Εμφάνιση απλής εγγραφής

The new philosophy of "Zero Waste Tourism". The new trend and its application in the Greek tourist reality.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιαπιτζάκη, Αικατερίνηel
dc.creatorΤσαβδαρίδη Φον Χέμπελ, Αλκυώνel
dc.creatorΨαράς, Νικόλαοςel
dc.creatorGiapitzaki, Aikaterinien
dc.creatorTsavdaridi Fon Chempel, Alkyonen
dc.creatorPsaras, Nikolaosen
dc.date.accessioned2023-10-11T10:05:47Z
dc.date.available2023-10-11T10:05:47Z
dc.date.issued2023-10-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10816
dc.description.abstractΟ τουριστικός κλάδος έχει πλέον περάσει σε μια νέα εποχή, αυτή του Zero Waste Tourism. Ο πληθωρισμός, η οικονομία που συνεχώς αναπτύσσεται και η γρήγορη αστικοποίηση, έχουν συμβάλλει στην επιτάχυνση της παραγωγής στερεών αποβλήτων. Η σημαντική επιβάρυνση που επιφέρει η ρύπανση του τουρισμού στο φυσικό περιβάλλον ενός τόπου, έχει προκαλέσει παγκόσμια ανησυχία. Ως μέσω αντιμετώπισης των συγκεκριμένων ανησυχιών έρχεται να πάρει θέση η φιλοσοφία του Zero Waste Tourism. Η συγκεκριμένη φιλοσοφία αποτελεί την ιδανική λύση για την ελαχιστοποίηση των αυξανόμενων στερεών αποβλήτων στον τουριστικό κλάδο. Επίσης αποτελεί τον βασικότερο σύμμαχο του τουρισμού, καθώς εάν εφαρμοστεί σωστά επιφέρει σε έναν τόπο μόνο τα θετικά οφέλη του τουρισμού, όπως είναι για παράδειγμα η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Στην εργασία μας αναλύονται διάφορες τακτικές που εφαρμόζει ένας Zero Waste τουρίστας με σκοπό να καταφέρει να κάνει το ταξίδι του όσο το δυνατόν πιο βιώσιμο γίνεται. Ακολούθως, αναλύσαμε τις διάφορες πρακτικές που μπορούν να εφαρμοστούν από τη πλευρά των ξενοδοχειακών μονάδων με αποτέλεσμα να έχουν όσο το δυνατόν μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα είναι εφικτό. Θέλοντας να συγκρίνουμε όσα μάθαμε σε θεωρητικό επίπεδο με αυτά που συμβαίνουν στον τουριστικό κλάδο πραγματοποιήσαμε μια έρευνα μέσω δυο διαφορετικών ερωτηματολογίων. Μέσα από αυτή την έρευνα καταφέραμε να καταλήξουμε σε πολύ σημαντικά συμπεράσματα. Τόσο όσον αφορά την στάση που κρατούν οι Έλληνες τουρίστες κατά την διάρκεια των διακοπών τους, όσο και τις τακτικές που επιλέγουν να ακολουθήσουν οι ξενοδοχειακές μονάδες της χώρας μας και το επίπεδο της ενημέρωσης των εργαζομένων σε αυτές. Τέλος, με αυτό το τρόπο, καταφέραμε να εντοπίσουμε τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να αναπτυχθεί η φιλοσοφία του Zero Waste Tourism στην χώρα μας καθώς πιστεύουμε ακράδαντα πως πρέπει να δοθεί περισσότερη προσοχή και βαρύτητα στο συγκεκριμένο θέμα.el
dc.description.abstractThe tourism industry has now entered a new era, that of Zero Waste Tourism. Inflation, a growing economy and rapid urbanization have contributed to the accelerated production of solid waste. The significant burden of tourism pollution on the natural environment of a place has caused global concern. As a means of addressing these concerns, the Zero Waste Tourism philosophy comes into place. This philosophy is the ideal solution to minimize the increasing solid waste in the tourism industry. It is also the main ally of tourism, as if properly implemented it brings to a place only the positive benefits of tourism, such as for example the economic development of the place. In our paper we analyze different tactics that a Zero Waste tourist implements in order to make their trip as sustainable as possible. Subsequently, we analyzed the different practices that can be implemented on the part of the hotels in order to have as small an environmental footprint as possible is feasible. Wanting to compare what we learned on a theoretical level with what is happening in the tourism industry, we conducted a survey using two different questionnaires. Through this survey we were able to come to very important conclusions. Both in terms of the attitude that Greek tourists hold during their holidays, as well as the tactics that the hotels in our country choose to follow and the level of information to their employees. Finally, in this way, we managed to identify ways in which the Zero Waste Tourism philosophy could be developed in our country as we strongly believe that more attention and research should be given to this issue.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ νέα φιλοσοφία του "Zero Waste Tourism". Η νέα τάση και εφαρμογή του στην Ελληνική τουριστική πραγματικότητα.el
dc.titleThe new philosophy of "Zero Waste Tourism". The new trend and its application in the Greek tourist reality.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιαπιτζάκη, Αικατερίνηel
heal.creatorNameΤσαβδαρίδη Φον Χέμπελ, Αλκυώνel
heal.creatorNameΨαράς, Νικόλαοςel
heal.creatorNameGiapitzaki, Aikaterinien
heal.creatorNameTsavdaridi Fon Chempel, Alkyonen
heal.creatorNamePsaras, Nikolaosen
heal.publicationDate2023-10-09
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10816
heal.abstractΟ τουριστικός κλάδος έχει πλέον περάσει σε μια νέα εποχή, αυτή του Zero Waste Tourism. Ο πληθωρισμός, η οικονομία που συνεχώς αναπτύσσεται και η γρήγορη αστικοποίηση, έχουν συμβάλλει στην επιτάχυνση της παραγωγής στερεών αποβλήτων. Η σημαντική επιβάρυνση που επιφέρει η ρύπανση του τουρισμού στο φυσικό περιβάλλον ενός τόπου, έχει προκαλέσει παγκόσμια ανησυχία. Ως μέσω αντιμετώπισης των συγκεκριμένων ανησυχιών έρχεται να πάρει θέση η φιλοσοφία του Zero Waste Tourism. Η συγκεκριμένη φιλοσοφία αποτελεί την ιδανική λύση για την ελαχιστοποίηση των αυξανόμενων στερεών αποβλήτων στον τουριστικό κλάδο. Επίσης αποτελεί τον βασικότερο σύμμαχο του τουρισμού, καθώς εάν εφαρμοστεί σωστά επιφέρει σε έναν τόπο μόνο τα θετικά οφέλη του τουρισμού, όπως είναι για παράδειγμα η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Στην εργασία μας αναλύονται διάφορες τακτικές που εφαρμόζει ένας Zero Waste τουρίστας με σκοπό να καταφέρει να κάνει το ταξίδι του όσο το δυνατόν πιο βιώσιμο γίνεται. Ακολούθως, αναλύσαμε τις διάφορες πρακτικές που μπορούν να εφαρμοστούν από τη πλευρά των ξενοδοχειακών μονάδων με αποτέλεσμα να έχουν όσο το δυνατόν μικρότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα είναι εφικτό. Θέλοντας να συγκρίνουμε όσα μάθαμε σε θεωρητικό επίπεδο με αυτά που συμβαίνουν στον τουριστικό κλάδο πραγματοποιήσαμε μια έρευνα μέσω δυο διαφορετικών ερωτηματολογίων. Μέσα από αυτή την έρευνα καταφέραμε να καταλήξουμε σε πολύ σημαντικά συμπεράσματα. Τόσο όσον αφορά την στάση που κρατούν οι Έλληνες τουρίστες κατά την διάρκεια των διακοπών τους, όσο και τις τακτικές που επιλέγουν να ακολουθήσουν οι ξενοδοχειακές μονάδες της χώρας μας και το επίπεδο της ενημέρωσης των εργαζομένων σε αυτές. Τέλος, με αυτό το τρόπο, καταφέραμε να εντοπίσουμε τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να αναπτυχθεί η φιλοσοφία του Zero Waste Tourism στην χώρα μας καθώς πιστεύουμε ακράδαντα πως πρέπει να δοθεί περισσότερη προσοχή και βαρύτητα στο συγκεκριμένο θέμα.el
heal.abstractThe tourism industry has now entered a new era, that of Zero Waste Tourism. Inflation, a growing economy and rapid urbanization have contributed to the accelerated production of solid waste. The significant burden of tourism pollution on the natural environment of a place has caused global concern. As a means of addressing these concerns, the Zero Waste Tourism philosophy comes into place. This philosophy is the ideal solution to minimize the increasing solid waste in the tourism industry. It is also the main ally of tourism, as if properly implemented it brings to a place only the positive benefits of tourism, such as for example the economic development of the place. In our paper we analyze different tactics that a Zero Waste tourist implements in order to make their trip as sustainable as possible. Subsequently, we analyzed the different practices that can be implemented on the part of the hotels in order to have as small an environmental footprint as possible is feasible. Wanting to compare what we learned on a theoretical level with what is happening in the tourism industry, we conducted a survey using two different questionnaires. Through this survey we were able to come to very important conclusions. Both in terms of the attitude that Greek tourists hold during their holidays, as well as the tactics that the hotels in our country choose to follow and the level of information to their employees. Finally, in this way, we managed to identify ways in which the Zero Waste Tourism philosophy could be developed in our country as we strongly believe that more attention and research should be given to this issue.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμούel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Business Administration and Tourism Dept.en
heal.titleΗ νέα φιλοσοφία του "Zero Waste Tourism". Η νέα τάση και εφαρμογή του στην Ελληνική τουριστική πραγματικότητα.el
heal.titleThe new philosophy of "Zero Waste Tourism". The new trend and its application in the Greek tourist reality.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordοικοτουρισμός, βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, κομποστοποίηση, επαναχρησιμοποίηση, κυκλική οικονομίαel
heal.keywordecotourism, sustainable tourism development, composting, reuse, circular economyen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριανταφύλλου, Γεώργιοςel
heal.advisorNameTriantafyllou, Georgiosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States