Εμφάνιση απλής εγγραφής

Influencer marketing and viral marketing. Case studies.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤουμπακάρης, Απόστολοςel
dc.creatorToumpakaris, Apostolosen
dc.date.accessioned2023-10-18T09:01:26Z
dc.date.available2023-10-18T09:01:26Z
dc.date.issued2023-10-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10830
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη και η εκτέλεση στρατηγικής μάρκετινγκ είναι κεντρικής σημασίας για όλων των ειδών τις επιχειρήσεις. Όλοι προσπαθούν να βρουν τρόπους τους οποίους θα χρησιμοποιήσουν για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν και να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους. Με την ανάπτυξη του διαδικτύου δύο στρατηγικές έχουν ξεχωρίσει. Η πρώτη είναι ο μάρκετινγκ επιρροής στο οποίο χρησιμοποιούνται επηρεαστές για να μπορέσουν να μεταφέρουν το μήνυμα της επιχείρησης στο κοινό, και το δεύτερο είναι το ιογενές μάρκετινγκ όπου ουσιαστικά δημιουργούνται διαφημίσεις οι οποίες εμπεριέχουν στοιχεία που τις ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες και έτσι πολλά άτομα τις μοιράζονται ή λαμβάνουν το μήνυμα. Και οι δύο αυτές λύσεις μάρκετινγκ χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και αποτελούν σχετικά φθηνές λύσεις σε σχέση με τις τυπικές διαφημίσεις. Εξετάζοντας το τι συμβαίνει το κομμάτι του φαγητού και του ποτού αναφορικά με τα δύο αυτά στοιχεία παρατηρήθηκε ότι και οι δύο πρακτικές χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις αυτού του κλάδου καθώς τα οφέλη τους είναι κοινά.el
dc.description.abstractDeveloping and executing a marketing strategy is central to all types of businesses. Everyone is trying to find ways that they will use to be able to cope and stand out from their competitors. With the development of the internet two strategies have stood out. The first is influencer marketing in which influencers are used to be able to convey the message of the business to the public, and the second is viral marketing where essentially advertisements are created that contain elements that set them apart from the rest so that many people share them or they receive the message. Both of these marketing solutions use the internet and are relatively inexpensive solutions compared to standard advertising. Examining what is happening in the food and beverage sector in relation to these two elements, it was observed that both practices are used by businesses in this sector as their benefits are common.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΨηφιακό μάρκετινγκ επιρροής (influencer marketing) και ιογενές μάρκετινγκ (Viral marketing). Μελέτες περίπτωσης.el
dc.titleInfluencer marketing and viral marketing. Case studies.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤουμπακάρης, Απόστολοςel
heal.creatorNameToumpakaris, Apostolosen
heal.publicationDate2023-10-18
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10830
heal.abstractΗ ανάπτυξη και η εκτέλεση στρατηγικής μάρκετινγκ είναι κεντρικής σημασίας για όλων των ειδών τις επιχειρήσεις. Όλοι προσπαθούν να βρουν τρόπους τους οποίους θα χρησιμοποιήσουν για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν και να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους. Με την ανάπτυξη του διαδικτύου δύο στρατηγικές έχουν ξεχωρίσει. Η πρώτη είναι ο μάρκετινγκ επιρροής στο οποίο χρησιμοποιούνται επηρεαστές για να μπορέσουν να μεταφέρουν το μήνυμα της επιχείρησης στο κοινό, και το δεύτερο είναι το ιογενές μάρκετινγκ όπου ουσιαστικά δημιουργούνται διαφημίσεις οι οποίες εμπεριέχουν στοιχεία που τις ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες και έτσι πολλά άτομα τις μοιράζονται ή λαμβάνουν το μήνυμα. Και οι δύο αυτές λύσεις μάρκετινγκ χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και αποτελούν σχετικά φθηνές λύσεις σε σχέση με τις τυπικές διαφημίσεις. Εξετάζοντας το τι συμβαίνει το κομμάτι του φαγητού και του ποτού αναφορικά με τα δύο αυτά στοιχεία παρατηρήθηκε ότι και οι δύο πρακτικές χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις αυτού του κλάδου καθώς τα οφέλη τους είναι κοινά.el
heal.abstractDeveloping and executing a marketing strategy is central to all types of businesses. Everyone is trying to find ways that they will use to be able to cope and stand out from their competitors. With the development of the internet two strategies have stood out. The first is influencer marketing in which influencers are used to be able to convey the message of the business to the public, and the second is viral marketing where essentially advertisements are created that contain elements that set them apart from the rest so that many people share them or they receive the message. Both of these marketing solutions use the internet and are relatively inexpensive solutions compared to standard advertising. Examining what is happening in the food and beverage sector in relation to these two elements, it was observed that both practices are used by businesses in this sector as their benefits are common.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΨηφιακό μάρκετινγκ επιρροής (influencer marketing) και ιογενές μάρκετινγκ (Viral marketing). Μελέτες περίπτωσης.el
heal.titleInfluencer marketing and viral marketing. Case studies.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ επιρροής, ιογενές μάρκετινγκ, κλάδος φαγητού και ποτού, οφέληel
heal.keywordinfluencer marketing, viral marketing, food and beverage industry, benefitsen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States