Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Λέξεις κλειδιά "βιντεοπαιχνίδι"
Αποτελέσματα 1-13 από 13
-
Edutainment: Ανάπτυξη παιχνιδιού με έμμεσο σκοπό την εκπαίδευση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-10Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, τα βιντεοπαιχνίδια έχουν γίνει ένα μεγάλο μέρος της διασκέδασης για ανθρώπους κάθε ηλικίας, και συγκεκριμένα είναι ιδιαίτερα ελκυστικά στα παιδιά. Στην προσπάθεια να αξιοποιήσουν την αφοσίωση ... -
Δημιουργία δισδιάστατου βίντεο παιχνιδιού με χρήση αντικειμενο-στραφούς C# στο πλαίσιο εργασίας ΧΝΑ4.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-03-2015Στην εργασία αυτή περιγράφεται πως γίνεται να δημιουργηθεί ένα δύο διαστάσεων παιχνίδι με αντικειμενοστραφή c# και χρήση του στο πλαίσιο εργασία ΧΝΑ4. -
Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος με προϊόντα για gamers.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-19Ο σκοπός της πτυχιακής μας εργασίας ήταν η ανάπτυξη μιας απλής μα συνάμα αποδοτικής ιστοσελίδας για μια εταιρία πώλησης βιντεοπαιχνιδιών. Στόχος μας είναι να συνδυάσουμε την απλότητα και την αποδοτικότητα σε ένα, αποσκοπώντας ... -
Δημιουργία οπτικοακουστικής παραγωγής για δύο Kinect-based παιχνίδια.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-03Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει αναφορά στη δημιουργία μιας οπτικοακουστικής παραγωγής, ενός βίντεο, που θα παρουσιάζει δυο Kinect-based βιντεοπαιχνίδια για Παρκινσονικούς ασθενείς, που αναπτύχθηκαν από μαθητές ... -
Διαφήμιση in-game: πλεονεκτήματα, περιορισμοί και μέλλον για τους διαφημιστές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-10Η διαφήμιση παίζει καθοριστικό ρόλο στην καθημερινότητα μας καθώς μας περιτριγυρίζει, στην τηλεόραση, το διαδίκτυο, το ραδιόφωνο, κινηματογράφο, τα κινητά τηλέφωνα, τα περιοδικά. Με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας ... -
Εικονικός χώρος και εκπαίδευση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-01-2011Με την πάροδο των τελευταίων ετών, νέες τεχνολογίες τηλεπικοινωνιακών συστημάτων έχουν επιτύχει σημαντικά υψηλούς ρυθμούς μετάδοσης δεδομένων, αλλά έχουν ακόμα καταφέρει, και να καλύψουν απομακρυσμένες περιοχές. Έτσι κάθε ... -
Ηχητική επένδυση, μουσική δημιουργία και μεταγλώττιση διαλόγων στο video game «Still Life».
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-01-2010Στην παρούσα εργασία γίνεται αρχικά μία ιστορική αναδρομή όσον αφορά στα video games και την μουσική που τα συνόδευε. Στο πρακτικό της μέρος, παρουσιάζεται το συγκεκριμένο video game και το hardware και το software που ... -
Ηχητική καθοδήγηση σε τρισδιάστατα εικονικά περιβάλλοντα: Το παιχνίδι "Ο ηχητικός μίτος της Αριάδνης".
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-07-2008Η παρούσα πτυχιακή εργασία βασίζεται στην ιδέα της χρήσης μιας «ηχητικής πυξίδας» προκειμένου να βελτιωθεί ο προσανατολισμός σε καταστάσεις έλλειψης οπτικής επαφής με το περιβάλλον. Μέσα από ένα παιχνίδι για ηλεκτρονικό ... -
Ηχητικός σχεδιασμός, μουσική επένδυση σκηνών και διαδραστικός προγραμματισμός του videogame “Limbo” στο περιβάλλον του Wwise.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-13Σκοπός της εργασίας ήταν η δημιουργία του ηχητικού μέρους σ' ένα τμήμα του βιντεοπαιχνιδιού της εταιρείας Playdead “Limbo”. Η εργασία αυτή συντελέστηκε στα παρακάτω στάδια. Αρχικά, έγινε η μελέτη και εκμάθηση του audio ... -
Παιχνίδι Capture Towers στην Unreal Engine 4.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-14Στο πλαίσιο της πτυχιακής εργασίας, θα αναπτυχθεί ένα παιχνίδι στην Unreal Engine 4, το οποίο θα περιλαμβάνει ένα μεγάλο επίπεδο, θα υπάρχουν πύργοι (φυλάκια) σκορπισμένοι στο χάρτη και κάθε πύργος θα έχει διαφορετικούς ... -
Παιχνίδι τύπου open world single player shooter RPG.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-24Η εργασία είναι ένα παιχνίδι τύπου Open World Single Player Shooter RPG και είναι διαθέσιμη σε Windows και Android. Δημιουργήθηκε στην παιχνιδομηχανή Unity3D με χρήση εργαλείων του Unity3D και την γλώσσα προγραμματισμού ... -
Σχεδιασμός και δημιουργία ηχοτοπίου τρισδιάστατου αλληλεπιδραστικού εικονικού περιβάλλοντος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-06-25Ανάπτυξη τρισδιάστατου εικονικού περιβάλλοντος με χρήση μηχανής γραφικών. Μελέτη, σχεδιασμός και υλοποίηση ηχοτοπίου του εικονικού περιβάλλοντος. Η εργασία έχει ως σκοπό να ασχοληθεί με όλα τα στάδια της παραγωγής μιας ... -
Χρήση νέων τεχνολογιών σε ηλικίες 6 έως 18 ετών στην πόλη του Ηρακλείου: Κοινωνικές επιπτώσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-11-2013Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την χρήση των νέων τεχνολογιών στοχεύοντας σε παιδιά ηλικίας μεταξύ 6 έως 18 ετών. Σε αυτό το πλαίσιο διερευνήθηκαν οι προσωπικές - κοινωνικές επιπτώσεις που προκύπτουν από την ...