• Ο ελεύθερος χρόνος και τα κίνητρα, ως όπλο της διαφήμισης και προβολής στα κέντρα άσκησης και αναψυχής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαναστασίου, Πολυξένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κατσαγκώλης, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-06-2011
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει και να αναλύσει τους λόγους και τους παράγοντες που παρακινούν άντρες και γυναίκες να συμμετέχουν σε δραστηριότητες άσκησης και αναψυχής κατά τον ελεύθερο χρόνο τους. Τα ...
  • Ο ρόλος και η σημασία του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ): η περίπτωση της Κύπρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χαραλάμπους, Αθανασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-11-2011
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός η θεωρητική διερεύνηση του ρόλου και της σημασίας του μάρκετινγκ στη λειτουργία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και αφετέρου η εμπειρική εφαρμογή των θεωρητικών αναλυτικών κατηγοριών ...
  • Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις. A case study.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Παπάντος, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννακοπούλου, Ελένη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-07-2014
    Τη σημερινή εποχή βασικός και κύριος παράγοντας για την αποφυγή και επίλυση των οικονομικών προβλημάτων που υπάρχουν, είναι η προσπάθεια δημιουργίας σωστής πολιτικής, ορατών στόχων και καλής οργάνωσης των επιχειρήσεων. ...
  • Ο ρόλος του φυλλαδίου στο μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πολυζώη, Πηγή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στην τουριστική βιομηχανία η πληροφορία είναι βασική για την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Ο καταναλωτής χρειάζεται να είναι καλά ενημερωμένος για την κατάσταση της αγοράς, για να μπορέσει να κάνει πιο εύκολα τις ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων και των νέων τεχνολογιών σε θέματα προβολής και διαχείρισης της ηλεκτρονικής φήμης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαραγκουδάκη, Βαλεντίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-15
    Δημόσιες Σχέσεις είναι η δόμηση επικοινωνίας μεταξύ ενός ατόμου ή ομάδας ατόμων με ένα ευρύ κοινό με σκοπό την δημιουργία αμοιβαίας εμπιστοσύνης και την εξυπηρέτηση κοινών συμφερόντων. Ο κλάδος των δημοσίων σχέσεων έχει ...
  • Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αβραμίδου, Ζωή; Μάλλιαρη, Αθηνά
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-25
    Οι δημόσιες σχέσεις είναι ο ακρογωνιαίος λίθος στην επιτυχία των επιχειρήσεων και οργανισμών δεδομένου ότι επηρεάζουν και διαμορφώνουν την εμπιστοσύνη του κοινού. Η παρούσα πτυχιακή εργασία, αφού πρώτα ορίσει τι ακριβώς ...
  • Οι επιπτώσεις του μάρκετινγκ στους Tour Operators.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γιακουμάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Σαατσάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-10-2011
    Ο σκοπός της έρευνας που έχει η εργασία αυτή αναφέρεται στις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις που επιφέρουν οι ενέργειες μάρκετινγκ των tour operators, σε στρατηγικό και τακτικό επίπεδο, στη λειτουργία τους.
  • Οι στρατηγικές marketing και η εφαρμογή τους στα casino (online και πραγματικότητα).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αλιβιζάτου, Γεσθημανή; Κιλέρης, Δημήτρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-06-2012
    Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στις στρατηγικές μάρκετινγκ και στην εφαρμογή αυτών στα casino. Αρχικά γίνεται μια ουσιώδης προσπάθεια να κατανοήσει ο αναγνώστης βασικές έννοιες γύρω από το μάρκετινγκ ...
  • Οι υπηρεσίες γεωγραφικού προσδιορισμού σε κινητές συσκευές και οι δυνατότητες που προσφέρουν στο social media marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σπανουδάκης, Μάρκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-11-2014
    Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αναφέρεται στις Υπηρεσίες Γεωγραφικού Προσδιορισμού (Location-based services) σε κινητές συσκευές και στις δυνατότητες που αυτές προσφέρουν στο Social Media Marketing. Αρχικά στόχος ...
  • Οικονομική Κρίση και Μάρκετινγκ: Επιθανάτιος ρόγχος ή ευκαιρία για αναθεώρηση;

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τζάνι, Άννα; Μπατάλη, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-07-2013
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρείται μία σε βάθος ανάλυση της επίδρασης της οικονομικής κρίσης στην επιστήμη του Μάρκετινγκ με σκοπό την εξαγωγή όσο το δυνατόν ασφαλέστερων συμπερασμάτων για το αν οι επιπτώσεις αυτές ...
  • Οργάνωση και λειτουργία αθλητικών εγκαταστάσεων εκπαίδευσης, στο Ηράκλειο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρλάκης, Στέλιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καραγιαννίδης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2015
    Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η αναζήτηση του ιδανικού πλαισίου οργάνωσης και διοίκησης των αθλητικών εγκαταστάσεων, όπως αυτό οφείλει να προσαρμοστεί στις νέες απαιτήσεις του κοινού, προκειμένου να εξασφαλισθεί η ...
  • Οργάνωση, λειτουργία και διαχείριση των πωλήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Σπυριδάκη, Μαρία-Πολυτίμη
    Επιβλέπων καθηγητής: Πατεδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2009
    Στις μέρες μας είναι δύσκολο να βρούμε οικονομικά κείμενα, επιστημονικά άρθρα, αναλύσεις και δημοσιεύσεις που να μην εμπλέκουν τη βιωσιμότητα της επιχείρησης με το Μάρκετινγκ. Για τους ειδικούς που ασχολούνται με το ...
  • Οργανωτική αποτύπωση επιχείρησης αγροτικών προϊόντων και ειδών υγιεινής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τσικνάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παξινός, Κοσμάς
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-05-2013
    Κύριος σκοπός αυτής της πτυχιακής είναι να δώσει στον αναγνώστη την ικανότητα να κατανοήσει τις βασικές έννοιες της οργάνωσης. Η πτυχιακή αυτή μας εισάγει σταδιακά στην έννοια της οργάνωσης και της επιχείρησης . Βοηθάει ...
  • Περιγραφική μελέτη και έρευνα των νέων (15-18 ετών) της περιοχής της Ιεράπετρας και ο ρόλος του μάρκετινγκ και της διαφήμισης στην ζωή τους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βενιζέλου, Αλίκη; Κονταράκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Δερμιτζάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-12-2009
    Η νεολαία αποτελεί ένα κομμάτι το οποίο πάντα υποβάλλεται σε ελέγχους και έρευνες προκειμένου να βρεθούν κάποια στοιχεία τα οποία βοηθούν τους ερευνητές να προχωρήσουν σε κάποιες περαιτέρω εξελίξεις. Έτσι και το Marketing ...
  • Πολιτιστική κληρονομιά & τουριστική ανάπτυξη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καροφύλλου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Καραγιάννης, Στέφανος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Το θέαμα της πολιτιστικής κληρονομιάς είναι, από τη φύση του, μοναδικό και εύθραυστο. Επομένως, είναι βασικό, ότι οι αρχές του τουρισμού μελετούν το πόσο καλύτερα θα αναπτύξουν αυτές τις περιοχές πολιτιστικής κληρονομιάς ...
  • Πράσινη ανάπτυξη, επενδύσεις και μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης: Ledra Marriott, (Marriott International) και Novotel, (Accor Group).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χασιρτζόγλου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσιμητάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012
    Έχει παρατηρηθεί σε μεγάλο βαθμό, ιδίως την τελευταία δεκαετία, πως γίνονται σημαντικές προσπάθειες από αρκετές ξενοδοχειακές μονάδες να ενισχύσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν, υιοθετώντας φίλο – περιβαλλοντικές ...
  • Πρόγραμμα σίτισης λέσχης μέσω bluetooth.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μουράτης, Παντελής
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζερβουδάκης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-02-2009
    Στη συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζεται μια εφαρμογή της μεθόδου bluetooth marketing για την ενημέρωση φοιτητών και προσωπικού για το πρόγραμμα φαγητού της λέσχης στο Παράρτημα Χανίων του ΤΕΙ Κρήτης.
  • Προβολή και προώθηση των ελληνικών οίνων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πολίτη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-08
    Γνωρίζοντας πόσο σημαντικές είναι οι εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων τόσο για κάθε μεμονωμένη επιχείρηση όσο και για την Εθνική μας Οικονομία, πρέπει κατ’ αρχή να συνειδητοποιηθούν ποιες είναι οι στοιχειώδεις απαιτήσεις ...
  • Προσανατολισμός στο μάρκετινγκ και η επίδρασή του στην εφαρμογή του e-marketing από αθλητικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τσιρόπουλος, Αριστείδης
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-11-2009
    Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία της διοίκησης, με την οποία εντοπίζονται, προβλέπονται και ικανοποιούνται οι ανάγκες του καταναλωτή με κάποιο κέρδος για την επιχείρηση. H χρήση του διαδικτύου και των νέων ηλεκτρονικών μέσων ...
  • Προώθηση ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στο facebook, και animation για το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βοσκάκης, Γιώργος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Το τελευταίο καιρό έχει παρατηρηθεί αλλαγή στον τρόπο διάδοσης των γεγονότων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν στην αλλαγή του τρόπου ροής της πληροφορίας. Το μέσο που εμφανίζει την μεγαλύτερη απήχηση δεν είναι άλλο ...