Εμφάνιση απλής εγγραφής

Recording greek folklore music with the use of two different recording techniques and comparative assessment of two, by professionals.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤούμπας, Λέανδροςel
dc.creatorToumpas, Leandrosen
dc.creatorΧαραλαμπίδης, Νικόλαοςen
dc.creatorCharalampidis, Nikolaosen
dc.date.accessioned2016-07-13T11:17:22Z
dc.date.available2016-07-13T11:17:22Z
dc.date.issued2016-07-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7787
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελείται από δύο σκέλη. Το τεχνικό, κατά το οποίο πραγματοποιήθηκε η ηχογράφηση και η μίξη έξι διαφορετικών παραδοσιακών κομματιών, με την χρήση δύο διαφορετικών τεχνικών ηχογράφησης, την τεχνική του overdubbing και του live recording. Το κάθε κομμάτι έχει ηχογραφηθεί ξεχωριστά και με τις δύο τεχνικές, από την αντίστοιχη ορχήστρα του εκάστοτε μουσικού είδους. Τα μουσικά είδη που περιλαμβάνονται είναι τα εξής: • Ηπειρώτικα • Θρακιώτικα • Κρητικά • Νησιώτικα • Πελοποννησιακά • Ποντιακά. Το δεύτερο σκέλος περιλαμβάνει την αξιολόγηση του αποτελέσματος των ηχογραφήσεων από αρμόδιους καθηγητές του Τμήματος Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής. Στην overdubbing τεχνική γίνεται ηχογράφηση του κάθε μουσικού οργάνου ξεχωριστά, με την χρήση της close-miking τεχνικής, όπου ο κάθε μουσικός παίζει και ηχογραφεί ακούγοντας προ-ηχογραφημένο μουσικό υλικό, με την χρήση ακουστικών. Το μουσικό υλικό αποτελείται, είτε από έναν οδηγό που περιέχει την ρυθμική αγωγή και βασική μελωδική γραμμή, είτε από τα μουσικά όργανα που έχουν ηχογραφηθεί με την βοήθεια του οδηγού. Στην live recording τεχνική γίνεται ηχογράφηση όλης της ορχήστρας μαζί, με την χρήση της close-miking τεχνικής, όπου οι μουσικοί παίζουν και ηχογραφούν ακούγοντας ο ένας τον άλλο με την χρήση ακουστικών. Οι καθηγητές που συμμετείχαν στην διαδικασία της αξιολόγησης προέρχονται από τους κλάδους, Μουσικολογίας και Ηχοληψίας. Οι Μουσικολόγοι αξιολόγησαν το ακουστικό μουσικό σύνολο ως προς το κοινό και την απήχηση του, ενώ οι Ηχολήπτες έχουν αξιολογήσει την τεχνική αρτιότητα του αποτελέσματος.el
dc.description.abstractThis project consists of two parts. The technical, in which we have carried out the recording and mixing of six different traditional songs by using two different recording techniques, the technique of overdubbing and live recording. Each piece has been recorded separately with both techniques, the respective band of the respective music genre. The musical genres that are included are as follows: • Ipirotika • Thrakiotika • Cretan • Islands • Peloponnesian • Pontiac. The second part includes the evaluation of the effect of recording by competent teachers in the Department of Music Technology and Acoustics. In overdubbing technique each musical instrument is recorded separately, using the close-miking technique, where each musician plays and records listening to pre-recorded musical material, using headphones. The musical material consists either of a guide containing basic rhythmic and melodic line, or musical instruments that have been recorded with the help of the driver. In live recording technique the whole orchestra is recorded at the same time with the use of close-miking technique, where musicians play and record listening to each other with the use of headphones. The teachers who have participated in the evaluation process from the branches, Musicology and Sound Engineering. The Musicologists evaluated the acoustic ensemble to the audience and the impact of, and Sound Engineers have assessed the technical quality of the result.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗχογράφηση ελληνικής παραδοσιακής μουσικής με δυο διαφορετικές τεχνικές και συγκριτική αξιολόγηση των δυο, από ειδικούς.el
dc.titleRecording greek folklore music with the use of two different recording techniques and comparative assessment of two, by professionals.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤούμπας, Λέανδροςel
heal.creatorNameToumpas, Leandrosen
heal.creatorNameΧαραλαμπίδης, Νικόλαοςen
heal.creatorNameCharalampidis, Nikolaosen
heal.publicationDate2016-07-13
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7787
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελείται από δύο σκέλη. Το τεχνικό, κατά το οποίο πραγματοποιήθηκε η ηχογράφηση και η μίξη έξι διαφορετικών παραδοσιακών κομματιών, με την χρήση δύο διαφορετικών τεχνικών ηχογράφησης, την τεχνική του overdubbing και του live recording. Το κάθε κομμάτι έχει ηχογραφηθεί ξεχωριστά και με τις δύο τεχνικές, από την αντίστοιχη ορχήστρα του εκάστοτε μουσικού είδους. Τα μουσικά είδη που περιλαμβάνονται είναι τα εξής: • Ηπειρώτικα • Θρακιώτικα • Κρητικά • Νησιώτικα • Πελοποννησιακά • Ποντιακά. Το δεύτερο σκέλος περιλαμβάνει την αξιολόγηση του αποτελέσματος των ηχογραφήσεων από αρμόδιους καθηγητές του Τμήματος Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής. Στην overdubbing τεχνική γίνεται ηχογράφηση του κάθε μουσικού οργάνου ξεχωριστά, με την χρήση της close-miking τεχνικής, όπου ο κάθε μουσικός παίζει και ηχογραφεί ακούγοντας προ-ηχογραφημένο μουσικό υλικό, με την χρήση ακουστικών. Το μουσικό υλικό αποτελείται, είτε από έναν οδηγό που περιέχει την ρυθμική αγωγή και βασική μελωδική γραμμή, είτε από τα μουσικά όργανα που έχουν ηχογραφηθεί με την βοήθεια του οδηγού. Στην live recording τεχνική γίνεται ηχογράφηση όλης της ορχήστρας μαζί, με την χρήση της close-miking τεχνικής, όπου οι μουσικοί παίζουν και ηχογραφούν ακούγοντας ο ένας τον άλλο με την χρήση ακουστικών. Οι καθηγητές που συμμετείχαν στην διαδικασία της αξιολόγησης προέρχονται από τους κλάδους, Μουσικολογίας και Ηχοληψίας. Οι Μουσικολόγοι αξιολόγησαν το ακουστικό μουσικό σύνολο ως προς το κοινό και την απήχηση του, ενώ οι Ηχολήπτες έχουν αξιολογήσει την τεχνική αρτιότητα του αποτελέσματος.el
heal.abstractThis project consists of two parts. The technical, in which we have carried out the recording and mixing of six different traditional songs by using two different recording techniques, the technique of overdubbing and live recording. Each piece has been recorded separately with both techniques, the respective band of the respective music genre. The musical genres that are included are as follows: • Ipirotika • Thrakiotika • Cretan • Islands • Peloponnesian • Pontiac. The second part includes the evaluation of the effect of recording by competent teachers in the Department of Music Technology and Acoustics. In overdubbing technique each musical instrument is recorded separately, using the close-miking technique, where each musician plays and records listening to pre-recorded musical material, using headphones. The musical material consists either of a guide containing basic rhythmic and melodic line, or musical instruments that have been recorded with the help of the driver. In live recording technique the whole orchestra is recorded at the same time with the use of close-miking technique, where musicians play and record listening to each other with the use of headphones. The teachers who have participated in the evaluation process from the branches, Musicology and Sound Engineering. The Musicologists evaluated the acoustic ensemble to the audience and the impact of, and Sound Engineers have assessed the technical quality of the result.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Applied Sciences, Department of Music Technology and Acoustics Engineering (in Rethymno)en
heal.titleΗχογράφηση ελληνικής παραδοσιακής μουσικής με δυο διαφορετικές τεχνικές και συγκριτική αξιολόγηση των δυο, από ειδικούς.el
heal.titleRecording greek folklore music with the use of two different recording techniques and comparative assessment of two, by professionals.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηχογράφηση, τεχνική, ζωντανή ηχογράφηση, παραδοσιακή μουσική, μουσικό όργανο, στούντιο ηχογράφησηςel
heal.keywordsound recording, technique, live recording, folk music, musical instrument, sound studiosen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΞενικάκης, Δημήτριοςel
heal.advisorNameXenikakis, Dimitriosen
heal.advisorID.emaildxmt@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States