Εμφάνιση απλής εγγραφής

Spatial sound in the X3D environment.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒονόρτα, Ελένηel
dc.creatorVonorta, Elenien
dc.date.accessioned2016-10-03T11:06:39Z
dc.date.available2016-10-03T11:06:39Z
dc.date.issued2016-10-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7891
dc.description.abstractΟ Χωρικός ήχος έχει σημαντικό ρόλο στα Web3D περιβάλλοντα, λόγο των σκηνών υψηλού ρεαλισμού που παρέχει. Τελευταία έγιναν προσπάθειες εστιασμένες στην επέκταση του X3D/X3DOM μέσα από τα χαρακτηριστικά του χωρικού ήχου. Η δημοσίευση αυτή παρουσιάζει μια νέα μέθοδο για την εισαγωγή της σύνθεσης του χωρικού ήχου στο πλαίσιο του X3DOM, βάση της προδιαγραφής του X3D και του Web Audio API. Η προτεινόμενη μέθοδος ενσωματώνει την εισαγωγή των βελτιωμένων ηχητικών κόμβων (nodes) για το X3DOM που προέρχονται από την εκτέλεση των πρότυπων χαρακτηριστικών του X3D, εμπλουτισμένα με πρόσθετα χαρακτηριστικά από το Web Audio API. Επιπλέον, μερικά παραδείγματα-σενάρια αναπτύχθηκαν για την αξιολόγηση αυτής της προσέγγισης. Τα εκτελεσμένα παραδείγματα καθιέρωσαν την επίτευξη της εγγραφής νέων κόμβων στο X3DOM, με χαρακτηριστικά χωρικού ήχου σε Web3D εικονικούς κόσμους.el
dc.description.abstractSpatial sound has a conceptual role in the Web3D environments, due to highly realism scenes that can provide. Lately the efforts are concentrated on the extension of the X3D/X3DOM through spatial sound attributes. This paper presents a novel method for the introduction of spatial sound components in the X3DOM framework, based on X3D specification and Web Audio API. The proposed method incorporates the introduction of enhanced sound nodes for X3DOM which are derived by the implementation of the X3D standard components, enriched with accessional features of Web Audio API. Moreover, several examples-scenarios developed for the evaluation of our approach. The implemented examples established the achievability of new registered nodes in X3DOM, for spatial sound characteristics in Web3D virtual worlds.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΧωρικός ήχος σε περιβάλλον X3D.el
dc.titleSpatial sound in the X3D environment.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒονόρτα, Ελένηel
heal.creatorNameVonorta, Elenien
heal.publicationDate2016-10-03
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/7891
heal.abstractΟ Χωρικός ήχος έχει σημαντικό ρόλο στα Web3D περιβάλλοντα, λόγο των σκηνών υψηλού ρεαλισμού που παρέχει. Τελευταία έγιναν προσπάθειες εστιασμένες στην επέκταση του X3D/X3DOM μέσα από τα χαρακτηριστικά του χωρικού ήχου. Η δημοσίευση αυτή παρουσιάζει μια νέα μέθοδο για την εισαγωγή της σύνθεσης του χωρικού ήχου στο πλαίσιο του X3DOM, βάση της προδιαγραφής του X3D και του Web Audio API. Η προτεινόμενη μέθοδος ενσωματώνει την εισαγωγή των βελτιωμένων ηχητικών κόμβων (nodes) για το X3DOM που προέρχονται από την εκτέλεση των πρότυπων χαρακτηριστικών του X3D, εμπλουτισμένα με πρόσθετα χαρακτηριστικά από το Web Audio API. Επιπλέον, μερικά παραδείγματα-σενάρια αναπτύχθηκαν για την αξιολόγηση αυτής της προσέγγισης. Τα εκτελεσμένα παραδείγματα καθιέρωσαν την επίτευξη της εγγραφής νέων κόμβων στο X3DOM, με χαρακτηριστικά χωρικού ήχου σε Web3D εικονικούς κόσμους.el
heal.abstractSpatial sound has a conceptual role in the Web3D environments, due to highly realism scenes that can provide. Lately the efforts are concentrated on the extension of the X3D/X3DOM through spatial sound attributes. This paper presents a novel method for the introduction of spatial sound components in the X3DOM framework, based on X3D specification and Web Audio API. The proposed method incorporates the introduction of enhanced sound nodes for X3DOM which are derived by the implementation of the X3D standard components, enriched with accessional features of Web Audio API. Moreover, several examples-scenarios developed for the evaluation of our approach. The implemented examples established the achievability of new registered nodes in X3DOM, for spatial sound characteristics in Web3D virtual worlds.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΧωρικός ήχος σε περιβάλλον X3D.el
heal.titleSpatial sound in the X3D environment.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπλατφόρμα X3DOM, Web Audio API, ήχοςel
heal.keywordX3DOM platform, Web Audio API, sounden
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαλάμος, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameMalamos, Athanasiosen
heal.advisorID.emailamalamos@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States