Αποτελέσματα 2181-2200 από 9026

  • Τα μέσα επικοινωνίας στις τουριστικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δημάκη, Δέσποινα; Καλή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δρίτσας, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο ρόλος της επικοινωνίας στην κοινωνική διάρθρωση και δράση είναι τεράστιος. Αρχικά διευκολύνει τη σχέση των ατόμων ή των ομάδων ή των οργανισμών ή των επιχειρήσεων με το κοινό, ενώ ταυτόχρονα συμβάλει στην αλληλοκατανόηση ...
  • Φιλοσοφία και τεχνική του management στις επιχειρήσεις ταξιδιωτικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κεφαλά, Αθηνά; Παπανδρουλιδάκη, Μαρινέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Είναι γεγονός στις μέρες μας ότι η τουριστική βιομηχανία αποτελεί την μεγαλύτερη βιομηχανία του κόσμου. Τα τουριστικά ή ταξιδιωτικά γραφεία θεωρούνται ουσιαστικό κομμάτι της καθώς είναι οι συνδετικοί κρίκοι ανάμεσα στους ...
  • Λειτουργία αεροδρομίου και εξυπηρέτηση αεροσκαφών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μηλιαρά, Αντζελα; Κοντζεδάκη, Σοφία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Αερομεταφορά & τουρισμός & αεροδρόμια, ένα τρίπτυχο, τρεις λέξεις άρρηκτα δεμένες η μια με την άλλη, αλληλένδετες με κοινή ανοδική παράλληλη πορεία, με τέτοιο τρόπο που να μην νοείτε η μια χωρίς την άλλη. Αναμφισβήτητα το ...
  • Οι ανθρώπινες σχέσεις και η συμπεριφορά του προσωπικού ως παράγων βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ζουρούδη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο άνθρωπος, ανεξάρτητα από τις τεχνολογικές εξελίξεις ήταν και θα παραμείνει ο βασικότερος συντελεστής για την επιτυχία των στόχων μιας επιχείρησης. Όλα αρχίζουν οπό τον άνθρωπο και τελειώνουν αυτόν. Αντικείμενο της ...
  • Μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση των επιχειρήσεων να υιοθετήσουν αυτούσια τη διεθνή διαφήμιση για την ελληνική αγορά: περίπτωση Benetton.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καλλιντέρη, Λεμονιά; Ιατρού, Μαριλένα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέτα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-02-2009
    Η πτυχιακή αυτή ασχολείται με τη διεθνή διαφήμιση και τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση διεθνούς διαφήμισης στην ελληνική αγορά. Μέσω άρθρων και βιβλίων από γνώμονες του θέματος καθώς και γνώσεις και εμπειρίες ...
  • Το franchising στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ραπτοπούλου, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Λυδάκη, Κατερίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-02-2009
    Η πτυχιακή εργασία με θέμα Το Franchising στην Ελλάδα απευθύνεται σε όλα τα άτομα τα οποία έχουν σκοπό να ασχοληθούν επαγγελματικά με το Franchising και περιέχει πληροφορίες χρήσιμες πάνω στον τομέα αυτό. Η συγκεκριμένη ...
  • Business plan για την έκδοση μίας νέας δωρεάν (free press) εφημερίδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σταματελάτου, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κλάδου, Στέλλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-01-2009
    Οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ψάχνουν για έμπνευση, καθοδήγηση και διασκέδαση. Ικανοποιούν πολλές ανάγκες μας τις οποίες τις χωρίζουμε στις εξής κατηγορίες : • Γνωστικές ανάγκες • Συγκινησιακές ...
  • Η σημασία της ασφάλειας στο πλαίσιο των εμπορικών συναλλαγών μέσω του διαδικτύου σε επίπεδο B2C: Η περίπτωση της MULTIRAMA.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σουπιάδου, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2008
    Με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας οι καταναλωτές βρίσκονται σε ασάφεια και εμφανίζονται επιφυλακτικοί, σε ότι αφορά θέματα που έχουν άμεση σχέση με την Ασφάλεια κατά τις αγορές που πραγματοποιούνται στο Διαδίκτυο. ...
  • Εναλλακτικός τουρισμός: Προοπτικές μετάβασης της τουριστικής αγοράς της Κρήτης από το μαζικό σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπακίρης, Μιχάλης
    Επιβλέπων καθηγητής: Λυδάκη, Κατερίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2008
    Ο βασικός στόχος της παρούσης εργασίας είναι να μελετήσει την υφιστάμενη κατάσταση στην τουριστική αγορά της Κρήτης, να ερευνήσει και να καταγράψει μέσω έρευνας τη γενικότερη ψυχοσύνθεση της ζήτησης, να μελετήσει τις ...
  • Κειμενογραφία διαφήμισης: Η σημασία των λέξεων και του διαφημιστικού κειμένου, σλόγκαν και τίτλοι από διαφημίσεις στην Ελλάδα και ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό κείμενο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παού, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζέρβα, Μαγδαληνή-Βιολέττα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2008
    Ο σκοπός της έρευνας που πραγµατοποιήθηκε ήταν να κατανοηθεί το κατά πόσο σηµαντική είναι η κειµενογραφία γενικά στη διαφήµιση, ο ρόλος του κειµενογράφου, τι θέλει να πετύχει όταν γράφει ένα κείµενο, όταν δηµιουργεί ένα ...
  • Προώθηση και συμπεριφορά καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης, Toyota Auris.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Πλέστη, Φιλιώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-12-2008
    Η προσέγγιση της επικοινωνιακής πολιτικής μιας επιχείρησης είναι αρκετά πολύπλοκο ζήτημα. Η πολυπλοκότητα αυτού του θέματος οφείλεται στο γεγονός ότι η επικοινωνία και ειδικότερα η προβολή εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ...
  • Ιστορική εξέλιξη του management και προοπτικές στο σύγχρονο περιβάλλον. Η ανάπτυξη της διοικητικής επιστήμης στον κλάδο των υπηρεσιών υγείας: Η περίπτωση του νοσοκομείου Σερρών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κατωτικίδη, Γεωργία
    Επιβλέπων καθηγητής: Στιβακτάκης, Αναστάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2008
    Στην παρούσα εργασία αναλύεται θεωρητικά και ερευνητικά το θέμα «Η Ιστορική Εξέλιξη του management και οι Προοπτικές στο Σύγχρονο Περιβάλλον. Η ανάπτυξη της διοικητικής επιστήμης στον κλάδο των Υπηρεσιών Υγείας». Στη ...
  • Μελέτη, σχεδιασμός και ανάπτυξη δυναμικών διαδραστικών εφαρμογών διαδικτυακής πύλης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαθεοχάρης, Σταμάτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Ζαχαρόπουλος, Βασίλειος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2008
    Ο βασικός στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν όλες οι κατάλληλες διεπαφές (interfaces), τα εργαλεία υλικού και λογισμικού που θα χρησιμοποιηθούν καθώς και τα δυναμικά στοιχεία για τη ...
  • Τουριστική διαφήμιση και προώθηση της Ελλάδας στις ξένες χώρες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καραμολέγκου, Σοφία-Μικαέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παππάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2008
    Ο τουρισμός της Ελλάδας είναι ένα θέμα το οποίο έρχεται συχνά στο προσκήνιο. Είναι γνωστές οι προσπάθειες που γίνονται ειδικά τα τελευταία χρόνια, ώστε να προωθηθεί η χώρα αυτή στο εξωτερικό και να προβληθεί όσο το δυνατόν ...
  • Σύγχρονες και παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ στην πολιτική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καραντωνάκης; Κωνσταντίνος-Εμμανουήλ; Μαργιολάκης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-09-2015
    Το Μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα και πιο απαραίτητα εργαλεία στην σύγχρονη εποχή μας ώστε κάποιος οργανισμός να έχει όφελος. Θα παρατηρήσουμε ότι με το πέρασμα του χρόνου το Μάρκετινγκ, έχει εξελιχθεί αρκετά ...
  • Μελέτη των σύγχρονων διαφημιστικών μέσων του Διαδικτύου και της αξιοποίησής τους από τις επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καρανίκας, Φώτης; Λάβδας, Αλέξανδρος; Παππάς, Νίκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015
    Στην πτυχιακή που ακολουθεί, διαπραγματευτήκαμε με την εξέλιξη του σύγχρονου μάρκετινγκ καθώς και με τις σύγχρονες μορφές διαφήμισης. Έτσι λοιπόν, αναφερθήκαμε στις σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης, και κυρίως, στην διαφήμιση ...
  • Συγκριτική ανάλυση της επικοινωνιακής στρατηγικής στον τουρισμό Ελλάδας και Κύπρου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ιωάννου-Ευτυχίου, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-10-2015
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να συγκρίνει και να αξιολογήσει κριτικά τις επίσηµες επικοινωνιακές στρατηγικές που έχουν ανακοινώσει και εφαρµόζουν οι εθνικοί φορείς τουρισµού της Ελλάδας και της Κύπρου για τα επόµενα ...
  • Η χρήση του social media marketing από μικρές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χλαμπέα, Στεφανία–Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-09-2015
    Στον τομέα των επιχειρήσεων τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του marketing, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των ...
  • Στρατηγικές και τεχνικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην εποχή της οικονομικής κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δαμουλάκη, Μαριάνθη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μεραμβελιωτάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετηθεί κατά πόσο έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Αρχικά αναλύεται ο όρος «οικονομική κρίση» και γίνεται μια εκτενής αναφορά στη χρηματοπιστωτική ...
  • Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στα τηλεοπτικά μέσα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Φιλίππου, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-10-2015
    Ο αστραπιαίος ρυθμός με τον οποίο μεταβάλλονται οι σημερινές κοινωνίες όσον αφορά τη μετάδοση και διάχυση των πληροφοριών και γεγονότων και γενικότερα του τρόπου ζωής, δημιουργεί την επιτακτική ανάγκη για προσαρμογή και ...