Εμφάνιση απλής εγγραφής

Car convert from I.C.E. to electric.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚιμιωνής, Μανούσοςel
dc.creatorΚοκοβάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΣτεργίου, Λεωνίδαςel
dc.creatorKimionis, Manousosen
dc.creatorKokovakis, Georgiosen
dc.creatorStergiou, Leonidasen
dc.date.accessioned2023-07-28T09:26:51Z
dc.date.available2023-07-28T09:26:51Z
dc.date.issued2023-07-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10708
dc.description.abstractΜε τη συνεχή αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τα νεότερα νομοσχέδια να είναι κατά των κινητήρων εσωτερικής καύσης, είναι προφανές πώς είναι θέμα χρόνου τα αυτοκίνητα με MΕΚ να τοποθετηθούν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Εκμεταλλευόμενοι τις νέες εξελίξεις φτάσαμε στο συμπέρασμα πως εκατομμύρια από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους μας στο μέλλον θα καταλήξουν στις χωματερές η θα ανακυκλωθούν, εκτός και αν βρεθεί τρόπος να κυκλοφορούν με τη χρήση μη συμβατικών καυσίμων. Επομένως ως μηχανολόγοι ήρθαμε αντιμέτωποι με το παραπάνω ερώτημα και καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως αρκετά από τα οχήματα που τώρα κυκλοφορούν στο δρόμο θα μπορούσαν να μετατραπούν σε ηλεκτρικά με μερικά απλά εξαρτήματα, με αποτέλεσμα πολλαπλά οφέλη τόσο για τους ιδιοκτήτες τους και όχι μόνο. Στη συνέχεια το θέμα αναλύθηκε από τρείς πλευρές. Καταρχάς από την πλευρά του μάρκετινγκ δηλαδή της προώθησης της ιδέας και της έρευνας της αγοράς όπου έγινε εισαγωγή στην ευρύτερη ιδέα μας, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που μία τέτοια ιδέα θα έχει, έγινε παρουσίαση του προϊόντος που επιθυμούμε να λανσάρουμε στην αγορά ενώ τέλος έγινε έρευνα αγοράς για την κατανόηση του καταναλωτικού κοινού μέσω ενός ερωτηματολογίου που δημιουργήσαμε. Στη συνέχεια στο μηχανολογικό κομμάτι έγινε ανάλυση της κατασκευής του πρωτοτύπου. Αρχικά έχουμε την επιλογή του κατάλληλου οχήματος στο οποίο πρόκειται να γίνει η μετατροπή και τους λόγους για την επιλογή αυτή. Έγινε ανάλυση των εξαρτημάτων που θα προστεθούν καθώς και αυτά που θα αφαιρεθούν καθώς και τους λόγους που επιλέξαμε αυτά αλλά και το πώς θα συνδεθούν μεταξύ τους. Ενώ έγινε και μία αναφορά σε ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια του όλου εγχειρήματος, τις μπαταρίες που θα χρησιμοποιηθούν για την τροφοδοσία του συστήματος. Το τρίτο και τελευταίο κομμάτι αφορά το επιχειρηματικό μέρος της όλης διεργασίας. Πρωταρχικός σκοπός πάντα για έναν επιχειρηματία είναι το κέρδος και για να επιτευχθεί αυτό ,το όλο εγχείρημα θα πρέπει να αναχθεί σε επίπεδο επιχείρησης. Αρχικά λοιπόν έγινε ανάλυση των οικονομικών δεδομένων δηλαδή του κόστους μετατροπής, του κόστους του εργατικού δυναμικού, του κόστους διαφήμισης, καθώς και μία συνολική οικονομική ανάλυση. Έπειτα έγινε έρευνα για την αδειοδότηση και τα δικαιολογητικά που χρειάζεται η επιχείρηση έτσι ώστε το προϊόν να έχει τη σφραγίδα νομιμότητας του κράτους και τέλος τα πρότυπα τα οποία θα πρέπει να ακολουθήσουμε σε επίπεδο επιχείρησης. Έτσι λοιπόν κλείνοντας διατυπώνονται τα συμπεράσματά μας μετά την ενασχόλησή μας με το όλο εγχείρημα και γίνεται η διεξαγωγή και παρουσίαση αυτών.el
dc.description.abstractWith the ever-increasing sales of electric cars and the latest law bills being against internal combustion engines, it is obvious that it is only a matter of time before cars with ICE are placed in the time warp of history. Taking advantage of the latest developments we have come to the conclusion that millions of cars on our roads in the future will end up in landfills or will be recycled, unless a way is found for them to circulate by using non-conventional fuels. So as engineers we were faced with the previous question and came to the conclusion that many of the vehicles on the road at this moment could be converted into electric with a few simple components, resulting in multiple benefits for their owners for many more other reasons as well. The issue was then analyzed from three points of view. First, was the marketing point of view, that is, the promotion of the idea and the market research where our wider idea was introduced, the advantages and disadvantages that such an idea will have, the product we want to launch in the market was presented and finally a market research was undergone in order to understand the general consumer thinking, and that was achieved by using a specially developed questionnaire for this exact purpose Then in the mechanical part an analysis of the construction of the prototype was made. First the choice of the appropriate vehicle in which the conversion is to be made was presented and the reasons for this choice. An analysis was made of the components that will be added as well as those that will be removed as well as the reasons we chose them and how they will be connected to each other .While a reference was made to one of the most important parts of the whole project, which are the batteries that are going to power the system. The third and final part concerns the business part of the whole process. Profit is always the primary goal for an entrepreneur and to achieve this, the whole venture must be reduced to a business level. Initially, the financial data were analyzed, that is the conversion costs, the labor costs, the advertising costs, as well as an overall economic analysis. Then a research was done on the licensing and the documents that the company needs so that the product has the stamp of legality of the state and finally the standards that we have to follow at the company level. So, in closing, our conclusions are formulated after our involvement with the whole project and they are carried out and presented.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜετατροπή αυτοκινήτου Μ.Ε.Κ σε ηλεκτρικό.el
dc.titleCar convert from I.C.E. to electric.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚιμιωνής, Μανούσοςel
heal.creatorNameΚοκοβάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameΣτεργίου, Λεωνίδαςel
heal.creatorNameKimionis, Manousosen
heal.creatorNameKokovakis, Georgiosen
heal.creatorNameStergiou, Leonidasen
heal.publicationDate2023-07-28
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10708
heal.abstractΜε τη συνεχή αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τα νεότερα νομοσχέδια να είναι κατά των κινητήρων εσωτερικής καύσης, είναι προφανές πώς είναι θέμα χρόνου τα αυτοκίνητα με MΕΚ να τοποθετηθούν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Εκμεταλλευόμενοι τις νέες εξελίξεις φτάσαμε στο συμπέρασμα πως εκατομμύρια από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους μας στο μέλλον θα καταλήξουν στις χωματερές η θα ανακυκλωθούν, εκτός και αν βρεθεί τρόπος να κυκλοφορούν με τη χρήση μη συμβατικών καυσίμων. Επομένως ως μηχανολόγοι ήρθαμε αντιμέτωποι με το παραπάνω ερώτημα και καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως αρκετά από τα οχήματα που τώρα κυκλοφορούν στο δρόμο θα μπορούσαν να μετατραπούν σε ηλεκτρικά με μερικά απλά εξαρτήματα, με αποτέλεσμα πολλαπλά οφέλη τόσο για τους ιδιοκτήτες τους και όχι μόνο. Στη συνέχεια το θέμα αναλύθηκε από τρείς πλευρές. Καταρχάς από την πλευρά του μάρκετινγκ δηλαδή της προώθησης της ιδέας και της έρευνας της αγοράς όπου έγινε εισαγωγή στην ευρύτερη ιδέα μας, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που μία τέτοια ιδέα θα έχει, έγινε παρουσίαση του προϊόντος που επιθυμούμε να λανσάρουμε στην αγορά ενώ τέλος έγινε έρευνα αγοράς για την κατανόηση του καταναλωτικού κοινού μέσω ενός ερωτηματολογίου που δημιουργήσαμε. Στη συνέχεια στο μηχανολογικό κομμάτι έγινε ανάλυση της κατασκευής του πρωτοτύπου. Αρχικά έχουμε την επιλογή του κατάλληλου οχήματος στο οποίο πρόκειται να γίνει η μετατροπή και τους λόγους για την επιλογή αυτή. Έγινε ανάλυση των εξαρτημάτων που θα προστεθούν καθώς και αυτά που θα αφαιρεθούν καθώς και τους λόγους που επιλέξαμε αυτά αλλά και το πώς θα συνδεθούν μεταξύ τους. Ενώ έγινε και μία αναφορά σε ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια του όλου εγχειρήματος, τις μπαταρίες που θα χρησιμοποιηθούν για την τροφοδοσία του συστήματος. Το τρίτο και τελευταίο κομμάτι αφορά το επιχειρηματικό μέρος της όλης διεργασίας. Πρωταρχικός σκοπός πάντα για έναν επιχειρηματία είναι το κέρδος και για να επιτευχθεί αυτό ,το όλο εγχείρημα θα πρέπει να αναχθεί σε επίπεδο επιχείρησης. Αρχικά λοιπόν έγινε ανάλυση των οικονομικών δεδομένων δηλαδή του κόστους μετατροπής, του κόστους του εργατικού δυναμικού, του κόστους διαφήμισης, καθώς και μία συνολική οικονομική ανάλυση. Έπειτα έγινε έρευνα για την αδειοδότηση και τα δικαιολογητικά που χρειάζεται η επιχείρηση έτσι ώστε το προϊόν να έχει τη σφραγίδα νομιμότητας του κράτους και τέλος τα πρότυπα τα οποία θα πρέπει να ακολουθήσουμε σε επίπεδο επιχείρησης. Έτσι λοιπόν κλείνοντας διατυπώνονται τα συμπεράσματά μας μετά την ενασχόλησή μας με το όλο εγχείρημα και γίνεται η διεξαγωγή και παρουσίαση αυτών.el
heal.abstractWith the ever-increasing sales of electric cars and the latest law bills being against internal combustion engines, it is obvious that it is only a matter of time before cars with ICE are placed in the time warp of history. Taking advantage of the latest developments we have come to the conclusion that millions of cars on our roads in the future will end up in landfills or will be recycled, unless a way is found for them to circulate by using non-conventional fuels. So as engineers we were faced with the previous question and came to the conclusion that many of the vehicles on the road at this moment could be converted into electric with a few simple components, resulting in multiple benefits for their owners for many more other reasons as well. The issue was then analyzed from three points of view. First, was the marketing point of view, that is, the promotion of the idea and the market research where our wider idea was introduced, the advantages and disadvantages that such an idea will have, the product we want to launch in the market was presented and finally a market research was undergone in order to understand the general consumer thinking, and that was achieved by using a specially developed questionnaire for this exact purpose Then in the mechanical part an analysis of the construction of the prototype was made. First the choice of the appropriate vehicle in which the conversion is to be made was presented and the reasons for this choice. An analysis was made of the components that will be added as well as those that will be removed as well as the reasons we chose them and how they will be connected to each other .While a reference was made to one of the most important parts of the whole project, which are the batteries that are going to power the system. The third and final part concerns the business part of the whole process. Profit is always the primary goal for an entrepreneur and to achieve this, the whole venture must be reduced to a business level. Initially, the financial data were analyzed, that is the conversion costs, the labor costs, the advertising costs, as well as an overall economic analysis. Then a research was done on the licensing and the documents that the company needs so that the product has the stamp of legality of the state and finally the standards that we have to follow at the company level. So, in closing, our conclusions are formulated after our involvement with the whole project and they are carried out and presented.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
heal.titleΜετατροπή αυτοκινήτου Μ.Ε.Κ σε ηλεκτρικό.el
heal.titleCar convert from I.C.E. to electric.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμηχανή εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικό όχημαel
heal.keywordinternal combustion engine, electric vehicleen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΧρηστάκης, Δημήτριοςel
heal.advisorNameChristakis, Dimitriosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States