Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Λέξεις κλειδιά "μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 81-100 από 178
-
Ηλεκτρονικό δημοπρατήριο αγροτικών προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-05Στο σύγχρονο εμπόριο η τάση για ένα διαδραστικό ηλεκτρονικό εμπορικό σύστημα δε μπορεί να αφήσει ανέπαφο κανέναν τομέα που περιέχει αγορά και πώληση προϊόντων. Η ανάγκη αγοραστών και πωλητών να ανταλλάξουν πληροφορίες με ... -
Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-17Η αύξηση του επιχειρηματικού ανταγωνισμού που εμφανίζεται τα τελευταία χρόνια, ωθεί τον επιχειρηματικό κόσμο στην εγκατάλειψη των παραδοσιακών μεθόδων επιχειρηματικής δράσης και στην υιοθέτηση σύγχρονων εφαρμογών. Μια ... -
Ηλεκτρονικό κατάστημα παιχνιδιών. Σχεδιασμός-ανάπτυξη-προώθηση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-14Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια να παρουσιάσουμε το πλαίσιο λειτουργίας και ανάπτυξης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος παιχνιδιών περιγράφοντας παράλληλα και την ευρύτερη έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου. ... -
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ταξιδιωτικά πρακτορεία: επιδράσεις και ενδεικνυόμενοι τρόποι εφαρμογής.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-02-2010Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων εφαρμογής προγραμμάτων Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στα Ταξιδιωτικά Πρακτορεία, η περιγραφή των επιδράσεων που λαμβάνουν χώρα, καθώς και η ανάδειξη των ενδει-κνυόμενων ... -
Ηχητικός σχεδιασμός στη ραδιοφωνική διαφήμιση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-10-2014Η εργασία αυτή έχει ως αντικειμενικό σκοπό τη μελέτη του ηχητικού περιεχομένου στη ραδιοφωνική διαφήμιση και τη δημιουργία προτύπων που οδηγούν σε ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα. Με τον όρο επιτυχημένο αποτέλεσμα εννοείται μια ... -
Ίδρυση, οργάνωση και λειτουργία ενός σύγχρονου τουριστικού πρακτορείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2009Σε μια εποχή όπου όλοι μιλούν για την ανάγκη ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας και εξαγγέλλονται συχνά προγράμματα που θεωρείται ότι συμβάλλουν στην κατεύθυνση αυτή, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν ενδιαφέρουσες ιδέες ... -
'Ιδρυση, οργάνωση, λειτουργία των επιχειρήσεων (Ειδική αναφορά στο Μάρκετινγκ).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-02-2015Ο όρος «οργάνωση» είναι ένας όρος που, αν και έχει απασχολήσει αρκετά τους επιστήμονες τα τελευταία χρόνια, εντούτοις η έννοιά του δεν είναι ακόμη και σήμερα πλήρως κατανοητή. Πολλές φορές λέγεται από τους ειδικούς ότι «με ... -
Κατάρτιση ενός επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) για μια μικρομεσσαία επιχείρηση στον κλάδο εστίασης και αναψυχής.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-11Η παρακάτω πτυχιακή εργασία αφορά τη κατάρτιση ενός επιχειρηματικού σχεδίου για μια μικρομεσαία επιχείρηση που ανήκει στον ανταγωνιστικό κλάδο της εστίασης και της αναψυχής. Παρουσιάζεται εκτενώς το θεωρητικό υπόβαθρο που ... -
Κατάστρωση σχεδίου μάρκετινγκ (Marketing Plan) σε επιχείρηση προώθησης ηλεκτρολογικού υλικού. Συνεταιρισμός Εργοληπτών Ηλεκτρολόγων Χανίων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-03-2012Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι η κατάστρωση ενός σχεδίου μάρκετινγκ σε επιχείρηση προώθησης ηλεκτρολογικού υλικού. Η εταιρία με την οποία θα ασχοληθούμε είναι ο συνεταιρισμός ηλεκτρολόγων Χανίων με το λογότυπο «ΣΕ.ΗΛ.Χ.» ... -
Κατάστρωση σχεδίου μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην εταιρεία: ΓΕΤΗΛ – Σ. ΜΙΧΑΗΛΟΥ & ΣΙΑ Ο.Ε. επιχείρηση προώθησης ηλεκτρολογικού υλικού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013Στην παρούσα ερασία που παρουσιάζεται, αναπτύσεται η ανάλυση marketing της εταιρείας ΓΕΤΗΛ - Σ. Μιχαήλοθ και ΣΙΑ Ο.Ε.. Η εταρεία είναι μια ηλεκτρολογική επιχείρηση με έδρα το νησί της Ρόδου. -
Κρητική διατροφή και γαστρονομία ως εργαλείο marketing στον Ελληνικό τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-03-2015Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η ανάδειξη της Κρητικής διατροφής και Γαστρονομίας έχοντας σαν αποτέλεσμα την ενσωμάτωσή της στο marketing του Ελληνικού Τουρισμού. Για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού ... -
Λειτουργία της επικοινωνίας και οι τρόποι που γίνεται περισσότερο αποτελεσματική.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-04-2010Η λειτουργία της επικοινωνίας σίγουρα σαν θέμα είναι τεράστιο και ανεξάντλητο. Υπάρχουν πολλές απόψεις και γνώμες γύρω στο πως μπορεί η επικοινωνία να συμβάλει στην καλύτερη συμβίωση των ανθρώπων πρώτα απ' όλα μεταξύ τους, ... -
Μάρκετινγκ - MIX τραπεζών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-02-2009Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται και αναπτύσσεται το περιβάλλον λειτουργίας των ελληνικών τραπεζών μέσα από μια σειρά πράξεων που πρέπει να ακολουθήσουν με στόχο την διαφοροποίησή τους από τους άλλους πιστωτικούς ... -
Μάρκετινγκ εκδηλώσεων: Η περίπτωση των διεθνών επιστημονικών συνεδρίων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-15Στην παρούσα εργασία ορίζονται, αναλύονται και παρουσιάζονται οι μέθοδοι οι οποίοι ακολουθούνται κατά την διοργάνωση εκδηλώσεων και πιο συγκεκριμένα τη διοργάνωση επιστημονικών συνεδρίων με διεθνή χαρακτήρα. Η εργασία ... -
Μάρκετινγκ και συμπεριφορά του καταναλωτή στον τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013Στη παρούσα ενότητα θα δοθούν σχετικοί με το θέμα ορισμοί, συγκεκριμένα θα οροθετηθούν οι όροι Μάρκετινγκ, καταναλωτής, συμπεριφορά καταναλωτή και τέλος ο όρος τουρισμός. Μέσα από την οριοθέτηση των όρων ο αναγνώστης θα ... -
Μάρκετινγκ και συναισθηματική νοημοσύνη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-25Η Συναισθηματική Νοημοσύνη (Emotional Intelligence - EQ) είναι ένα νέο πεδίο στην επιστήμη της ψυχολογίας με επιρροή στις προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ. Το πεδίο της συναισθηματικής νοημοσύνης έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον, ... -
Μάρκετινγκ μαζικής αποστολής e-mail.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-04Σκοπός της πτυχιακής ήταν η μελέτη των μεθόδων μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η υλοποίηση web εφαρμογής για την σωστή χρήση τους. Η εφαρμογή κάνει χρήση νέων τεχνολογιών, μεθοδολογιών και τακτικών μάρκετινγκ ... -
Μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-11-2014Η αναγκαιότητα του µάρκετινγκ αποτελεί βασικό ρόλο όχι μόνο στις µεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις κι αυτό οφείλεται στην προσπάθεια τους να καταστούν βιώσιµες και ανταγωνιστικές. Αυτή η ανάγκη ... -
Μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις λογιστικών υπηρεσιών: ποιότητα και διατήρηση πελατείας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-11-2015Στη συγκεκριμένη εργασία και έρευνα που διεξάγεται, πραγματοποιείται γενικευμένη αναφορά στο θέμα του μάρκετινγκ των υπηρεσιών στη χωρά μας και ειδικότερα σε επιχειρήσεις που προσφέρουν λογιστικές υπηρεσίες. Ο σκοπός της ... -
Μάρκετινγκ στην ελληνική δισκογραφία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Το μάρκετινγκ στην Ελληνική δισκογραφία είναι ένας όρος τόσο κοινός όσο και άγνωστος. Είναι ένας όρος που επιδέχεται πολλές ερμηνείες και ενδέχεται όλες να είναι σωστές. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και του κινηματογράφου ...