Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effects of Covid-19 on education in health schools.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιασσεΪν, Ζάχραel
dc.creatorΦαρσαράκης, Μαρίνοςel
dc.creatorYassein, Zahraen
dc.creatorFarsarakis, Marinosen
dc.date.accessioned2023-10-25T10:40:37Z
dc.date.available2023-10-25T10:40:37Z
dc.date.issued2023-10-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10835
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η ποιοτική και αποτελεσματική εκπαίδευση στις σχολές των επιστημών υγειάς μέσω την διαδικτυακής εξ αποστάσεως μάθησης επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση και αξιολόγηση των αιτιών επίδρασης κατά την διάρκεια του Covid 19 στις σχολές επιστήμων υγείας. Μέθοδος ανασκόπησης: Η βιβλιογραφική ανασκόπηση πραγματοποιήθηκε σε βάσεις δεδομένων των Pubmed, Google scholar, Science Direct, και Scopus στην Αγγλική και ελληνική με τις λέξεις κλειδιά : «pandemic», «medical schools», «educationndstance», «online education», και «students». Τα άρθρα που χρησιμοποιηθήκαν είχαν χρονικούς περιορισμούς από το 2019 έως και 2021, επομένως χρησιμοποιήθηκαν στην μελέτη αυτή 25 συνολικά άρθρα. Αποτελέσματα: Η επιρροή του Covid 19 είχε τέτοιο αντίκτυπο παγκοσμίως στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των σχολών επιστήμων υγείας όπου σε συνδυασμό με τα μέτρα της αποστασιοποίησης εφαρμόστηκε η μέθοδος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με την διαδικτυακή μορφή, όπου αποδείχτηκε καινοτόμος και αρκετά αποτελεσματική σε αρκετές περιπτώσεις παρά το γεγονός ότι υπήρξαν αρκετά εμπόδια κατά την διάρκεια της εφαρμογής της. Συμπέρασμα: Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποδέχτηκε αρκετά ωφέλιμη όσον αφορά την πραγματοποίηση των ακαδημαϊκών διαλέξεων όπως και την ικανότητα πραγματοποίησης εξεταστικών μεθόδων, με τοις μεθόδους διδασκαλίας που προσφέρει με σκοπό την επίτευξη των ακαδημαϊκών στόχων. Παρόλα αυτά η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι μια ακόμη εξελισσόμενη μέθοδος διδασκαλίας η οποία βρίσκεται εν εξέλιξη.el
dc.description.abstractIntroduction: Quality and effective education in health schools through online distance learning is influenced by many factors. Aim: The purpose of this study is to investigate and evaluate the causes of the effect during Covid 19 in the schools of health sciences. Method: The literature review was conducted in Pubmed, Google scholar, Science Direct, and Scopus databases in English and Greek with the keywords: "pandemic", "medical schools", "education distance", "online education", and "students". The articles used had time limits from 2019 to 2021, so a total of 23 articles were used in this study. Results: The influence of Covid 19 had such an impact worldwide on the higher education of the schools of health sciences where in combination with the measures of distance the method of distance education in the online form was applied, where it proved to be innovative and quite effective in several cases. several obstacles during its implementation. Conclusions: The distance education accepted quite useful in terms of conducting academic lectures as well as the ability to conduct examination methods, with the teaching methods it offers in order to achieve the academic goals. Nevertheless, distance education is another evolving teaching method that is in progress.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Nursing Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ επίδραση του Covid-19 στην εκπαίδευση στις σχολές επιστημών υγείας.el
dc.titleThe effects of Covid-19 on education in health schools.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιασσεΪν, Ζάχραel
heal.creatorNameΦαρσαράκης, Μαρίνοςel
heal.creatorNameYassein, Zahraen
heal.creatorNameFarsarakis, Marinosen
heal.publicationDate2023-10-25
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10835
heal.abstractΕισαγωγή: Η ποιοτική και αποτελεσματική εκπαίδευση στις σχολές των επιστημών υγειάς μέσω την διαδικτυακής εξ αποστάσεως μάθησης επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση και αξιολόγηση των αιτιών επίδρασης κατά την διάρκεια του Covid 19 στις σχολές επιστήμων υγείας. Μέθοδος ανασκόπησης: Η βιβλιογραφική ανασκόπηση πραγματοποιήθηκε σε βάσεις δεδομένων των Pubmed, Google scholar, Science Direct, και Scopus στην Αγγλική και ελληνική με τις λέξεις κλειδιά : «pandemic», «medical schools», «educationndstance», «online education», και «students». Τα άρθρα που χρησιμοποιηθήκαν είχαν χρονικούς περιορισμούς από το 2019 έως και 2021, επομένως χρησιμοποιήθηκαν στην μελέτη αυτή 25 συνολικά άρθρα. Αποτελέσματα: Η επιρροή του Covid 19 είχε τέτοιο αντίκτυπο παγκοσμίως στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των σχολών επιστήμων υγείας όπου σε συνδυασμό με τα μέτρα της αποστασιοποίησης εφαρμόστηκε η μέθοδος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με την διαδικτυακή μορφή, όπου αποδείχτηκε καινοτόμος και αρκετά αποτελεσματική σε αρκετές περιπτώσεις παρά το γεγονός ότι υπήρξαν αρκετά εμπόδια κατά την διάρκεια της εφαρμογής της. Συμπέρασμα: Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αποδέχτηκε αρκετά ωφέλιμη όσον αφορά την πραγματοποίηση των ακαδημαϊκών διαλέξεων όπως και την ικανότητα πραγματοποίησης εξεταστικών μεθόδων, με τοις μεθόδους διδασκαλίας που προσφέρει με σκοπό την επίτευξη των ακαδημαϊκών στόχων. Παρόλα αυτά η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι μια ακόμη εξελισσόμενη μέθοδος διδασκαλίας η οποία βρίσκεται εν εξέλιξη.el
heal.abstractIntroduction: Quality and effective education in health schools through online distance learning is influenced by many factors. Aim: The purpose of this study is to investigate and evaluate the causes of the effect during Covid 19 in the schools of health sciences. Method: The literature review was conducted in Pubmed, Google scholar, Science Direct, and Scopus databases in English and Greek with the keywords: "pandemic", "medical schools", "education distance", "online education", and "students". The articles used had time limits from 2019 to 2021, so a total of 23 articles were used in this study. Results: The influence of Covid 19 had such an impact worldwide on the higher education of the schools of health sciences where in combination with the measures of distance the method of distance education in the online form was applied, where it proved to be innovative and quite effective in several cases. several obstacles during its implementation. Conclusions: The distance education accepted quite useful in terms of conducting academic lectures as well as the ability to conduct examination methods, with the teaching methods it offers in order to achieve the academic goals. Nevertheless, distance education is another evolving teaching method that is in progress.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Νοσηλευτικήςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Health Sciences (SHS), Nursing Dept.en
heal.titleΗ επίδραση του Covid-19 στην εκπαίδευση στις σχολές επιστημών υγείας.el
heal.titleThe effects of Covid-19 on education in health schools.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεξ' αποστάσεως εκπαίδευση, Σχολή Επιστημών Υγείας, πανδημία Covid-19el
heal.keyworddistance education, School of Health Sciences, Covid-19 pandemicen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΡίκος, Νικόλαοςel
heal.advisorNameRikos, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States