• Μάρκετινγκ σχέσεων και διαχείρηση σχέσεων με τους πελάτες (crm), ως μια εναλλακτική άποψη του μαρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καζάκου, Μαλαματένια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-05-2008
    Το μάρκετινγκ σχέσεων, βασίζεται στη διαχείρηση σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης, των πελατών και των προμηθευτών της. Στις επόμενες σελίδες θα αναφερθούμε σε αυτή τη σχέση μεταξύ επιχείρησης και πελατών. Θα αναπτύξουμε τη ...
  • Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων με έμφαση στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Καραγιαννάκη, Ελένη; Κεφαλωνίτη, Χριστίνα- Παντελία; Πουτορίδης, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-23
    Η εργασία αρχικώς αναφέρεται γύρω από τον τουρισμό στην χώρα μας. Στη συνέχεια αναφέρεται στον κλάδο των ξενοδοχείων και συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στην εξέλιξη του κλάδου, τα βασικά του χαρακτηριστικά, τις διάφορες ...
  • Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών. Μελέτη περίπτωσης: Incredible Crete

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φραγκιαδάκη, Μαρία-Ραφαέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-03
    Ο εκδημοκρατισμός των διακοπών κατέστησε τον τουρισμό ένα αγαθό προσιτό σε όλες τις κοινωνικές ομάδες. Έκτοτε, η ανάπτυξη του τουρισμού τα τελευταία χρόνια έχει υπάρξει ραγδαία, κατατάσσοντας τον σε ένα από τους δυναμικότερους ...
  • Μαζική παραγωγή φαγητού. Η φύση κι ο ρόλος του έτοιμου φαγητού στις επιχειρήσεις/οργανισμούς μαζικής εστίασης και η στρατηγική προώθησης του (σχεδιο marketing).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κογκάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2012
    Στην εργασία αυτή, προσπαθώ να αναλύσω όσο το δυνατό πιο συγκροτημένα και με σαφήνεια, τι είναι αυτό το σχετικά νέο είδος στην Ελλάδα, τι το κάνει εμπορεύσιμο και τι μπορεί να τονισθεί στην στρατηγική πώλησής του. Ξεκινώ ...
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης για δημιουργία ισχυρών σχέσεων με καταναλωτές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κρητικού, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24
    Αναγνωρίζοντας την αυξανόμενη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τον ρόλο που μπορούν να έχουν στις σχέσεις που αναπτύσσονται με τους καταναλωτές. Ο στόχος της ήταν η διερεύνηση της ...
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τουρισμός. Το Facebook ως εργαλείο μάρκετινγκ των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιριών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρύδη, Αγγελική; Καρύδη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013
    Ο όρος μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς social media) αναφέρεται στα μέσα αλληλεπίδρασης ομάδων ανθρώπων μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων που παρέχουν ως υπηρεσία την παραγωγή και δημοσίευση περιεχομένου απ’ τους ίδιους ...
  • Μέτρηση στάσεων, αντιλήψεων και κατανόησης της συμπεριφοράς των καταναλωτών συγκρίνοντας το μάρκετινγκ με νέες τεχνολογίες σε σχέση με τις συμβατικές μεθόδους του παρελθόντος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κονταξάκης, Ευάγγελος; Μπόλμπασης, Βασίλης; Τσιάνος, Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015
    Το μίγμα marketing (4Ps) χρησιμοποιείται από τους marketers εδώ και πολλές δεκαετίες προκειμένου τα προϊόντα – υπηρεσίες που δημιουργούνται να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του καταναλωτή. Η θεωρία των 4P ορίστηκε ως έννοια ...
  • Μελέτη αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο διαφήμισης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δασκαλάκη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-14
    Η εμφάνιση του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έχει όχι μόνο καταστήσει δυνατή την επικοινωνία μεταξύ εκατομμύρια ανθρώπων, αλλά και έχει επιτρέψει την άμεση επικοινωνία των καταναλωτών με εταιρείες που ...
  • Μελέτη αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γρυφάκη, Ανδριάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2015
    Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να γνωστοποιηθεί στους αναγνώστες τι είναι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και το Ηλεκτρονικό Marketing και πως μπορούν να αξιοποιηθούν από τους καταναλωτές, και ειδικότερα από τις επιχειρήσεις. ...
  • Μελέτη εφαρμογών μάρκετινγκ μέσω έξυπνων κινητών συσκευών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χριστοδούλου, Χαράλαμπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-08
    Σκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι η παρουσίαση του mobile marketing, αρχικά σαν εργαλείο για την αξιοποίηση και μεταφορά των κατάλληλων πληροφοριών και τρόπων μετάδοσης και προώθησης των προιόντων των επιχειρήσεων, ...
  • Μελέτη ικανοποίησης επισκεπτών στη Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: -
    Επιβλέπων καθηγητής: Αποστολάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-02-05
    Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί η χρήση της μάρκας στους προορισμούς και να σχεδιαστεί μία μάρκα προορισμού για τον Νομό Ηρακλείου Κρήτης. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα πτυχιακή εργασία είχε ως στόχο να ...
  • Μελέτη και ανάλυση στρατηγικών μάρκετινγκ αξιοποιώντας το Instagram.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Νάνος, Σπυρίδων; Nanos, Spyridon; Τόζιος, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15
    Η τεχνολογική επανάσταση της πληροφορικής δεν θα μπορούσε να έχει την πλατιά απήχηση που έχει σήμερα αν δεν είχε αναπτυχθεί το Internet – (Διαδίκτυο στα Ελληνικά). Οι υπολογιστές και γενικά η πληροφορική έδωσε στους ανθρώπους ...
  • Μελέτη περίπτωσης συνεδριακού τουρισμού και οι τρόποι ανάπτυξης του στην Αθήνα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπρατσιάκου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2012
    Η πτυχιακή ξεκινά στο πρώτο κεφάλαιο με την έννοια του τουρισμού γενικά μέσα από μια ιστορική αναδρομή, συνεχίζει με τους τύπους του τουρισμού και με τις εναλλακτικές μορφές αυτού. Το δεύτερο κεφάλαιο ασχολείται με τον ...
  • Μελέτη προσθήκης εντυπωσιακού πολυμεσικού υλικού σε ιστοσελίδες για διαφημιστικούς σκοπούς. Η περίπτωση κατασκευής 3Δ ενυδρείου για ιστοσελίδα σχετικά με ψάρεμα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βασαρμιδάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-06-2012
    Τη τελευταία δεκαετία με την ανάπτυξη κατάλληλων τεχνολογιών (όπως το flash) και τη βελτίωση των επιδόσεων-δυνατοτήτων των υπολογιστών και του διαδικτύου έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούνται εκτός από δισδιάστατα (2-Δ) ...
  • Μελέτη της απόδοσης τεχνικών μάρκετινγκ μέσω εφαρμογών έξυπνων κινητών συσκευών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ντούκα, Λόρες
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-12-21
    Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση των κινητών τηλεφώνων ανά τον κόσμο, καθώς και η ραγδαία τεχνολογική τους ανάπτυξη, έχουν μετατρέψει τις εν λόγω φορητές συσκευές, από απλές συσκευές τηλεφώνου σε αντικείμενα καθημερινής χρήσης, ...
  • Μελέτη της επιρροής της διαφήμισης στα παιδιά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Καμπουράκη, Ανθή; Κοντορινάκη, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-24
    Η παρούσα εργασία αφορά στην επίδραση που έχει η διαφήμιση στη συμπεριφορά των παιδιών. Τα παιδιά σήμερα επηρεάζουν σε μεγάλο και τις αγοραστικές συνήθειες όλης της οικογένειας. Ο βασικός στόχος της πτυχιακής, λοιπόν, είναι ...
  • Μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση των επιχειρήσεων να υιοθετήσουν αυτούσια τη διεθνή διαφήμιση για την ελληνική αγορά: περίπτωση Benetton.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καλλιντέρη, Λεμονιά; Ιατρού, Μαριλένα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέτα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-02-2009
    Η πτυχιακή αυτή ασχολείται με τη διεθνή διαφήμιση και τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση διεθνούς διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Μέσω άρθρων και βιβλίων από γνώμονες του θέματος καθώς και γνώσεις και εμπειρίες ...
  • Μελέτη χρήσης παιχνιδιών flash για διαφημιστικούς σκοπούς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καράμπελα, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-06-2012
    Η Διαφήμιση στο ίντερνετ είναι ένας κλάδος με τεράστια ανάπτυξη. Όλο και περισσότερες εταιρίες αυξάνουν το ποσοστό των χρημάτων που διαθέτουν για τη διαφήμιση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στο ίντερνετ. Οι λόγοι είναι ...
  • Νέες μορφές επιχειρηματικών λειτουργιών, η περίπτωση του mobile marketing στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αντωνάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Σχοινωτάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-10-2013
    Τα τελευταία χρόνια η εξέλιξη στην χρήση κινητών τηλεφώνων είναι αλματώδης. Από απλές συσκευές τηλεφωνικής ομιλίας έχουν μετατραπεί πλέον σε αντικείμενα απόλυτα απαραίτητα καθημερινής χρήσης και ενημέρωσης. 0ι λειτουργίες ...
  • Νέες τεχνολογίες πληροφορικής και διαφήμιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαγγανά, Νίκη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-09-2014
    Η παρούσα εργασία έχει σαν στόχο να παρουσιάσει τις νέες τεχνολογίες της πληροφορικής και το πώς αυτές επηρέασαν τον τομέα της διαφήμισης. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στην διαφήμιση, στα είδη και στον τρόπο ...