Εμφάνιση απλής εγγραφής

Transgenderism: examining a social work senior students knowledge about, stances towards, and readiness and ability to work with trans people.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorKόντι, Πάμελαel
dc.creatorΤσεμεντζή, Αικατερίνη-Μαρίαel
dc.creatorKonti, Pamelael
dc.creatorTsementzi, Aikaterini-Mariaen
dc.date.accessioned2023-09-26T08:19:46Z
dc.date.available2023-09-26T08:19:46Z
dc.date.issued2023-09-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10789
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει την στάση των τελειόφοιτων κοινωνικής εργασίας προς τα τρανς άτομα και τις γνώσεις και την ετοιμότητα που θεωρούν ότι διαθέτουν ώστε να εξυπηρετήσουν τρανς άτομα. Στο θεωρητικό μέρος αναλύονται έννοιες φύλου, το θεσμικό πλαίσιο, σχετικές έρευνες και ο τρόπος ορθής άσκησης της κοινωνικής εργασίας. Έγινε ποιοτική έρευνα, το δε δείγμα συλλέχθηκε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποτελείται από είκοσι τέσσερεις τελειόφοιτους/ες κοινωνικής εργασίας. Κατά τα ερευνητικά ευρήματα, οι συνεντευξιαζόμενοι θεωρούν περιορισμένες τις γνώσεις τους περί διεμφυλικότητας και προσμετρούν θετικά τη νομοθεσία για την αναγνώριση επαναπροσδιορισμού φύλου. Τοποθετούνται ως επί το πλείστων θετικά ως προς δικαίωμα των τρανς ατόμων στην τεκνοθεσία, με κάποιους να εκφράζουν επιφυλάξεις. Αντιτίθενται στην παθολογικοποίηση της τρανς ταυτότητας, όμως πολλοί υποστηρίζουν την υποχρεωτικότητα της ψυχιατρικής γνωμάτευσης για ανήλικους αιτούντες επαναπροσδιορισμό φύλου, παρατηρούν δε πως ένας κοινωνικός λειτουργός εργαζόμενος με τρανς άτομα πρέπει να δώσει έμφαση στη διερεύνηση των αναγκών, εστιάζοντας στην ταυτότητα φύλου. Οι συνεντευξιαζόμενοι φαίνονται να εκτιμούν ότι είναι γενικότερα ανέτοιμοι να έρθουν σε επαφή με τρανς εξυπηρετούμενους/ες λόγω έλλειψης γνώσεων. Τέλος, παρατίθενται κριτική των αποτελεσμάτων και προτάσεις για ουσιαστική εκπαίδευση των κοινωνικών λειτουργών ώστε να εργάζονται αποτελεσματικά με τρανς άτομα.el
dc.description.abstractThe present thesis examines the attitude of Social Work senior students towards trans people, as well as the amount of knowledge and the readiness and capacity they perceive themselves as having when it comes to working with trans people. The theoretical part of the thesis analyses concepts of gender, the legal and institutional context, relevant research and what constitutes correct practice in Social Work. Complementing the above, qualitative research took place. The sample was collected through social media and constituted of a pool of twenty-four Social Work senior students. Per the findings of the research, the interviewees consider their knowledge on issues of transgenderism limited, and count gender reassignment recognition legislation as a positive evolution. The stance of the interviewees towards the right of trans people to adopt is largely positive, with some expressing reservations. The interviewees oppose the pathologization of the trans identity, yet many are in favor of a mandatory psychological assessment of minors pursuing gender reassignment and emphasize the necessity for a social worker working with trans people to delve into their needs, with a focus on gender identity.  On balance, the interviewees seem to not be confident enough to serve trans people, citing limited knowledge. Finally, the above results are critically examined, and suggestions are put forth regarding purposeful training of social workers, so that they may work effectively with trans people.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιεμφυλικότητα: γνώσεις, στάσεις και ετοιμότητα τελειόφοιτων κοινωνικής εργασίας να εργαστούν με τρανς άτομα.el
dc.titleTransgenderism: examining a social work senior students knowledge about, stances towards, and readiness and ability to work with trans people.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameKόντι, Πάμελαel
heal.creatorNameΤσεμεντζή, Αικατερίνη-Μαρίαel
heal.creatorNameKonti, Pamelael
heal.creatorNameTsementzi, Aikaterini-Mariaen
heal.publicationDate2023-09-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10789
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει την στάση των τελειόφοιτων κοινωνικής εργασίας προς τα τρανς άτομα και τις γνώσεις και την ετοιμότητα που θεωρούν ότι διαθέτουν ώστε να εξυπηρετήσουν τρανς άτομα. Στο θεωρητικό μέρος αναλύονται έννοιες φύλου, το θεσμικό πλαίσιο, σχετικές έρευνες και ο τρόπος ορθής άσκησης της κοινωνικής εργασίας. Έγινε ποιοτική έρευνα, το δε δείγμα συλλέχθηκε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποτελείται από είκοσι τέσσερεις τελειόφοιτους/ες κοινωνικής εργασίας. Κατά τα ερευνητικά ευρήματα, οι συνεντευξιαζόμενοι θεωρούν περιορισμένες τις γνώσεις τους περί διεμφυλικότητας και προσμετρούν θετικά τη νομοθεσία για την αναγνώριση επαναπροσδιορισμού φύλου. Τοποθετούνται ως επί το πλείστων θετικά ως προς δικαίωμα των τρανς ατόμων στην τεκνοθεσία, με κάποιους να εκφράζουν επιφυλάξεις. Αντιτίθενται στην παθολογικοποίηση της τρανς ταυτότητας, όμως πολλοί υποστηρίζουν την υποχρεωτικότητα της ψυχιατρικής γνωμάτευσης για ανήλικους αιτούντες επαναπροσδιορισμό φύλου, παρατηρούν δε πως ένας κοινωνικός λειτουργός εργαζόμενος με τρανς άτομα πρέπει να δώσει έμφαση στη διερεύνηση των αναγκών, εστιάζοντας στην ταυτότητα φύλου. Οι συνεντευξιαζόμενοι φαίνονται να εκτιμούν ότι είναι γενικότερα ανέτοιμοι να έρθουν σε επαφή με τρανς εξυπηρετούμενους/ες λόγω έλλειψης γνώσεων. Τέλος, παρατίθενται κριτική των αποτελεσμάτων και προτάσεις για ουσιαστική εκπαίδευση των κοινωνικών λειτουργών ώστε να εργάζονται αποτελεσματικά με τρανς άτομα.el
heal.abstractThe present thesis examines the attitude of Social Work senior students towards trans people, as well as the amount of knowledge and the readiness and capacity they perceive themselves as having when it comes to working with trans people. The theoretical part of the thesis analyses concepts of gender, the legal and institutional context, relevant research and what constitutes correct practice in Social Work. Complementing the above, qualitative research took place. The sample was collected through social media and constituted of a pool of twenty-four Social Work senior students. Per the findings of the research, the interviewees consider their knowledge on issues of transgenderism limited, and count gender reassignment recognition legislation as a positive evolution. The stance of the interviewees towards the right of trans people to adopt is largely positive, with some expressing reservations. The interviewees oppose the pathologization of the trans identity, yet many are in favor of a mandatory psychological assessment of minors pursuing gender reassignment and emphasize the necessity for a social worker working with trans people to delve into their needs, with a focus on gender identity.  On balance, the interviewees seem to not be confident enough to serve trans people, citing limited knowledge. Finally, the above results are critically examined, and suggestions are put forth regarding purposeful training of social workers, so that they may work effectively with trans people.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Social Work Dept.en
heal.titleΔιεμφυλικότητα: γνώσεις, στάσεις και ετοιμότητα τελειόφοιτων κοινωνικής εργασίας να εργαστούν με τρανς άτομα.el
heal.titleTransgenderism: examining a social work senior students knowledge about, stances towards, and readiness and ability to work with trans people.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordΛΟΑΤ κοινότητα, διεμφυλικός, γονεϊκότητα, κοινωνικός λειτουργός, νομοθεσίαel
heal.keywordLGBT community, transgender, parenthood, social worker, legislationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδάκη, Βασιλείαel
heal.advisorNamePapadaki, Vasileiaen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States