Digital marketing και τουρισμός.
Digital marketing and tourism.
Date
2023-07-25Author
Καμπούρης, Ιωάννης
Kampouris, Ioannis
Χρυσοχόος, Ιάσων
Chrysochoos, Iason
Metadata
Show full item recordAbstract
Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το Digital Marketing σε σχέση με τον Τουρισμό. Περιλαμβάνει δύο μέρη. Το πρώτο, το θεωρητικό μέρος ασχολείται με τις έννοιες του Μάρκετινγκ, του Digital Marketing, του Διαδικτύου και του Τουρισμού και την εξέλιξή τους μέσα στον χρόνο. Το δεύτερο, πρακτικό πρακτικό μέρος είναι μια έρευνα η οποία αφορά στη χρήση του Digital Marketing στον τομέα του Τουρισμού. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζει το πώς σε τουριστικές εταιρείες διαφόρων κατηγοριών στη χώρα μας εφαρμόζεται το Digital Marketing. This particular work has as its object of study Digital Marketing in relation to Tourism. It contains two sectors. The first of them, the theoretical part deals with the concepts of Marketing, Digital Marketing, the Internet and Tourism, how they evolved during the time and how they are all connected to each other and interact. The second, the practical part is a research which concerns the use of Digital Marketing in Tourism. Which specifically, examines how tourism companies of various categories in our country use Digital Marketing.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info