Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-commerce and extroversion: comparison between EU countries.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑραούζου, Αλεξάνδρα-Μαρίαel
dc.creatorAraouzou, Alexandra-Mariaen
dc.creatorΜότσιου, Μιχαέλα-Βασιλικήel
dc.creatorMotsiou, Michaela-Vasilikien
dc.date.accessioned2023-08-22T17:42:55Z
dc.date.available2023-08-22T17:42:55Z
dc.date.issued2023-08-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10713
dc.description.abstractΗ πτυχιακή μας επικεντρώνεται και ερευνά την σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου και της εξωστρέφειας και πως αυτά τα δύο συνδέονται και πετυχαίνουν σωστές εξαγωγές αλλά και εισαγωγές ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θα πραγματοποιήσουμε μια ιστορική αναδρομή του ηλεκτρονικού εμπορίου και πως εμφανίστηκε στην ζωή των ανθρώπων άλλα και πως έγινε μέρος αυτής καθώς μέρα με την μέρα κατακτά όλο και περισσότερο έδαφος και αναφορικά με πρόσφατες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν οι 6 από τους 10 Ευρωπαίους κάνουν τις περισσότερες αγορές από το διαδίκτυο. Θα επικεντρωθούμε στα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και τα μειονεκτήματα που μπορεί κατά πολλές απόψεις να είναι αδιαμφισβήτητα όμως σίγουρα οι θετικές επιδράσεις που έχει προσφέρει μπορούν να προσπεραστούν κατά ένα μεγάλο ποσοστό. Θα αναφερθούμε στα μέρη που ολοκληρώνουν ένα ηλεκτρονικό σύστημα εμπορίου καθώς και στις βασικές κατηγορίες που χωρίζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο (B2B,B2C,B2B2,B2G,C2C,C2B,B2E,G2E,G2B,G2C,G2G).Θα αναλυθούν τα αδιαμφισβήτητα πλεονεκτήματα αλλά και τα σοβαρά μειονεκτήματα του εμπορίου με την αγοραπωλησία του διαδικτύου καθώς και σε άλλες χρήσεις που μπορεί να πολύ αποτελεσματική. Επιπλέον θα δώσουμε την πρέπουσα σημασία στην φορολογική νομοθεσία του ηλεκτρονικού εμπορίου , καθώς και στους νόμους που υπάρχουν μέσα σε αυτή την διαδικασία αλλά και τα συμβαλλόμενα μέρη όπου έχουν την υποχρέωση να ακολουθούν κάποιους κανόνες τόσο στα προϊόντα που παράγουν όσο και τις υπηρεσίες που προσφέρουν αναφερθούμε στην διαδικασία που υλοποιείται το ηλεκτρονικό εμπόριο στις χώρες της Ευρώπης αλλά και σε μερικά διάσημα eshop που έχουν κατακτήσει όλο τον κόσμο και προτιμώνται παγκοσμίως. Με την βοήθεια μιας έρευνας που πραγματοποιήσαμε θα δούμε διάφορα δεδομένα με δικά μας ερωτήματα προς του καταναλωτές καθώς και τις προτιμήσεις τους σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και την εξωστρέφεια των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων Όσον αφορά τη εξωστρέφεια θα δούμε αναλυτικά τι σημαίνει εξωστρέφεια στις επιχειρήσεις και σε ποιες κατηγορίες διακρίνονται. Θα τις συγκρίνουμε αναλύοντας τις διαφορές τους ,επίσης θα εστιάσουμε στον λόγο που οι επιχειρήσεις στρέφονται στις εξωστρεφείς δραστηριότητες καθώς και τα αρνητικά και τους κινδύνους που εγκυμονούν όταν μια επιχείρηση στρέφεται σε εξαγωγικές δραστηριότητες. Τέλος, θα δούμε τις στρατηγικές διεθνούς επέκτασης της κάθε επιχείρησης. Επιπλέον να αναφερθούν και θα συγκριθούν μεταξύ τους οι Ευρωπαϊκές χώρες όσον αφορά τις εξωστρεφείς και εσωστρεφείς τους δραστηριότητες. Ποιες χώρες έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό εισαγωγών στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ποιες εξαγωγών.el
dc.description.abstractOur thesis focuses and investigates the importance of e-commerce and extroversion and how these two are linked and how they achieve proper exports and imports between the countries of the European Union. We will carry out a historical journey of e-commerce and how it appeared in people's lives but also how it became part of it as day by day it is gaining more and more ground and according to recent surveys conducted 6 out of 10 Europeans make most of their purchases online. We will focus on the advantages of e-commerce as well as the disadvantages which may in many ways be undeniable but certainly the positive effects it has offered can be accessed to a large extent. We will discuss the parts that complete an e-commerce system as well as the main categories that e-commerce is divided into (B2B,B2C,B2B2,B2G,C2C,C2B,B2E,G2E,G2B,G2C,G2G). We will analyze the undeniable advantages and the serious disadvantages of internet marketplace commerce as well as other uses that can be very effective. In addition we will give due importance to the tax legislation of e-commerce , as well as the laws that exist within this process and the parties where they have the obligation to follow some rules both in the products they produce and the services they offer we will refer to the process that e-commerce is implemented in the countries of Europe and some famous eshop that have conquered the world and are preferred worldwide ..With the help of a survey we conducted we will see As far as extroversion is concerned, we will see in detail what extroversion means for businesses and what categories they are divided into. We will compare them by analyzing their differences, we will also focus on the reason why companies turn to extroverted activities and the negatives and risks involved when a company turns to export activities. Finally, we will look at the international expansion strategies of each firm. In addition, European countries will be mentioned and compared with each other in terms of their outward and inward activities. Which countries have the highest percentage of imports to the European Union and which have the highest percentage of exports.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο και εξωστρέφεια: σύγκριση μεταξύ χωρών της Ε.Ε.el
dc.titleE-commerce and extroversion: comparison between EU countries.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑραούζου, Αλεξάνδρα-Μαρίαel
heal.creatorNameAraouzou, Alexandra-Mariaen
heal.creatorNameΜότσιου, Μιχαέλα-Βασιλικήel
heal.creatorNameMotsiou, Michaela-Vasilikien
heal.publicationDate2023-08-22
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10713
heal.abstractΗ πτυχιακή μας επικεντρώνεται και ερευνά την σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου και της εξωστρέφειας και πως αυτά τα δύο συνδέονται και πετυχαίνουν σωστές εξαγωγές αλλά και εισαγωγές ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Θα πραγματοποιήσουμε μια ιστορική αναδρομή του ηλεκτρονικού εμπορίου και πως εμφανίστηκε στην ζωή των ανθρώπων άλλα και πως έγινε μέρος αυτής καθώς μέρα με την μέρα κατακτά όλο και περισσότερο έδαφος και αναφορικά με πρόσφατες έρευνες που πραγματοποιήθηκαν οι 6 από τους 10 Ευρωπαίους κάνουν τις περισσότερες αγορές από το διαδίκτυο. Θα επικεντρωθούμε στα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και τα μειονεκτήματα που μπορεί κατά πολλές απόψεις να είναι αδιαμφισβήτητα όμως σίγουρα οι θετικές επιδράσεις που έχει προσφέρει μπορούν να προσπεραστούν κατά ένα μεγάλο ποσοστό. Θα αναφερθούμε στα μέρη που ολοκληρώνουν ένα ηλεκτρονικό σύστημα εμπορίου καθώς και στις βασικές κατηγορίες που χωρίζεται το ηλεκτρονικό εμπόριο (B2B,B2C,B2B2,B2G,C2C,C2B,B2E,G2E,G2B,G2C,G2G).Θα αναλυθούν τα αδιαμφισβήτητα πλεονεκτήματα αλλά και τα σοβαρά μειονεκτήματα του εμπορίου με την αγοραπωλησία του διαδικτύου καθώς και σε άλλες χρήσεις που μπορεί να πολύ αποτελεσματική. Επιπλέον θα δώσουμε την πρέπουσα σημασία στην φορολογική νομοθεσία του ηλεκτρονικού εμπορίου , καθώς και στους νόμους που υπάρχουν μέσα σε αυτή την διαδικασία αλλά και τα συμβαλλόμενα μέρη όπου έχουν την υποχρέωση να ακολουθούν κάποιους κανόνες τόσο στα προϊόντα που παράγουν όσο και τις υπηρεσίες που προσφέρουν αναφερθούμε στην διαδικασία που υλοποιείται το ηλεκτρονικό εμπόριο στις χώρες της Ευρώπης αλλά και σε μερικά διάσημα eshop που έχουν κατακτήσει όλο τον κόσμο και προτιμώνται παγκοσμίως. Με την βοήθεια μιας έρευνας που πραγματοποιήσαμε θα δούμε διάφορα δεδομένα με δικά μας ερωτήματα προς του καταναλωτές καθώς και τις προτιμήσεις τους σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο αλλά και την εξωστρέφεια των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων Όσον αφορά τη εξωστρέφεια θα δούμε αναλυτικά τι σημαίνει εξωστρέφεια στις επιχειρήσεις και σε ποιες κατηγορίες διακρίνονται. Θα τις συγκρίνουμε αναλύοντας τις διαφορές τους ,επίσης θα εστιάσουμε στον λόγο που οι επιχειρήσεις στρέφονται στις εξωστρεφείς δραστηριότητες καθώς και τα αρνητικά και τους κινδύνους που εγκυμονούν όταν μια επιχείρηση στρέφεται σε εξαγωγικές δραστηριότητες. Τέλος, θα δούμε τις στρατηγικές διεθνούς επέκτασης της κάθε επιχείρησης. Επιπλέον να αναφερθούν και θα συγκριθούν μεταξύ τους οι Ευρωπαϊκές χώρες όσον αφορά τις εξωστρεφείς και εσωστρεφείς τους δραστηριότητες. Ποιες χώρες έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό εισαγωγών στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ποιες εξαγωγών.el
heal.abstractOur thesis focuses and investigates the importance of e-commerce and extroversion and how these two are linked and how they achieve proper exports and imports between the countries of the European Union. We will carry out a historical journey of e-commerce and how it appeared in people's lives but also how it became part of it as day by day it is gaining more and more ground and according to recent surveys conducted 6 out of 10 Europeans make most of their purchases online. We will focus on the advantages of e-commerce as well as the disadvantages which may in many ways be undeniable but certainly the positive effects it has offered can be accessed to a large extent. We will discuss the parts that complete an e-commerce system as well as the main categories that e-commerce is divided into (B2B,B2C,B2B2,B2G,C2C,C2B,B2E,G2E,G2B,G2C,G2G). We will analyze the undeniable advantages and the serious disadvantages of internet marketplace commerce as well as other uses that can be very effective. In addition we will give due importance to the tax legislation of e-commerce , as well as the laws that exist within this process and the parties where they have the obligation to follow some rules both in the products they produce and the services they offer we will refer to the process that e-commerce is implemented in the countries of Europe and some famous eshop that have conquered the world and are preferred worldwide ..With the help of a survey we conducted we will see As far as extroversion is concerned, we will see in detail what extroversion means for businesses and what categories they are divided into. We will compare them by analyzing their differences, we will also focus on the reason why companies turn to extroverted activities and the negatives and risks involved when a company turns to export activities. Finally, we will look at the international expansion strategies of each firm. In addition, European countries will be mentioned and compared with each other in terms of their outward and inward activities. Which countries have the highest percentage of imports to the European Union and which have the highest percentage of exports.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΗλεκτρονικό εμπόριο και εξωστρέφεια: σύγκριση μεταξύ χωρών της Ε.Ε.el
heal.titleE-commerce and extroversion: comparison between EU countries.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, εξωστρέφεια, ευρωπαϊκή ένωσηel
heal.keyworde-commerce, extroversion, European unionen
heal.advisorNameΣκουλουδάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameSkouloudakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emaileskouloudakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States