• Η οργάνωση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος μάρκετινγκ μιας επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αγγονας, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπανδρέου, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-01-2012
    Η τεχνολογική πρόοδος στις μέρες μας έχει δημιουργήσει την ανάγκη διαμόρφωσης νέων προϊόντων και υπηρεσιών, σχεδιασμένα να καλύπτουν τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Τα νέα αυτά δεδομένα, αποτελούν μία μεγάλη ...
  • Η πολιτική προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κουτρουμπάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-09-2014
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται το τουριστικό προϊόν και η διαδρομή του μέχρι τα κανάλια διανομής της τουριστικής αγοράς. Παραθέτονται επίσης οι διάφορες μορφές πολιτικής προβολής και προώθησης του. Κυρίαρχα στοιχεία ...
  • Η σημασία διατήρησης πελατών για τη βιώσιμη ανάπτυξη μίας επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Τσέλιος, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωτρτζάκη, Αλεξία Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-10-2014
    Η παρούσα εργασία έχει σαν σκοπό την εξαγωγή αποτελεσμάτων μέσα από τη συλλογή και ανάλυση στοιχείων της αγοράς. Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από ενεργές επιχειρήσεις στο νησί της Ρόδου, και συμβάλουν στην ανάλυση των ...
  • Η σημασία του μάρκετινγκ στην διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πρωτογεράκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-08-2013
    Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας θα δούμε κάποια πράγματα γενικά για τον τουρισμό πρώτα. Θα δοθούν κάποιοι ορισμοί για να γίνει κατανοητή η έννοια του τουρισμού, και κάποιες κατηγορίες του τουρισμού. Έπειτα θα αναλυθεί ο ...
  • Η σημασία των social media στην σύγχρονη επιχείρηση : μελέτη περίπτωσης ξενοδοχεία "Aquila".

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ντερβίσι, Άρμπερ-Παναγιώτης; Σηφάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-01-2016
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη εκπονήθηκε κατά κύριο λόγο για να διερευνηθεί κατά πόσο τα κοινωνικά δίκτυα συμβάλλουν στο μάρκετινγκ, την προβολή των επιχειρήσεων καθώς και την προώθηση ορισμένων προϊόντων. Αναλύονται όλες ...
  • Η στάση των καταναλωτών της Σαντορίνης απέναντι στις διαδικτυακές διαφημίσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βαβούρης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-11-01
    Το μεγαλύτερο προϊόν ή υπηρεσία στον κόσμο δεν θα κερδίσει χρήματα αν οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν ότι υπάρχει, γι 'αυτό οι διαφημίσεις θεωρούνται τόσο σημαντικές. Μια διαφήμιση είναι μια ηχητική ή οπτική μορφή επικοινωνίας ...
  • Η στάση των νέων ηλικίας 15-24 ετών απέναντι στις διαφημίσεις και στα διαφημιστικά μέσα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αλατζάς, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-06-2015
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε με σκοπό να διερευνηθεί η επιρροή που ασκούν τα διαφημιστικά μέσα στους νεαρούς καταναλωτές καθώς και η στάση της συγκεκριμένης κατηγορίας καταναλωτών (ηλικίας 15-24) απέναντι στις ...
  • Η στρατηγική μάρκετινγκ διεθνών περιοδικών στην Ελλάδα και ο βαθμός προσαρμογής στην εγχώρια αγορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πανταζοπούλου, Ιουλία-Μαρία; Πανταζόπουλος, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Βασικός σκοπός στη παρούσα εργασία, έγκειται στην παράθεση και ανάλυση των μεθόδων και στρατηγικών Μάρκετινγκ Διεθνών Περιοδικών στην Ελλάδα κα στο βαθμό προσαρμογής τους στην εγχώρια αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η παρούσα ...
  • Η στρατηγική που ακολούθησε η εταιρία Apple προς την κορυφή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Καλογιαννάκης-Κάραλης, Στυλιανός; Κομνηνός, Παναγιώτης-Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαρεφαλάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-26
    Στην πτυχιακή μας εργασία με τη βοήθεια σχεδιαγραμμάτων , αριθμοδεικτών και γεγονότων περιγράφουμε την πορεία την οποία η τρομερά επιτυχής εταιρία ηλεκτρονικών APPLE διέγραψε ώστε να φτάσει στην κορυφή της προτίμησης και ...
  • Η τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) και η χρήση της στο marketing. Τεχνικές και μέθοδοι ανάπτυξης εφαρμογών A.R.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουτρελάκος, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Η προώθηση προϊόντων πάντα εκμεταλλευόταν τις τελευταίες ανακαλύψεις και τάσεις της τεχνολογίας. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια μετατόπιση από τις παραδοσιακές μορφές και τρόπους προώθησης προϊόντων, όπως τηλεοπτικά σποτ, ...
  • Η χρήση mobile εφαρμογών στην προώθηση μη κερδοσκοπικών οργανισμών (Μ.Κ.Ο.). Ανάπτυξη mobile εφαρμογής για «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καλλονιάτου, Ραφαηλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015
    Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης τις γενικές αρχές του Μάρκετινγκ, την σύνδεσή του με το κοινωνικό μάρκετινγκ, το διαδικτυακό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ υπηρεσιών, το μάρκετινγκ μέσω κινητού ...
  • Η χρήση του social media marketing από μικρές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χλαμπέα, Στεφανία–Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2015
    Στον τομέα των επιχειρήσεων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του marketing, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των ...
  • Η χρήση του social media marketing στην προώθηση ελληνικών προϊόντων και τροφίμων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ελσαουάχ, Νταϊάνα; Κωτσής, Χρυσοβαλάντης-Κωνσταντίνος; Στυλιανίδη, Ευγενία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24
    Στην πτυχιακή αυτή εργασία θα εξετάσουμε το ρόλο του Social Media Marketing στην προώθηση των ελληνικών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων. Εξετάζουμε τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει το ελληνικό αγροτικό προϊόν, πρωτογενές ...
  • Η χρήση του social media marketing στο χώρο των ειδών πυροτεχνίας - φωτοβολίδων- βεγγαλικών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Νταντούδη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-02
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετήσουμε και θα αναλύσουμε την επίδραση των κοινωνικών μέσω δικτύωσης σε ένα ιδιαίτερα εξειδικευμένο κλάδο του εμπορίου, εκείνου των ειδών πυροτεχνίας – φωτοβολίδων και βεγγαλικών. Στην ...
  • Η χρήση του διαδικτύου από τις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Διαμαντάκης, Παύλος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φουκαράκη, Γεωργία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-06-2011
    Τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου. Το Internet, όπως είναι η διεθνής ονομασία του, είναι ...
  • Η χρήση του διαδικτύου ως εργαλείου του αθλητικού μάρκετινγκ και η σημασία του για την ανάπτυξη και τη διατήρηση επιτυχημένων πελατειακών σχέσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δασκολιάς, Ιωάννης; Ανδρουλάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    To διαδίκτυο (Internet) είναι ένα καθολικό δίκτυο από δίκτυα που εκτείνεται σε παγκόσμια κλίμακα. Δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος ορισμός για το τι είναι το διαδίκτυο είναι απλώς ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει ...
  • Η χρήση των social media apps στο μάρκετινγκ. Ανάπτυξη ενός facebook app για τη Λουξ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κράνη, Σοφία; Τσούρης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-24
    Στα πλαίσια της εργασίας θα ερευνήσουμε την χρήση των εφαρμογών στα social media για την προώθηση μιας επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, θα εξετάσουμε το facebook business σαν βιώσιμη επιλογή για το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης ...
  • Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από πολυεθνικές. Η περίπτωση της ΙΚΕΑ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κρουσταλάκη, Στέλλα; Μεταξάκη, Χαρίκλεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-17
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιδίως από πολυεθνικές επιχειρήσεις, όπως η σουηδική εταιρεία ΙΚΕΑ. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι ...
  • Η χρήση των μικρο-εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης (Apps, π.χ. Facebook Apps) στο μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουλάκου, Ελένη; Τουρσουνίδου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012
    Το Διαδίκτυο αποτελεί τη βασικότερη πηγή πληροφορίας για το μέσο άνθρωπο. Ολοένα και περισσότεροι χρήστες προτιμούν το Διαδίκτυο για την ενημέρωσή τους. Τα τελευταία χρόνια, με την ανάπτυξη των ιστοσελίδων κοινωνικής ...
  • Ηλεκτρονική προβολή της βιομηχανίας τροφίμων στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαδημητρίου, Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-19
    Η παρούσα εργασία ερευνά και αναλύει πως η Βιομηχανία τροφίμων στην Ελλάδα χρησιμοποίει τις νέες τεχνολογίες διαδικτυακής διαδραστικότητας, με τις οποίες μπορεί πλέον να στοχεύσει το ενδιαφερόμενο κοινό πιο αποτελεσματικά ...