Εμφάνιση απλής εγγραφής

Growth marketing: The evolution of marketing with emphasize on data.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαρταλά, Χαρούλα – Κυριακήel
dc.creatorKartala, Charoula – Kyriakien
dc.date.accessioned2023-12-28T19:32:45Z
dc.date.available2023-12-28T19:32:45Z
dc.date.issued2023-12-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10867
dc.description.abstractΤο επιχειρείν και κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα εξελίσσονται συνεχώς σε μια σύγχρονη κοινωνία. Ο καταναλωτισμός, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά ζητήματα, είναι μόνο λίγα από τα χαρακτηριστικά, που έχουν αλλάξει ριζικά την κοινωνία και την οικονομία της ανθρωπότητας τα τελευταία χρόνια. Το μάρκετινγκ είναι αναγκασμένο να προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες και απαιτήσεις και να ανακαλύπτει νέες αναπτυξιακές δυνατότητες τόσο για το ίδιο και τις τεχνικές του, όσο περισσότερο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, που καλείται κάθε φορά να προωθήσει. Σε αυτό το πλαίσιο παρατηρείται η μετεξέλιξη του παραδοσιακού μάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο μοντέλο το επονομαζόμενο growth marketing. Βασικό χαρακτηριστικό του είναι η ταχύτητα με την οποία αφουγκράζεται τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού, ενσωματώνοντας νέες πρακτικές, στις ήδη δοκιμασμένες παραδοσιακές και αξιοποιώντας άρτια την ψηφιακή τεχνολογία.el
dc.description.abstractBusiness and every human activity are constantly evolving in a modern society. Consumerism, digital transformation, sensitivity to environmental issues, are just a few of the characteristics that have radically changed society and the economy of humanity in recent years. Marketing is compelled to adapt to new conditions and requirements and to discover new developmental opportunities, both for itself and its techniques, as well as for the products and services it is called upon to promote each time. In this context, the evolution of traditional marketing into a modern model called growth marketing is observed. A key characteristic of it is the speed with which it anticipates the needs of the consumer audience, incorporating new practices into the already tested traditional ones and adeptly utilizing digital technology.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleGrowth marketing: Η μετεξέλιξη του μάρκετινγκ στα δεδομένα.el
dc.titleGrowth marketing: The evolution of marketing with emphasize on data.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαρταλά, Χαρούλα – Κυριακήel
heal.creatorNameKartala, Charoula – Kyriakien
heal.publicationDate2023-12-28
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10867
heal.abstractΤο επιχειρείν και κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα εξελίσσονται συνεχώς σε μια σύγχρονη κοινωνία. Ο καταναλωτισμός, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά ζητήματα, είναι μόνο λίγα από τα χαρακτηριστικά, που έχουν αλλάξει ριζικά την κοινωνία και την οικονομία της ανθρωπότητας τα τελευταία χρόνια. Το μάρκετινγκ είναι αναγκασμένο να προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες και απαιτήσεις και να ανακαλύπτει νέες αναπτυξιακές δυνατότητες τόσο για το ίδιο και τις τεχνικές του, όσο περισσότερο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, που καλείται κάθε φορά να προωθήσει. Σε αυτό το πλαίσιο παρατηρείται η μετεξέλιξη του παραδοσιακού μάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο μοντέλο το επονομαζόμενο growth marketing. Βασικό χαρακτηριστικό του είναι η ταχύτητα με την οποία αφουγκράζεται τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού, ενσωματώνοντας νέες πρακτικές, στις ήδη δοκιμασμένες παραδοσιακές και αξιοποιώντας άρτια την ψηφιακή τεχνολογία.el
heal.abstractBusiness and every human activity are constantly evolving in a modern society. Consumerism, digital transformation, sensitivity to environmental issues, are just a few of the characteristics that have radically changed society and the economy of humanity in recent years. Marketing is compelled to adapt to new conditions and requirements and to discover new developmental opportunities, both for itself and its techniques, as well as for the products and services it is called upon to promote each time. In this context, the evolution of traditional marketing into a modern model called growth marketing is observed. A key characteristic of it is the speed with which it anticipates the needs of the consumer audience, incorporating new practices into the already tested traditional ones and adeptly utilizing digital technology.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleGrowth marketing: Η μετεξέλιξη του μάρκετινγκ στα δεδομένα.el
heal.titleGrowth marketing: The evolution of marketing with emphasize on data.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμάρκετινγκ, growth marketing, growth hacking, δεδομέναel
heal.keywordmarketing, growth marketing, growth hacking, dataen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States