Ηχογράφηση ελληνικής παραδοσιακής μουσικής με δυο διαφορετικές τεχνικές και συγκριτική αξιολόγηση των δυο, από ειδικούς.
Recording greek folklore music with the use of two different recording techniques and comparative assessment of two, by professionals.
Date
2016-07-13Author
Τούμπας, Λέανδρος
Toumpas, Leandros
Χαραλαμπίδης, Νικόλαος
Charalampidis, Nikolaos
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελείται από δύο σκέλη. Το τεχνικό, κατά το οποίο πραγματοποιήθηκε η ηχογράφηση και η μίξη έξι διαφορετικών παραδοσιακών κομματιών, με την χρήση δύο διαφορετικών τεχνικών ηχογράφησης, την τεχνική του overdubbing και του live recording. Το κάθε κομμάτι έχει ηχογραφηθεί ξεχωριστά και με τις δύο τεχνικές, από την αντίστοιχη ορχήστρα του εκάστοτε μουσικού είδους. Τα μουσικά είδη που περιλαμβάνονται είναι τα εξής: • Ηπειρώτικα • Θρακιώτικα • Κρητικά • Νησιώτικα • Πελοποννησιακά • Ποντιακά. Το δεύτερο σκέλος περιλαμβάνει την αξιολόγηση του αποτελέσματος των ηχογραφήσεων από αρμόδιους καθηγητές του Τμήματος Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής. Στην overdubbing τεχνική γίνεται ηχογράφηση του κάθε μουσικού οργάνου ξεχωριστά, με την χρήση της close-miking τεχνικής, όπου ο κάθε μουσικός παίζει και ηχογραφεί ακούγοντας προ-ηχογραφημένο μουσικό υλικό, με την χρήση ακουστικών. Το μουσικό υλικό αποτελείται, είτε από έναν οδηγό που περιέχει την ρυθμική αγωγή και βασική μελωδική γραμμή, είτε από τα μουσικά όργανα που έχουν ηχογραφηθεί με την βοήθεια του οδηγού. Στην live recording τεχνική γίνεται ηχογράφηση όλης της ορχήστρας μαζί, με την χρήση της close-miking τεχνικής, όπου οι μουσικοί παίζουν και ηχογραφούν ακούγοντας ο ένας τον άλλο με την χρήση ακουστικών. Οι καθηγητές που συμμετείχαν στην διαδικασία της αξιολόγησης προέρχονται από τους κλάδους, Μουσικολογίας και Ηχοληψίας. Οι Μουσικολόγοι αξιολόγησαν το ακουστικό μουσικό σύνολο ως προς το κοινό και την απήχηση του, ενώ οι Ηχολήπτες έχουν αξιολογήσει την τεχνική αρτιότητα του αποτελέσματος. This project consists of two parts. The technical, in which we have carried out the recording and mixing of six different traditional songs by using two different recording techniques, the technique of overdubbing and live recording. Each piece has been recorded separately with both techniques, the respective band of the respective music genre. The musical genres that are included are as follows: • Ipirotika • Thrakiotika
• Cretan • Islands • Peloponnesian • Pontiac. The second part includes the evaluation of the effect of recording by competent teachers in the Department of Music Technology and Acoustics.
In overdubbing technique each musical instrument is recorded separately, using the close-miking technique, where each musician plays and records listening to pre-recorded musical material, using headphones. The musical material consists either of a guide containing basic rhythmic and melodic line, or musical instruments that have been recorded with the help of the driver. In live recording technique the whole orchestra is recorded at the same time with the use of close-miking technique, where musicians play and record listening to each other with the use of headphones. The teachers who have participated in the evaluation process from the branches, Musicology and Sound Engineering. The Musicologists evaluated the acoustic ensemble to the audience and the impact of, and Sound Engineers have assessed the technical quality of the result.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info