• Η λειτουργία του all inclusive σήμερα. Οι επιρροές του θεσμού εντός και εκτός των ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δραμουντανής, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-22
    Στην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με την μορφή τουρισμού που είναι το all inclusive και εντοπίσαμε προβλήματα και λύσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφερθήκαμε σε έννοιες του τουρισμού όπως τι είναι τουριστικό προϊόν και υπηρεσίες ...
  • Η παρακίνηση ως παράγοντας βελτίωσης της παραγωγικότητας των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πενθερουδάκης, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών που η σπουδαιότητα και η αξία της ποιότητας υπηρεσιών έχει ευρέως αναγνωριστεί ως ο παράγων ΄΄κλειδί΄¨ για την αύξηση της παραγωγικότητας, της αποδοτικότητας, ...
  • Η φορολογία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ξυλούρης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-25
    Το φορολογικό σύστημα της Ελλάδας στην σημερινή εποχή περιλαμβάνει πολλούς φόρους. Στην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με την φορολογία των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Στον ξενοδοχειακό κλάδο το φορολογικό σύστημα ...
  • Η χρήση του internet και επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στις ξενοδοχιακές επιχείρησεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαράκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-02-2009
    Τα τελευταία χρόνια ο τουρισμός έχει επηρεαστεί από την αναδιάρθρωση που υπέστη λόγω της τεχνολογικής επανάστασης και η αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας είναι πλέον θεμελιώδης για τον τουριστικό τομέα. Ακόμα, δεδομένου ...
  • Η χρήση του διαδικτύου ως καναλιού διανομής στον τουριστικό τομέα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παρασκευά, Ελένη; Αϊλαμάκη, Νάντια
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-02-2009
    Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι ο εντοπισμός και η ανάλυση των δυνατοτήτων που δίνει το διαδίκτυο ως κανάλι διανομής στον τουριστικό τομέα. Ποιος είναι ο ρόλος της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών στο διαδίκτυο; Τι ...
  • Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων με έμφαση στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Καραγιαννάκη, Ελένη; Κεφαλωνίτη, Χριστίνα- Παντελία; Πουτορίδης, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-23
    Η εργασία αρχικώς αναφέρεται γύρω από τον τουρισμό στην χώρα μας. Στη συνέχεια αναφέρεται στον κλάδο των ξενοδοχείων και συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στην εξέλιξη του κλάδου, τα βασικά του χαρακτηριστικά, τις διάφορες ...
  • Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και φυσικό περιβάλλον - Η περίπτωση της Μυκόνου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σαντοριναίος, Φώτιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαστεφανάκη, Σοφία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-02-2015
    Η πτυχιακή αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη. Το θεωρητικό μέρος το οποίο περιλαμβάνει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τα ήδη τους, το ξενοδοχειακό προϊόν, και τα ξενοδοχεία που υπάρχουν στην Ελλάδα. Επίσης, περιλαμβάνει την ...
  • Ο ρόλος της M/C σε σχέση με την ρεσεψιόν.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μερτζιμεκιάν, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ξεκινώντας την εργασία αυτή προσπάθησα να δω το πώς φτάσαμε μέχρι σήμερα κάνοντας μία μικρή αναφορά στα προηγούμενα συστήματα οργάνωσης των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, πολλά από τα οποία χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα. ...
  • Ο τουρισμός και οι προδιαγραφές οργάνωσης και λειτουργίας των επιχειρήσεων φιλοξενίας στη χώρα μας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ανταλουδάκη, Ειρήνη; Μαριέττου, Ελευθερία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρίγγας, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η πτυχιακή μας αφορά τον Τουρισμό και τις Προδιαγραφές Οργάνωσης και Λειτουργίας των Επιχειρήσεων Φιλοξενίας στην χώρα μας. Όπως όλοι γνωρίζουμε, η Ελληνική Οικονομία στηρίζεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στον τουρισμό. Στον ...
  • Οργάνωση και διοίκηση παραπόνων στις τουριστικές υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές μονάδες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σωμαράκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Σωτηριάδης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-11-2010
    Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας θα αναλυθεί και θα τεκμηριωθεί η έννοια και η σημασία της αποτελεσματικής Οργάνωσης και Διοίκησης των παραπόνων. Η διερεύνηση του συγκεκριμένου θέματος γίνεται σκόπιμη, δεδομένου ...
  • Οργάνωση – Λειτουργία τμήματος υποδοχής σε πολυτελή ξενοδοχειακή μονάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μυτιληναίου, Μαργαρίτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Γιαννουλίδου, Παρασκευή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-11-2013
    Ο ρόλος του τμήματος Υποδοχής σε μια ξενοδοχειακή μονάδα είναι σημαντικός και κομβικός για τη λειτουργία όλων των τμημάτων. Οι διαδικασίες των Υπαλλήλων Υποδοχής είναι καθοριστικές, συνήθως συγκεκριμένες και αποσκοπούν ...
  • Πληροφορικά συστήματα διοίκησης επιχειρήσεων φιλοξενίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βαβουράκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-05-2015
    Ένα Πληροφοριακό σύστημα Διοίκησης παρέχει πληροφορίες που χρειάζονται για να διαχειρίζονται οι οργανισμοί αποδοτικά και αποτελεσματικά τα Πληροφοριακά Συστήματα. Περιλαμβάνουν τρεις βασικές πήγες ανθρώπους, τεχνολογία και ...
  • Πολιτικές παροχής κινήτρων που μπορούν να αυξήσουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μερσίνιας, Ματθαίος
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Σκοπός αυτής της έρευνας είναι να εξεταστεί εάν στις ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης εφαρμόζονται πολιτικές κινήτρων προκειμένου οι εργαζόμενοι να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους. Δεδομένου ότι, οι εξελίξεις στον τομέα ...
  • Σύνταξη οικονομικών καταστάσεων τέλους χρήσεως ανώνυμης ξενοδοχειακής επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαρκάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Κωστάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-02-2011
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει στοιχεία, τόσο αναφορικά με την σύνταξη των οικονομικών καταστάσεων ξενοδοχειακής Α.Ε όσο και με την ανάλυση αυτών, προκειμένου να γίνουν -οι αναφερόμενες έννοιες- ...
  • Το μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με ειδική αναφορά στην διαφήμιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δημοπούλου, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-05-2011
    Η πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελείται από τέσσερα μέρη, καθένα από τα οποία αναλύει διαφορετικές πτυχές του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Όλες οι ενότητές της, είναι κατανοητά γραμμένες και περιέχουν τις ανάλογες επεξηγήσεις ...
  • Το ξενοδοχειακό μάνατζμεντ. Μελέτη περίπτωσης στο ξενοδοχείο Palazzo Del Mare στο νησί της Κω.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χατζημανώλη, Ανθούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-08-2014
    Η διοίκηση (management) είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση. Κάθε επιχείρηση, είτε μικρή είτε μεγάλη, απαιτεί την καλή διαχείριση, τη στρατηγική και την οργανωμένη μονάδα των ανθρώπων που μπορούν να παρέχουν τη ...
  • Το σύστημα Haccp: η υιοθέτηση και εφαρμογή του από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ροδουσάκη, Νίκη
    Επιβλέπων καθηγητής: Σωτηριάδης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-06-2008
    Το θέμα που αποφασίστηκε να διερευνηθεί στη παρακάτω εργασία είναι το σύστημα υγιεινής HACCP σε ξενοδοχεία πολυτελείας στη Κρήτη και η υιοθέτηση και εφαρμογή του. Θα αναλυθεί κατά πόσο γίνεται χρήση του συστήματος στα ...
  • Υποκίνηση εργαζομένων στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ζέλεβα, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-11-2012
    Ο στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιάσει στον αναγνώστη της την καθοριστική σημασία και τα σημαντικά οφέλη της αποτελεσματικής υποκίνησης του εργατικού δυναμικού μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Οι ...
  • Φορολογία εισοδήματος ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην Ελλάδα υπό το πρίσμα της αξιοπιστίας και της φοροδιαφυγής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βετουλάκης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2014
    Στο σύγχρονο και ευμετάβλητο κόσμο που ζούμε, καθημερινά προκύπτουν διάφορα θέματα, που προσφέρονται για έρευνα και μελέτη, όπως επί παραδείγματι το οικονομικό και φορολογικό σύστημα της χώρας. Στην παρούσα εργασία λοιπόν ...
  • Χρηματοοικονομική ανάλυση και εσωτερικός έλεγχος της ξενοδοχειακής μονάδας Blue Palace Resort N Spa (Πλάκα Α.Ε.).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κατερινάκη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ψιμάρνη–Βούλγαρη, Φωτεινή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-08-2012
    Η παρούσα διπλωματική μελέτη εκπονήθηκε με σκοπό την αποτύπωση της κατάστασης σε έναν από τους κυριότερους τομείς στον τουρισμό, αυτόν των ξενοδοχείων, στην Ελλάδα και ειδικότερα στην Περιφέρεια της Κρήτης Όπως ξέρουμε ο ...