• Στάσεις κι αντιλήψεις των νέων κοριτσιών για το φαινόμενο της λεκτικής βίας κατά των κοριτσιών στο σχολικό περιβάλλον σε Κρήτη και Κύπρο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ (ΣΕΥ), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Αργύρη, Κωνσταντίνα; Μαυρουδή, Μαργαρίτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Προκοπάκη, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-12-23
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στο φαινόμενο της λεκτικής βίας, που μαστίζει και είναι σήμερα πιο επίκαιρο από ποτέ και συγκεκριμένα κατά των κοριτσιών τρίτης λυκείου. Σκοπός της εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του ...
  • Στρατηγικό μάνατζμεντ και θεματικός τουρισμός στην Κρήτη -Τάσεις και προοπτικές.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Χρηματοοικονομική Διοίκηση
    Συγγραφείς: Μπιστιτζιάνου, Αγλαΐα
    Επιβλέπων καθηγητής: Λεμονάκης, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-19
    Στην παρούσα Διπλωματική Εργασία θα αναλύσουμε το θεματικό – εναλλακτικό τουρισμό και τις μορφές του, δίνοντας περισσότερη έμφαση στον γαστρονομικό τουρισμό της Κρήτης. Η εργασία συμπεριλαμβάνει δύο μέρη: το θεωρητικό και ...
  • Συμπεριφορά και ικανοποίηση επισκεπτών της Κρήτης το 2022.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κονταράτος, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-02-05
    Το επίκεντρο αυτής της εργασίας είναι να εξετάσει τη συμπεριφορά και την ικανοποίηση των τουριστών που ταξίδεψαν στην Κρήτη κατά την τουριστική περίοδο του 2022. Η συσχέτιση του τουριστικού προϊόντος - υπηρεσίας και ...
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία marketing των γραφείων ενοικιάσεων αυτοκινήτων στο νομό Ηρακλείου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Δουκάκη, Μαργαρίτα; Μπιτσακάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-02-01
    Στις μέρες μας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταφέρει να εδραιώσουν τη θέση τους σε κάθε σύγχρονο στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ αποδίδοντας συχνά πολύ καλύτερα σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα. Σκοπός της παρούσας ...
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία μάρκετινγκ των ξενοδοχείων 5* στις περιφερειακές ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Σκουλάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-06
    Το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται καθημερινά από εκατομμύρια ανθρώπους για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους. Οι εταιρείες στις σύγχρονες κοινωνίες διαφημίζονται, αξιολογούνται, επικοινωνούν ...
  • Το All-Inclusive στα ξενοδοχεία της Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Χρονιάρης, Στέλιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σκουλουδάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-03
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει σκοπό τη μελέτη του συστήματος All Inclusive (AI), μια παγκόσμια τάση που έχει εμφανιστεί τις τελευταίες δεκαετίες στην τουριστική αγορά. Με την έρευνα μας επιδιώκουμε να αναζητήσουμε, τη ...
  • Χαρτογράφηση και σύγκριση των ξενοδοχείων τεσσάρων και πέντε αστέρων της Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Παπαδομιχελάκης, Ηλίας
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-10
    Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την καταγραφή και ανάλυση των upscale ξενοδοχείων της Κρήτης μέσω της παρουσίας τους στην πλατφόρμα Trip Advisor. Ξεκινάει κάνοντας μια αναδρομή στα πρώτα χρόνια της ...