Implementation of an emergency application.
Υλοποίηση εφαρμογής έκτακτης ανάγκης.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2023-09-26Συγγραφέας
Toutoudakis, Emmanouil
Τουτουδάκης, Εμμανουήλ
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
In an era where smartphones have become an integral part of our daily lives [1], harnessing their potential to ensure personal safety and security is of paramount importance. As these devices continue to evolve and offer an ever-expanding array of features, leveraging their advanced capabilities to create innovative solutions for emergency communication and response can significantly enhance our society's overall resilience in the face of unforeseen crisis. The seamless integration of cutting-edge technologies, such as real-time video communication and location- based services, with the ubiquity of smartphones opens new horizons in the way emergency situations can be approached. By capitalizing on the widespread adoption of smartphones, individuals can be empowered with a powerful tool that not only connects them to immediate help but also bridges the gap in communication during high-stress scenarios. Additionally, it is essential to prioritize accessibility, especially for people with disabilities, as technology and applications continue to develop and improve. For instance, this is of utmost importance in emergency call systems, as individuals with partial or total hearing loss often face challenges in communicating with emergency services. According to the state-of-the-art, several of the studied applications in Europe and America allow users to make emergency calls, but none of these applications, as far as we are aware, support emergency video calls. Furthermore, no application is known to exist in Greece, to the best of our knowledge, that enables users to contact emergency services through voice, video, or text message through the application itself, let alone one that can help users with partial or total hearing impairments. This thesis presents the design and development of an innovative emergency call application aiming at revolutionizing emergency communication and response systems. The application, based on WebRTC (Web Real-Time Communication) technology, provides users with a range of features to enable swift and effective communication during emergency situations. Through the application, users can initiate video calls with emergency operators, facilitating real- time visual communication and assessment of emergency situations. In cases where verbal communication is challenging or impossible, a chat functionality is integrated into the video call interface, allowing users to interact with call operators through text messages. Finally, should the user opt not to initiate a voice or video call and instead intend to dispatch an emergency message, an additional functionality referred to as "Image to Text" comes into play. This feature enables the user to articulate an emergency message, using icons that most accurately depict their situation, and send it to the emergency services. The Usability Evaluation of the application showcased highly promising results. User feedback highlighted the intuitive interface, seamless integration of video and chat functionalities, and the efficiency of the distress messaging system. Participants expressed high levels of satisfaction, particularly emphasizing the application's ability to support individuals with speech- related challenges, enabling them to communicate effectively either through text messages during video calls or by using the “Image-to-text” feature for sending emergency messages. Σε μια εποχή όπου τα smartphones έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας [1], η αξιοποίηση των δυνατοτήτων τους για την εξασφάλιση της προσωπικής ασφάλειας και προστασίας είναι υψίστης σημασίας. Καθώς αυτές οι συσκευές συνεχίζουν να εξελίσσονται και να προσφέρουν μια συνεχώς διευρυνόμενη σειρά χαρακτηριστικών, η αξιοποίηση των προηγμένων δυνατοτήτων τους για τη δημιουργία καινοτόμων λύσεων για την επικοινωνία και την αντιμετώπιση έκτακτης ανάγκης μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τη συνολική ανθεκτικότητα της κοινωνίας μας απέναντι σε απρόβλεπτες κρίσεις. Η απρόσκοπτη ενσωμάτωση τεχνολογιών αιχμής, όπως η βιντεοεπικοινωνία σε πραγματικό χρόνο και οι υπηρεσίες που βασίζονται στην τοποθεσία, με την πανταχού παρούσα παρουσία των smartphones, ανοίγει νέους ορίζοντες στον τρόπο με τον οποίο μπορούν να προσεγγιστούν οι καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Αξιοποιώντας την ευρεία υιοθέτηση των smartphones, τα άτομα μπορούν να αποκτήσουν ένα ισχυρό εργαλείο που όχι μόνο τους συνδέει με άμεση βοήθεια αλλά και γεφυρώνει το χάσμα στην επικοινωνία κατά τη διάρκεια σεναρίων υψηλής πίεσης. Επιπλέον, είναι σημαντικό να δοθεί προτεραιότητα στην προσβασιμότητα, ιδίως για τα άτομα με αναπηρία, καθώς η τεχνολογία και οι εφαρμογές συνεχίζουν να αναπτύσσονται και να βελτιώνονται. Για παράδειγμα, αυτό είναι υψίστης σημασίας στα συστήματα κλήσης έκτακτης ανάγκης, καθώς τα άτομα με μερική ή ολική απώλεια ακοής συχνά αντιμετωπίζουν προκλήσεις στην επικοινωνία με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. Σύμφωνα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, αρκετές από τις εφαρμογές που μελετήθηκαν στην Ευρώπη και την Αμερική επιτρέπουν στους χρήστες να πραγματοποιούν κλήσεις έκτακτης ανάγκης, αλλά καμία από αυτές τις εφαρμογές, απ' όσο γνωρίζουμε, δεν υποστηρίζει βίντεοκλήσεις έκτακτης ανάγκης. Επιπλέον, στην Ελλάδα, εξ όσων γνωρίζουμε, δεν έχει υλοποιηθεί προς το παρόν κάποια εφαρμογή που να επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν με υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης μέσω φωνής, βίντεο ή γραπτών μηνυμάτων μέσω της ίδιας της εφαρμογής, πόσο μάλλον μια εφαρμογή που να μπορεί να βοηθήσει χρήστες με μερική ή ολική βαρηκοΐα ή/και απώλεια ακοής. Η παρούσα διατριβή παρουσιάζει το σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας καινοτόμου εφαρμογής για κλήσεις έκτακτης ανάγκης με στόχο να ενισχύσει την επανάσταση στα συστήματα επικοινωνίας και αντιμετώπισης έκτακτης ανάγκης. Η προτεινόμενη εφαρμογή, η οποία βασίζεται στην τεχνολογία WebRTC (Web Real-Time Communication), παρέχει στους χρήστες μια σειρά χαρακτηριστικών που επιτρέπουν την ταχεία και αποτελεσματική επικοινωνία κατά τη διάρκεια καταστάσεων έκτακτης ανάγκης. Μέσω της εφαρμογής, οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν βιντεοκλήσεις με τους χειριστές έκτακτης ανάγκης, διευκολύνοντας την οπτική επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο και την αξιολόγηση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης. Σε περιπτώσεις όπου η προφορική επικοινωνία είναι δύσκολη ή αδύνατη, μια λειτουργία συνομιλίας ενσωματώνεται στη διεπαφή βιντεοκλήσεων, επιτρέποντας στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με τους χειριστές κλήσεων μέσω μηνυμάτων κειμένου. Τέλος, σε περίπτωση που ο χρήστης επιλέξει να μην ξεκινήσει τηλεφωνική κλήση και αντ' αυτού προτίθεται να αποστείλει μήνυμα έκτακτης ανάγκης, τίθεται σε λειτουργία μια πρόσθετη λειτουργία που αναφέρεται ως "Εικόνα σε κείμενο (Image-to- Text)". Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στον χρήστη να διατυπώσει ένα μήνυμα έκτακτης ανάγκης, χρησιμοποιώντας εικονίδια που απεικονίζουν με μεγαλύτερη ακρίβεια την κατάστασή του, και να το στείλει στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης. Η αξιολόγηση της ευχρηστίας της εφαρμογής έδειξε πολλά υποσχόμενα αποτελέσματα. Τα σχόλια των χρηστών υπογράμμισαν τη διαισθητική διεπαφή, την απρόσκοπτη ενσωμάτωση των λειτουργιών βίντεο και συνομιλίας και την αποτελεσματικότητα του συστήματος αποστολής μηνυμάτων κινδύνου. Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν υψηλά επίπεδα ικανοποίησης, τονίζοντας ιδιαίτερα την ικανότητα της εφαρμογής να υποστηρίζει άτομα με προβλήματα που σχετίζονται με την ακοή και την ομιλία, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επικοινωνούν αποτελεσματικά είτε μέσω μηνυμάτων κειμένου κατά τη διάρκεια βιντεοκλήσεων είτε χρησιμοποιώντας τη λειτουργία "Εικόνα σε κείμενο (Image-to-text)" για την αποστολή μηνυμάτων έκτακτης ανάγκης.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες