Το Viral Marketing και η εξέλιξή του στα πλαίσια του Μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών (Mobile Marketing)
Viral Marketing and its development within Marketing via mobile devices (Mobile Marketing)
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2016-05-18Συγγραφέας
Μπεζάνη, Άννα
Bezani, Anna
Καλαρούτη, Ελισάβετ
Kalarouti, Elisavet
Λιάτση, Λαμπρινή
Liatsi, Lamprini
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
H παρούσα εργασία ασχολείται με την έννοια του viral marketing, μια πολύ αποτελεσματική μέθοδο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, η οποία εφαρμόζεται συχνά από μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις, άλλοτε λιγότερο και άλλοτε περισσότερο αποτελεσματικά. Το viral marketing αποσκοπεί στη δημιουργία «θορύβου» (buzz) γύρω από την επιχείρηση ή το προϊόν που προωθεί η εκάστοτε επιχείρηση, ο οποίος επιτυγχάνεται με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και την διανομή δωρεάν ποιοτικών πληροφοριών ή εφαρμογών μέσω χρήσης νέων τεχνολογιών όπως το mobile marketing. Στην πτυχιακή αυτή θα αναλυθεί το Viral Marketing αλλά και το mobile marketing ως μέσο με το οποίο μπορεί να υλοποιείται το viral marketing τα εργαλεία του, τα χαρακτηριστικά του, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του και πως όλα αυτά συνδέονται και λειτουργούν στο πλαίσιο προώθησης των προϊόντων από εταιρείες πως αυτές μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία του Viral marketing προκειμένου να κερδίσουν νέα μερίδια αγοράς, αναγνωρισιμότητα αλλά και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Tέλος θα παρουσιαστούν διάφορες μελέτες περίπτωσης από εταιρείες που έχουν εφαρμόσει επιτυχημένες εκστρατείες viral marketing. This thesis deals with viral marketing, a very effective method for promoting products and services, used by many enterprises, sometimes effectively, sometimes not. Viral marketing designed to create 'buzz' around a business or a product that promotes the firm, which is achieved by providing quality services and free distribution of quality information or applications through use of new technologies such as mobile marketing.
This thesis will analyze the significance of Viral Marketing and Mobile Marketing as well as its successful implementation using viral marketing tools, its characteristics, its advantages and disadvantages. Moreover, the connection between viral and mobile marketing and the way these are connected and cooperate will be discussed. Viral marketing is a mean of winning new market shares, brand awareness and competitive advantages. Finally, several case studies of companies that have implemented successful campaigns of viral marketing will be presented.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Σχτικά τεκμήρια
Εμφανίζονται τα τεκμήρια που σχετίζονται με το τίτλο, το συγγραφέα, το δημιουργό και το θέμα.
-
Εφαρμογή των εργαλείων του e-marketing από τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Βαθμός χρήσης και αξιοποίησης των δυνατοτήτων του e-marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Χαιρέτη, Ελένη
Επιβλέπων καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-12-2009Ο τουρισμός αποτελεί για πολλές δεκαετίες ένα οικονομικό και κοινωνικό φαινόμενο το οποίο είναι ιδιαίτερα ευπαθές σε οικονομικές συγκυρίες και αναταράξεις. Ο έντονος ανταγωνισμός, η παγκοσμιοποίηση των αγορών, το διαδίκτυο ... -
Μελέτη της τεχνικής affiliate marketing, το παρόν και το μέλλον του marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς: Οικονομοπούλου, Χριστίνα; Φαμπιόλα, Νικόλα
Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2012Είναι γεγονός πως, τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (internet). Η εμπορική χρήση του ... -
Το marketing plan μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης: περίπτωση marketing υπηρεσιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς: Κορνελάκη, Σοφία
Επιβλέπων καθηγητής: Κοτσυφός, Νικόλαος
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2012παρούσα μελέτη σκοπό έχει να περιγράψει το marketing plan μιας ελληνικής μικρομεσαίας επιχείρησης . Στόχο της εργασίας αποτελούν οι προτάσεις σε σχέση με τα κανάλια διανομής που πρέπει να χρησιμοποιηθούν καθώς και το μίγμα ...
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες