Audiom: ηλεκτρονικό όργανο μουσικής επαύξησης.
Audiom: electronic instrument for music augmentation.
Date
2024-02-26Author
Τσάμης, Κωνσταντίνος-Θεόδωρος
Tsamis, Konstantinos-Theodoros
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας διαδραστικής εφαρμογής ενός
επαυξημένου ηλεκτρονικού μουσικού οργάνου η οποία απευθύνεται σε μουσικούς που
θέλουν να επεκτείνουν τις δυνατότητες του ήδη υπάρχοντος μουσικού οργάνου τους
διαμορφώνοντας το ηχητικό αποτέλεσμα με την εφαρμογή διαφόρων ηχητικών εφέ σε
πραγματικό χρόνο μέσω της παρακολούθησης των κινήσεών τους.
Βασική αρχή που διέπει την εφαρμογή είναι η δυνατότητα ευρείας χρήσης της χωρίς την
ανάγκη εξειδικευμένου εξοπλισμού. Συνεπώς καθίσταται δυνατή η λειτουργία της
εφαρμογής μόνο με την χρήση ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή και μιας USB-κάμερας. Ο
τρόπος λειτουργίας της εφαρμογής βασίζεται στην διαχείριση της πληροφορίας που
καταγράφεται από την κάμερα μέσω ενός αλγορίθμου εύρεσης/παρακολούθησης χρώματος.
Οι τιμές εξόδου του αλγορίθμου παρακολούθησης χρώματος επηρεάζουν τις παραμέτρους
κάποιων ηχητικών εφέ, τα οποία είναι διαθέσιμα για τον χρήστη. Ο χρήστης χειρίζεται την
εφαρμογή μέσω ενός γραφικού περιβάλλοντος που προσφέρει τα απαραίτητα ρυθμιστικά και
τις οπτικές ανατροφοδοτήσεις.
Στο πρώτο μέρος της εργασίας, αναφέρονται κάποιοι όροι και πληροφορίες που είναι
χρήσιμοι για την κατανόηση των βασικών ιδεών πίσω από την εφαρμογή, ενώ στο δεύτερο
μέρος αναλύονται τα επιμέρους στοιχεία που απαρτίζουν την εφαρμογή. Ακόμα επεξηγείται
ο κώδικας πίσω από την εφαρμογή και τέλος, δίνεται ένα παράδειγμα χρήσης της εφαρμογής
από έναν μουσικό. The purpose of this bachelor's thesis is the development of an interactive application for an
augmented electronic musical instrument targeting musicians who want to expand the
capabilities of their existing musical instrument by shaping the sound output through the realtime application of various audio effects based on the monitoring of their movements.
The underlying principle guiding the application is its versatility without the need for
specialized equipment. Therefore, the application can operate solely using a computer and a
USB camera. The operation of the application relies on managing the information captured
by the camera through a color detection/tracking algorithm. The output values of the color
tracking algorithm affect the parameters of certain audio effects available to the user. The
user controls the application through a graphical interface that provides the necessary controls
and visual feedback.
In the first part of the work, some terms and information are discussed that are useful for
understanding the basic ideas behind the application. In the second part, the individual
components that make up the application are analyzed. Additionally, the code behind the
application is explained, and finally, an example of the application's use by a musician is
provided.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info