Μελέτη Στρατηγικών Μάρκετινγκ για Ηλεκτρονικά Καταστήματα που Δραστηριοποιούνται στον Τομέα του Εμπορίου.
Study of Marketing Strategies for Online Stores Who are Active in the Trade Sector.
Abstract
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει επηρεάσει αρκετά τον τομέα του μάρκετινγκ, δίδοντας του νέα εργαλεία και μεθόδους. Οι σύγχρονες επιχειρήσεις ακολουθώντας την τάση αυτή χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες ανάγκες προώθησης τους. Η παρούσα έρευνα είχε ως στόχο τη μελέτη των στρατηγικών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και την προσέγγισης τους από τις ελληνικές επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου. Η έρευνα ήταν ποσοτική και τα δεδομένα συλλέχθηκαν μέσω ενός σύντομου ερωτηματολογίου, το οποίο σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες της παρούσας μελέτης. Το ερωτηματολόγιο αποτελούνταν από δύο ενότητες: τα δημογραφικά στοιχεία και τις στρατηγικές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Τα δεδομένα του ερωτηματολογίου εισήχθησαν στο στατιστικό πρόγραμμα SPSS και αναλύθηκαν για τη διεξαγωγή αποτελεσμάτων. Τα αποτελέσματα της παρούσας έδειξαν πως οι περισσότερες επιχειρήσεις διαθέτουν μια γενική ιδέα και στρατηγική γύρω από το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, αν και δεν δαπανούν πολλά χρήματα σε αυτή. Παράλληλα, βρέθηκε πως ο πιο διαδεδομένος τομέας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται σήμερα είναι το μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων, το οποίο μάλιστα κατέχει δεσπόζουσα θέση στις επιχειρήσεις που προτίθενται να αυξήσουν τις δαπάνες του. Τέλος, βρέθηκε πως οι επιχειρήσεις προτιμούν να χρησιμοποιούν δικούς τους εργαζόμενους στο μάρκετινγκ, έναντι τρίτων, ενώ βρέθηκε πως έχουν ανάγκη από επιπλέον εκπαιδεύσεις τόσο για την ανάπτυξη των τομέων που χρησιμοποιούν ήδη, όσο και για τους υπόλοιπους τομείς του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. The rapid development of technology has greatly affected the field of marketing, giving it new tools and methods. Modern businesses following this trend are increasingly using electronic marketing to be able to cope with their increased promotion needs. The aim of this research was to study electronic marketing strategies and their approach by Greek retail businesses. The research was quantitative, and data was collected through a short questionnaire, which was designed exclusively for the needs of this study. The questionnaire consisted of two sections: demographics and e-marketing strategies. Questionnaire data were entered into SPSS statistical program and analyzed to conduct results. The results of this study showed that most companies have a general idea and strategy around electronic marketing, although they do not spend a lot of money on it. At the same time, it was found that the most widespread field of e-marketing in use today is social network marketing, which even occupies a dominant position among businesses that intend to increase their spending. Finally, it was found that companies prefer to use their own employees in marketing, over third parties, while it was found that they need additional training both for the development of the areas they already use, as well as for the remaining areas of e-marketing.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info