Εμφάνιση απλής εγγραφής

Acoustic improvement of a classroom at the 6th Gymnasium of Chania.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣωτηρόπουλος, Ανδρέας-Μάριοςel
dc.creatorSotiropoulos, Andreas-Mariosen
dc.date.accessioned2024-01-18T13:39:26Z
dc.date.available2024-01-18T13:39:26Z
dc.date.issued2024-01-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10875
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στη μελέτη ακουστικής βελτίωσης μιας αίθουσας διδασκαλίας που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του 6ου Γυμνασίου Χανίων. Η μελέτη της αίθουσας έγινε με βάση το θεωρητικό πλαίσιο που ισχύει για τους μεγάλους κλειστούς χώρους και με χρήση εργαλείων από τη στατιστικής ακουστικής. Για την μελέτη πραγματοποιήθηκαν ακουστικές μετρήσεις οι οποίες οδήγησαν στο ποσοτικό προσδιορισμό ακουστικών δεικτών και οι δείκτες αυτοί συγκρίθηκαν με τις ιδανικές τιμές που προκύπτουν λαμβάνοντας υπόψιν τον όγκο και τη χρήση της αίθουσας. Συμπληρωματικά της όλης επεξεργασίας, έγινε εκτίμηση της απορρόφησης που προσφέρουν τα τυπικά καθίσματα και έδρανα (θρανία) που συναντώνται στους χώρους διδασκαλίας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τέλος, λαμβάνοντας υπόψιν τις αποκλίσεις μεταξύ πραγματικών και ιδανικών τιμών των ακουστικών δεικτών, προτείνονται μέτρα για τη ακουστική βελτίωση της αίθουσας με χρήση παθητικών μέσων.el
dc.description.abstractThe present thesis focuses on the study of acoustic improvement in a classroom located in the facilities of 6th High School of Chania. The study of the classroom was based on the theoretical framework applicable to large, enclosed spaces and using tools from statistical acoustics. Acoustic measurements were carried out for the study, which led to the quantitative determination of acoustic indices, and these indices were compared to the ideal values obtained by considering the volume and use of the room. Additionally, an estimation was made of the absorption provided by the typical seating and desks encountered in secondary education classrooms. Finally, considering the deviations between the actual and ideal values of the acoustic indices, measures are proposed for the acoustic improvement of the room using passive means.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικήςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Music and Optoacoustic Technologies (SMOT), Music Technology and Acoustics Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜελέτη ακουστικής βελτίωσης αίθουσας διδασκαλίας στο 6ο γυμνάσιο Χανίων.el
dc.titleAcoustic improvement of a classroom at the 6th Gymnasium of Chania.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣωτηρόπουλος, Ανδρέας-Μάριοςel
heal.creatorNameSotiropoulos, Andreas-Mariosen
heal.publicationDate2024-01-18
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10875
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στη μελέτη ακουστικής βελτίωσης μιας αίθουσας διδασκαλίας που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του 6ου Γυμνασίου Χανίων. Η μελέτη της αίθουσας έγινε με βάση το θεωρητικό πλαίσιο που ισχύει για τους μεγάλους κλειστούς χώρους και με χρήση εργαλείων από τη στατιστικής ακουστικής. Για την μελέτη πραγματοποιήθηκαν ακουστικές μετρήσεις οι οποίες οδήγησαν στο ποσοτικό προσδιορισμό ακουστικών δεικτών και οι δείκτες αυτοί συγκρίθηκαν με τις ιδανικές τιμές που προκύπτουν λαμβάνοντας υπόψιν τον όγκο και τη χρήση της αίθουσας. Συμπληρωματικά της όλης επεξεργασίας, έγινε εκτίμηση της απορρόφησης που προσφέρουν τα τυπικά καθίσματα και έδρανα (θρανία) που συναντώνται στους χώρους διδασκαλίας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τέλος, λαμβάνοντας υπόψιν τις αποκλίσεις μεταξύ πραγματικών και ιδανικών τιμών των ακουστικών δεικτών, προτείνονται μέτρα για τη ακουστική βελτίωση της αίθουσας με χρήση παθητικών μέσων.el
heal.abstractThe present thesis focuses on the study of acoustic improvement in a classroom located in the facilities of 6th High School of Chania. The study of the classroom was based on the theoretical framework applicable to large, enclosed spaces and using tools from statistical acoustics. Acoustic measurements were carried out for the study, which led to the quantitative determination of acoustic indices, and these indices were compared to the ideal values obtained by considering the volume and use of the room. Additionally, an estimation was made of the absorption provided by the typical seating and desks encountered in secondary education classrooms. Finally, considering the deviations between the actual and ideal values of the acoustic indices, measures are proposed for the acoustic improvement of the room using passive means.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ (ΣΜΟΤ), Τμήμα Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικήςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Music and Optoacoustic Technologies (SMOT), Music Technology and Acoustics Dept.en
heal.titleΜελέτη ακουστικής βελτίωσης αίθουσας διδασκαλίας στο 6ο γυμνάσιο Χανίων.el
heal.titleAcoustic improvement of a classroom at the 6th Gymnasium of Chania.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordακουστική, αίθουσα διδασκαλίας, αντήχηση, χρόνος αντήχησηςel
heal.keywordacoustics, classroom, reverberation, reverberation timeen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΣτεφανάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameStefanakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States