Αξιολόγηση ποιότητας παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο Νομό Ηρακλείου.
Evaluation of the quality of tourist services provided in the Prefecture of Heraklion.
Date
2023-10-09Author
Ντέντης, Λουκάς
Τσαμπουράκης, Νικόλαος
Ntentis, Loukas
Tsampourakis, Nikolaos
Metadata
Show full item recordAbstract
Το θέμα της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας των
τουριστικών υπηρεσιών στον νομό Ηρακλείου . Η εργασία συνίσταται από δύο μέρη,
το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο πρώτο μέρος, πραγματοποιείται ανάλυση των
εννοιών για το θέμα, επιλέγοντας την δευτερογενή έρευνα, παραθέτοντας δηλαδή
αποτελέσματα- συμπεράσματα μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση, που
διενεργήθηκε, ενώ στο δεύτερο μέρος της εργασίας διαρθρώνεται η πρωτογενής
έρευνα, επιλέγοντας ως κατάλληλο εργαλείο το ερωτηματολόγιο.
Η παρούσα πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια. Στα πρώτα τρία
κεφάλαια γίνεται μια προσπάθεια ορισμού και ανάλυσης εννοιών. Πιο συγκεκριμένα,
προσδιορίζεται η έννοια της ποιότητας και επισημαίνεται η σημασία της στη παροχή
υπηρεσιών, τονίζεται ο ρόλος της ποιότητας στη βιομηχανία του τουρισμού και
πραγματεύεται η σχέση ποιότητας και πιστότητας των τουριστών, καθώς και η
αντίληψη της ποιότητας στις τουριστικές υπηρεσίες.
Τέλος στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα ευρήματα και στα
αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήσαμε, η οποία υλοποιήθηκε σε δείγμα
140 τουριστών του νομού Ηρακλείου στο αεροδρόμιο της πόλης καθώς και σε
τουριστική περιοχή του νομού. The subject of this dissertation is the evaluation of the quality of tourist services in the
prefecture of Heraklion. The work consists of two parts, the theoretical and the research.
In the first part, the concepts are analyzed on the subject, selecting the secondary
research, ie presenting results-conclusions through the bibliographic review, which was
carried out, while in the second part of the work the primary research is structured,
selecting the questionnaire as a suitable tool.
This dissertation is divided into four chapters. In the first three chapters an
attempt is made to define and analyze concepts. More specifically, the concept of
quality is defined and its importance in the provision of services is highlighted, the role
of quality in the tourism industry is emphasized and the relationship between quality
and loyalty of tourists is discussed, as well as the perception of quality in tourism
services.
Finally, in the last chapter, reference is made to the findings and the results of
the research that we carried out, which was implemented in a sample of 140 tourists of
the prefecture of Heraklion at the airport of the city as well as in a tourist area of the
prefecture.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info