• Τεχνικές ανάπτυξης mobile app και η εφαρμογή τους στο marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καλιακούδας, Αθανάσιος; Ντόβρου, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-14
    Τα Smart Phones έχουν αναπτυχθεί και πλέον κάθε άνθρωπος τα έχει ανάγκη. Η ανάγκη αυτή των ανθρώπων για την καθημερινή χρήση, ώθησε τις εταιρείες να αναπτύξουν κάθε στοιχείο γύρω από αυτά (Mobile apps, Ads, ROM) κ.α. Το ...
  • Τεχνικές προώθησης τραπεζικών προϊόντων. Μελέτη περίπτωσης (Εθνική Τράπεζα).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Θεοδώρου, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-10-2013
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει γίνει με σκοπό τόσο την αποτύπωση των σύγχρονων αρχών προώθησης τραπεζικών προϊόντων όσο και για την εκτενή και λεπτομερή ανάλυση του προιοντικού χαρτοφυλακίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος ...
  • Τεχνολογική εξέλιξη και καινοτομία στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουκότζηλας, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει την τεχνολογική εξέλιξη και τις καινοτομίες στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα. Αναμφίβολα, η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, αξιοποίησης, ...
  • Το marketing plan μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης: περίπτωση marketing υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κορνελάκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοτσυφός, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2012
    παρούσα μελέτη σκοπό έχει να περιγράψει το marketing plan μιας ελληνικής μικρομεσαίας επιχείρησης . Στόχο της εργασίας αποτελούν οι προτάσεις σε σχέση με τα κανάλια διανομής που πρέπει να χρησιμοποιηθούν καθώς και το μίγμα ...
  • Το marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση των πελατών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαζαρακίδη, Έλενα; Πλευριτάκης, Ραφαήλ; Χαλός, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15
    Το Marketing, αποτελεί το κυριότερο παράγοντα επιτυχίας στην σύγχρονη κοινωνία, η οποία πλαισιώνεται από ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Marketing είναι ο παράγοντας, ο οποίος προσδιορίζει και εμβαθύνει στην βιωσιμότητα ...
  • Το marketing των μουσικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Τσακωνιάτης, Μάνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ψυχαράκη, Ουρανία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-01-2010
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στη διαδικασία αυτή που ακολουθεί μια δισκογραφική εταιρεία προκειμένου να αναδείξει έναν καλλιτέχνη. Μέσα από την ανάλυση που πραγματοποιείται, παρουσιάζονται όλα τα στάδια που έχουν ...
  • Το social media marketing στο χώρο του ποδοσφαίρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ασμάνης, Παναγιώτης; Σπανουδάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-22
    Στην παρούσα πτυχιακή διερευνάται η χρήση των social media ως εργαλείο marketing στο χώρο του ποδοσφαίρου. Αρχικά, γίνεται εκτενής αναφορά στο θεωρητικό πλαίσιο των social media ενώ στη συνέχεια, αναπτύσσονται θέματα που ...
  • Το Διαδίκτυο ως εργαλείο τουριστικού marketing: Η περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου της Θεσσαλονίκης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λαζαρίδου, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-04-2013
    Το διαδίκτυο είναι μια από τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις για τη μεταφορά πληροφοριών και επικοινωνίας. Επειδή οι σημερινοί καταναλωτές επιθυμούν γρήγορες λύσεις προκειμένου να εξοικονομούν χρόνο, το διαδίκτυο ...
  • Το μάρκετινγκ στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Ζαχαροπούλου, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-23
    Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών είναι ευρέως γνωστό ότι αναπτύσσεται μέρα με τη μέρα όλο και περισσότερο στη χώρα μας. Το αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η μελέτη του είδους μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι εταιρίες ...
  • Το μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με ειδική αναφορά στην διαφήμιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δημοπούλου, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-05-2011
    Η πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελείται από τέσσερα μέρη, καθένα από τα οποία αναλύει διαφορετικές πτυχές του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Όλες οι ενότητές της, είναι κατανοητά γραμμένες και περιέχουν τις ανάλογες επεξηγήσεις ...
  • Το μάρκετινγκ των ελληνικών αγροτικών παραδοσιακών προϊόντων : Η περίπτωση της μέλισσας και των προϊόντων της.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χριστάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-09-2015
    Ο βασικός σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση του ρόλου του μάρκετινγκ στα ελληνικά αγροτικά προϊόντα με ιδιαίτερη περίπτωση τα προϊόντα της μέλισσας. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού, η εργασία χωρίζεται ...
  • Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση πελατών

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαυροτσουπάκης, Εμμανουήλ; Τζωρτζάκη, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-08
    Το μάρκετινγκ (marketing) χαρακτηρίζεται ως μια έννοια αρκετά δυσπρόσιτη και δύσκολη ως προς τον ορισμό της. Όμως, όταν συνδυάζεται με την λογιστική, η έννοια γίνεται ευκολότερα κατανοητή διότι είναι ευρύτερα γνωστή, τόσο ...
  • Το στρατηγικό μάρκετινγκ ως εργαλείο σχεδιασμού της πολιτικής των πωλήσεων και της επικοινωνιακής πολιτικής στους εθνικούς οργανισμούς τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδογιάννης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-04-2010
    Το στρατηγικό μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός για τον αρχικό σχεδιασμό και οργάνωση μιας επιχείρησης που στοχεύει στην διείσδυση σε μια αγορά ή στην αναδιανομή του μεριδίου της σε μια συγκεκριμένη αγορά στόχο. Το ...
  • Τουριστικό μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σμαραγδάκη, Θεονύμφη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι από τη φύση τους άυλες, που σημαίνει ότι δεν μπορούν να δειγματιστούν ή εξεταστούν, πριν αγοραστούν από τους πιθανούς τουρίστες. Το γεγονός αυτό αποτελεί αναμφίβολα την πιο κρίσιμη άποψη της ...
  • Τουριστικοί προορισμοί και τρόποι προώθησης τους από τους τουριστικούς οργανισμούς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Γεωργιακάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-11-2011
    Η τεχνολογική ανάπτυξη έχει προσφέρει στην κοινωνία τη δυνατότητα και τα μέσα για την εύκολη μετακίνηση αλλά και την διαμονή σε οποιοδήποτε μέρος της Γής. Οι άνθρωποι μπορούν να ταξιδέψουν και να φτάσουν σε μέρη που ...
  • Τρόποι προσέλκυσης των τουριστών από τις ξενοδοχειακές μονάδες μέσω internet.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σημαντηράκη Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρίγγας, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-09-2009
    Η πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια καθώς επίσης και από ένα ερωτηματολόγιο το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο της Κρήτης κατά το έτος 2009 σε πελάτες‐τουρίστες ξενοδοχειακών μονάδων του Νομού. ...
  • Χρήση της δομής των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζευκίλης, Γεώργιος; Θανασιά, Δήμητρα; Μεχίλλι, Ευγενία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-14
    Η κοινωνική δικτύωση στο διαδίκτυο είναι ένα αρκετά επίκαιρο και δυναμικό φαινόμενο, το οποίο έχει ξεπεράσει τα όρια της μόδας και τείνει να γίνει πλέον κοινωνικό. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σήμερα με την ευρεία έκταση ...
  • Ψηφιακές εφαρμογές οδηγών πόλης στην Κρήτη για κινητά τηλέφωνα. Συγκριτική ανάλυση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χριστοδούλου, Έρρικα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-04
    Με την παρούσα πτυχιακή επιχειρείται μια συγκριτική ανάλυση πέντε ψηφιακών εφαρμογών που έχουν αναπτυχθεί ως εφαρμογές έξυπνων τηλεφώνων, με κύρια χρήση αυτή του οδηγού πόλης/οδηγού ξενάγησης. Αφορούν πόλεις ή και τις ...