for each vehicle varies according to its category and a series of procedures must be followed to properly perform the technical inspection. The technical inspection includes control of the vehicle exhaust emissions, convergence-divergence test (of the wheels), suspension- and brake check. The results of these must be within certain limits for a vehicle to be considered safe on the road. Once the technical check has concluded, a visual inspection is performed. This includes a visual inspection of the mechanical parts (shafts, mounts, etc.) of the vehicle from the inspection pit, and gap tests. Finally, the lights and tires are inspected and the vehicle details (chassis number, engine number, etc.) are identified with those written in its license.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
heal.titleΠροδιαγραφές και ισχύουσα νομοθεσία για την σύσταση και λειτουργία των ΚΤΕΟ (Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων).el
heal.titleSpecifications and legislation in force for the establishment and operation of MOT centers.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordΚέντρο Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων (ΚΤΕΟ), νομοθεσίαel
heal.keywordCentre for the Technical Inspection of Vehicles, legislationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζιράκης, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTzirakis, Evangelosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States