Εμφάνιση απλής εγγραφής

Big data analysis based on advertising campaigns and marketing strategy.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑρβανίτης, Παναγιώτηςel
dc.creatorArvanitis, Panagiotisen
dc.creatorΓουρνιεζάκης, Δημήτρηςel
dc.creatorGourniezakis, Dimitrisen
dc.date.accessioned2023-08-22T17:02:58Z
dc.date.available2023-08-22T17:02:58Z
dc.date.issued2023-07-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10711
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή η διαφήμιση και το μάρκετινγκ έχουν λάβει βασικό μέρος της καθημερινής ζωής, έτσι και όπως ήταν αναμενόμενο έλαβαν και κρίσιμο ρόλο σε όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις/εταιρείες. Χρησιμοποιώντας την τεχνική της ανάλυσης των δεδομένων μπορούμε να εξορύξουμε κρίσιμες πληροφορίες για την ανάπτυξη των προϊόντων καθώς και τη συμπεριφορά των καταναλωτών της εκάστοτε αγοράς. Όπως είναι λογικό όλες οι επιχειρήσεις διαλέγουν διάφορες τεχνικές για να πραγματοποιήσουν τις διαφημιστικές τους εκστρατείες καθώς και το τμήμα του μάρκετινγκ διαλέγει αναλόγως και την ανάλογη πορεία που θα ακολουθήσει. Ωστόσο για να αναλυθεί καταλλήλως ο όρος της ανάλυσης δεδομένων, θα πρέπει πρώτα να εξηγήσουμε και να προσδιορίσουμε τι είναι η διαφήμιση, οι διαφημιστικές εκστρατείες, το μάρκετινγκ καθώς και το νευρομάρκετινγκ το οποίο αποτελεί βασικό εργαλείο στις μέρες μας για τη λήψη και την ερμηνεία κρίσιμων ψυχολογικών κυρίως αποτελεσμάτων. Ενώ, αξιοσημείωτο επίσης είναι το γεγονός ότι όσο περνάει ο καιρός η τεχνική της ανάλυσης δεδομένων γίνεται ολοένα και πιο προσβάσιμη και κατανοητή γι’αυτό και πολλοί επιχειρηματίες καταφεύγουν εκεί για τις διαφημιστικές τους εκστρατείες.el
dc.description.abstractIn today's era, advertising and marketing have taken an essential part of everyday life, so as expected they have also taken a critical role in all large businesses/companies. Using the data analysis technique we mine critical information for product development as well as consumer behavior in each market. Naturally, all businesses choose various techniques to carry out their advertising campaigns, and the marketing department chooses the appropriate course of action accordingly. However, to properly analyze the term data analysis, we should first explain and define what advertising, advertising campaigns, marketing as well as neuromarketing are, which is a key tool these days for obtaining and interpreting critical psychological mainly results. While also noteworthy is the fact that as time goes by the technique of data analysis is becoming more and more accessible and understandable that's why many entrepreneurs are resorting to it for their advertising campaigns.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνάλυση δεδομένων μεγάλων εταιρειών με βάση τις διαφημιστικές εκστρατείες και τη στρατηγική μάρκετινγκ.el
dc.titleBig data analysis based on advertising campaigns and marketing strategy.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑρβανίτης, Παναγιώτηςel
heal.creatorNameArvanitis, Panagiotisen
heal.creatorNameΓουρνιεζάκης, Δημήτρηςel
heal.creatorNameGourniezakis, Dimitrisen
heal.publicationDate2023-07-28
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10711
heal.abstractΣτη σημερινή εποχή η διαφήμιση και το μάρκετινγκ έχουν λάβει βασικό μέρος της καθημερινής ζωής, έτσι και όπως ήταν αναμενόμενο έλαβαν και κρίσιμο ρόλο σε όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις/εταιρείες. Χρησιμοποιώντας την τεχνική της ανάλυσης των δεδομένων μπορούμε να εξορύξουμε κρίσιμες πληροφορίες για την ανάπτυξη των προϊόντων καθώς και τη συμπεριφορά των καταναλωτών της εκάστοτε αγοράς. Όπως είναι λογικό όλες οι επιχειρήσεις διαλέγουν διάφορες τεχνικές για να πραγματοποιήσουν τις διαφημιστικές τους εκστρατείες καθώς και το τμήμα του μάρκετινγκ διαλέγει αναλόγως και την ανάλογη πορεία που θα ακολουθήσει. Ωστόσο για να αναλυθεί καταλλήλως ο όρος της ανάλυσης δεδομένων, θα πρέπει πρώτα να εξηγήσουμε και να προσδιορίσουμε τι είναι η διαφήμιση, οι διαφημιστικές εκστρατείες, το μάρκετινγκ καθώς και το νευρομάρκετινγκ το οποίο αποτελεί βασικό εργαλείο στις μέρες μας για τη λήψη και την ερμηνεία κρίσιμων ψυχολογικών κυρίως αποτελεσμάτων. Ενώ, αξιοσημείωτο επίσης είναι το γεγονός ότι όσο περνάει ο καιρός η τεχνική της ανάλυσης δεδομένων γίνεται ολοένα και πιο προσβάσιμη και κατανοητή γι’αυτό και πολλοί επιχειρηματίες καταφεύγουν εκεί για τις διαφημιστικές τους εκστρατείες.el
heal.abstractIn today's era, advertising and marketing have taken an essential part of everyday life, so as expected they have also taken a critical role in all large businesses/companies. Using the data analysis technique we mine critical information for product development as well as consumer behavior in each market. Naturally, all businesses choose various techniques to carry out their advertising campaigns, and the marketing department chooses the appropriate course of action accordingly. However, to properly analyze the term data analysis, we should first explain and define what advertising, advertising campaigns, marketing as well as neuromarketing are, which is a key tool these days for obtaining and interpreting critical psychological mainly results. While also noteworthy is the fact that as time goes by the technique of data analysis is becoming more and more accessible and understandable that's why many entrepreneurs are resorting to it for their advertising campaigns.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΑνάλυση δεδομένων μεγάλων εταιρειών με βάση τις διαφημιστικές εκστρατείες και τη στρατηγική μάρκετινγκ.el
heal.titleBig data analysis based on advertising campaigns and marketing strategy.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαφήμιση, διαφημιστικές εκστρατείες, μάρκετινγκ, νευρομάρκετινγκ, ανάλυση δεδομένωνel
heal.keywordadvertising, advertising campaigns, marketing, neuromarketing, data analysisen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States