Διάγνωση και τρόπος αντιμετώπισης βλαβών στο εσωτερικό εμβολοφόρου κινητήρα.
Diagnosis and troubleshooting inside of a piston engine.
View/ Open
Date
2023-09-07Author
Μανιαδής, Αναστάσιος
Maniadis, Anastasios
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ίσως η σημαντικότερη επιστημονική ανακάλυψη για την καθημερινότητα και όχι μόνο του ανθρώπου με ένα μεγάλό εύρος δυνατοτήτων στην χρήση του. Στην σήμερον ημέρα το αυτοκίνητο ως μέσον μεταφοράς θεωρείται αναγκαίο αλλά η χρήση του κινητήρα δεν περιορίζεται μόνο στην ιδιωτική χρήση. Τρένα, αεροσκάφη, πλοία , γεννήτριες, είναι μερικές από τις πολλές εφαρμογές του κινητήρα εσωτερικής καύσης που τον καθιστούν αναντικατάστατο όσο για την ευκολία στην καθημερινότητα του ανθρώπου καθώς και σε πολλούς βιομηχανικούς τομείς.
Πολλοί ήταν εκείνοι που συνέβαλαν στη δημιουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης όπως τον γνωρίζουμε σήμερα, δύο όμως που θεωρούνται από τους σημαντικότερους ήταν οι Όττο και Ντίζελ. Η εξέλιξη του σύγχρονου κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει φτάσει σε ένα σημείο το οποίο δεν χρίζει σημαντική εξέλιξη στον μηχανικό βαθμό απόδοσης και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την χρησιμοποίηση διαφορετικών ειδών μετάλλου στην κατασκευή του με σκοπό την ελάφρυνση του.
Ο σύγχρονος κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει κατασκευάζεται με σκοπό την μακροχρόνια χρήση του αλλά τα πολλά εξαρτήματα που τον καταρτίζουν φθείρονται με τον καιρό αλλά κατά κύριο λόγο φθείρονται και υποπίπτουν σε βλάβες λόγο της κακής χρήσης και συντήρησης. Τα τρία κύρια μέρη του κινητήρα είναι η κυλινδροκεφαλή , ο κορμός και η ελαιολεκάνη και η βασική λειτουργία του είναι η μετατροπή της παλινδρομικής κίνησης του εμβόλου σε περιστροφική κίνηση στον στροφαλοφόρο άξονα κατά την διαδικασία της καύσης.
Η πιο συνήθης βλάβη σε ένα σύγχρονο κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι το κάψιμο της φλάντζας κυλινδροκεφαλής όμως δεν είναι η μόνη. Βλάβες όπως στράβωμα βαλβίδας κυλινδροκεφαλής , χτύπημα διωστήρα στροφαλοφόρου άξονα , ρήγμα κυλινδροκεφαλής , χτύπημα στροφαλοφόρου άξονα είναι μερικά από τις σημαντικότερες βλάβες ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης η οποίες χρίζουν επισκευή κατά την διαδικασία του ρεκτιφιέ.
Μέχρι και στις αρχές του 21ου αιώνα η επισκευή του κινητήρα εσωτερικής καύσης ήταν ένα σύνηθες γεγονός καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρείχαν τα απαραίτητα ανταλλακτικά για την επισκευή του , την τελευταία δεκαετία όμως πως προτιμούν την αντικατάσταση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης ο οποίος έχει υποστεί βλάβη παρά την επισκευή του. Combustion engine is one of the most significant scientific breakthroughs for mankind with a big variety of usages in everyday problems. Nowadays vehicles as a means of transport is considered essential, although the combustion engine is not confined to private usage. Trains, aircrafts, ships, generators are some of the many usages of the combustion engine that make it not only irreplaceable for humanity’s routine but also in the industrial field.
There were a lot of contributors in the making and evolving of the combustion engine, as it is known today, two of which are considered the most important, Otto And Diesel. The evolution of combustion engine has come to a point that the performance factor is not able to increase significantly and as a result new metals and materials are being used to make the combustion engine lighter and more efficient.
Nowadays combustion engine is manufactured to last for a lot of years , although some of its components wear down over time but most importantly wear down due to misguided usage and bad maintenance. Combustion engine’s main parts are : engine block, cylinder head and oil pan. Combustion engines main function is the convertase of the reciprocating motion of the pistons to rotary motion to the crankshaft with the help of the combustion.
The most common failure in the combustion engine is the overheating of the cylinder head gasket but its not the only one. Failures such as valve burnout , connecting rod damage, crankshaft damage, cylinder head rift are some of the most significant failures in a combustion engine that can get rectified to its former state.
Up until the 21st century combustion engines were commonly rectified due to automobile industries providing a big variety of components to the aftermarket for taking, but in the last decade or so automobile industries prefer to discard a damage combustion engine for a new rather than providing the necessary components for repairing a damaged one.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info