Εμφάνιση απλής εγγραφής

Driving cycle through accidentally registered routes for the city of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπιρλιράκης, Γεώργιοςel
dc.creatorBirlirakis, Georgiosen
dc.date.accessioned2023-09-20T06:16:07Z
dc.date.available2023-09-20T06:16:07Z
dc.date.issued2023-09-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10770
dc.description.abstractΣκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι η ανάδειξη του προβλήματος των εκπομπών ατμοσφαιρικών ρύπων από επιβατηγά οχήματα, του πλαισίου επίλυσής του και η καταγραφή δεδομένων κίνησης στην πόλη του Ηρακλείου με σκοπό την δημιουργία κύκλων οδήγησης. Το πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό και επηρεάζει το σύνολο της ανθρωπότητας. Στο πλαίσιο αυτό, οι κυβερνήσεις λαμβάνουν διάφορα μέτρα, μεταξύ των οποίων και τα πρότυπα περιορισμού εκπομπών ρύπων οχημάτων. Στην Ευρώπη, τα σημαντικότερα πλέον πρότυπα είναι τα EURO (σήμερα το EURO 6). Στα πλαίσια της εργασίας μας γίνεται εκτενής ανάλυση της ιστορικής εξέλιξης των προτύπων στην Ευρώπη αλλά και των τεχνολογιών αντιρρύπανσης που επιτρέπουν την συμμόρφωση με τα όρια αυτά. Η ορθή τήρηση των προτύπων γίνεται μέσω θεσμοθετημένων κύκλων οδήγησης. Οι κύκλοι αυτοί προσπαθούν να προσομοιάσουν τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης σε ένα εργαστηριακό περιβάλλον, ούτως ώστε να απαλειφθούν εξωγενείς παράγοντες κατά τη μέτρηση. Έτσι, παρουσιάζονται οι κυριότεροι κύκλοι οδήγησης αλλά και η δειγματοληπτική διαδικασία. Παράλληλα, εξετάζεται και το ισχύον εθνικό πλαίσιο έκτακτων και περιοδικών ελέγχων ρύπων οχημάτων σε επιτόπιους ελέγχους και στα ΚΤΕΟ της χώρας αντίστοιχα. Στη συνέχεια παρουσιάζεται μια εκτενής μεθοδολογία καταγραφής και επεξεργασίας δεδομένων οδήγησης, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για την εξαγωγή πρότυπων κύκλων οδήγησης. Στα πλαίσια της παρούσης, εξάγουμε ορισμένα χρήσιμα διαγράμματα προκειμένου να εξετάσουμε την ορθότητα του συλλογισμού και της διαδικασίας που ακολουθήθηκε, τα οποία και παρουσιάζουμε.el
dc.description.abstractThe scope of this thesis is to highlight the problem of air emissions from passenger vehicles, its solution framework and the recording of traffic data in the city of Heraklion in order to create driving cycles. The problem of air pollution is particularly important and affects all of humanity. In this context, governments are taking a number of measures, including standards to reduce vehicle emissions. In Europe, the most important standards are the EURO (today EURO 6). In the framework of our work, an extensive analysis of the historical development of standards in Europe and anti-pollution technologies that allow compliance with these limits is made. The correct implementation of the standards is done through institutionalized driving cycles. These cycles try to simulate the actual driving conditions in a laboratory environment, so as to eliminate exogenous factors during the measurement. Thus, the main driving cycles and the sampling process are presented. At the same time, the current national framework of extraordinary and periodic vehicle pollution inspections in on-site inspections and in the KTEO of the country, respectively, is examined. Finally, an extensive methodology for recording and processing driving data, which can be used to export standard driving cycles. In the context of this work, we plot some useful diagrams in order to examine the correctness of the reasoning and the procedure followed, which we present.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΚύκλος οδήγησης μέσω τυχαίων καταγεγραμμένων διαδρομών για την πόλη του Ηρακλείου.el
dc.titleDriving cycle through accidentally registered routes for the city of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπιρλιράκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameBirlirakis, Georgiosen
heal.publicationDate2023-09-19
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10770
heal.abstractΣκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι η ανάδειξη του προβλήματος των εκπομπών ατμοσφαιρικών ρύπων από επιβατηγά οχήματα, του πλαισίου επίλυσής του και η καταγραφή δεδομένων κίνησης στην πόλη του Ηρακλείου με σκοπό την δημιουργία κύκλων οδήγησης. Το πρόβλημα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό και επηρεάζει το σύνολο της ανθρωπότητας. Στο πλαίσιο αυτό, οι κυβερνήσεις λαμβάνουν διάφορα μέτρα, μεταξύ των οποίων και τα πρότυπα περιορισμού εκπομπών ρύπων οχημάτων. Στην Ευρώπη, τα σημαντικότερα πλέον πρότυπα είναι τα EURO (σήμερα το EURO 6). Στα πλαίσια της εργασίας μας γίνεται εκτενής ανάλυση της ιστορικής εξέλιξης των προτύπων στην Ευρώπη αλλά και των τεχνολογιών αντιρρύπανσης που επιτρέπουν την συμμόρφωση με τα όρια αυτά. Η ορθή τήρηση των προτύπων γίνεται μέσω θεσμοθετημένων κύκλων οδήγησης. Οι κύκλοι αυτοί προσπαθούν να προσομοιάσουν τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης σε ένα εργαστηριακό περιβάλλον, ούτως ώστε να απαλειφθούν εξωγενείς παράγοντες κατά τη μέτρηση. Έτσι, παρουσιάζονται οι κυριότεροι κύκλοι οδήγησης αλλά και η δειγματοληπτική διαδικασία. Παράλληλα, εξετάζεται και το ισχύον εθνικό πλαίσιο έκτακτων και περιοδικών ελέγχων ρύπων οχημάτων σε επιτόπιους ελέγχους και στα ΚΤΕΟ της χώρας αντίστοιχα. Στη συνέχεια παρουσιάζεται μια εκτενής μεθοδολογία καταγραφής και επεξεργασίας δεδομένων οδήγησης, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για την εξαγωγή πρότυπων κύκλων οδήγησης. Στα πλαίσια της παρούσης, εξάγουμε ορισμένα χρήσιμα διαγράμματα προκειμένου να εξετάσουμε την ορθότητα του συλλογισμού και της διαδικασίας που ακολουθήθηκε, τα οποία και παρουσιάζουμε.el
heal.abstractThe scope of this thesis is to highlight the problem of air emissions from passenger vehicles, its solution framework and the recording of traffic data in the city of Heraklion in order to create driving cycles. The problem of air pollution is particularly important and affects all of humanity. In this context, governments are taking a number of measures, including standards to reduce vehicle emissions. In Europe, the most important standards are the EURO (today EURO 6). In the framework of our work, an extensive analysis of the historical development of standards in Europe and anti-pollution technologies that allow compliance with these limits is made. The correct implementation of the standards is done through institutionalized driving cycles. These cycles try to simulate the actual driving conditions in a laboratory environment, so as to eliminate exogenous factors during the measurement. Thus, the main driving cycles and the sampling process are presented. At the same time, the current national framework of extraordinary and periodic vehicle pollution inspections in on-site inspections and in the KTEO of the country, respectively, is examined. Finally, an extensive methodology for recording and processing driving data, which can be used to export standard driving cycles. In the context of this work, we plot some useful diagrams in order to examine the correctness of the reasoning and the procedure followed, which we present.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Mechanical Engineering Depten
heal.titleΚύκλος οδήγησης μέσω τυχαίων καταγεγραμμένων διαδρομών για την πόλη του Ηρακλείου.el
heal.titleDriving cycle through accidentally registered routes for the city of Heraklion.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordκύκλος οδήγησης, ατμοσφαιρική ρύπανση, Ηράκλειοel
heal.keyworddriving cycle, atmospheric pollution, Heraklionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζιράκης, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTzirakis, Evangelosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States