Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία marketing των γραφείων ενοικιάσεων αυτοκινήτων στο νομό Ηρακλείου.
Social media as a car rental companies marketing tool in the prefecture of Heraklion.
Date
2021-02-01Author
Δουκάκη, Μαργαρίτα
Doukaki, Margarita
Μπιτσακάκη, Μαρία
Bitsakaki, Maria
Metadata
Show full item recordAbstract
Στις μέρες μας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταφέρει να εδραιώσουν τη θέση τους σε κάθε σύγχρονο στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ αποδίδοντας συχνά πολύ καλύτερα σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα. Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του περιεχομένου των σελίδων του Facebook των εταιρειών ενοικιάσεων αυτοκινήτων που δραστηριοποιούνται στο Νομό Ηρακλείου και η αλληλεπίδραση αυτών με τους ακόλουθους των σελίδων. Δείγμα της έρευνας, αποτέλεσαν οι έξι μεγάλοι όμιλοι εταιρειών ενοικιάσεων αυτοκινήτων που περιγράφονται στην έρευνα της Καρπάτση (2006), καθώς και δύο εταιρείες με τοπική δραστηριότητα. Μεθοδολογικά, τα δεδομένα συλλέχθηκαν έπειτα από ενδελεχή μελέτη των σελίδων και την ανάλυση των αναρτήσεων ενός μήνα στο Facebook. Παράλληλα, χρησιμοποιήθηκε ο δείκτης αξιολόγησης της αντίδρασης του κοινού για τη μέτρηση του ποσοστού των αντιδράσεων του κοινού στις αναρτήσεις αυτές. Η μελέτη των σελίδων κατέδειξε σημαντικά δεδομένα για την διαδικτυακή στρατηγική που ακολουθούν οι εταιρείες αυτές, δείχνοντας ότι αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με κυρίαρχο μέσο το Facebook. Η βασική χρήση τους φαίνεται να σχετίζεται με την προώθηση υπηρεσιών, με μόνο μία εταιρεία του δείγματος να έχει καταφέρει να παρέχει τις υπηρεσίες της και μέσω της σελίδας αυτής και δύο από αυτές να χρησιμοποιούν τη διασύνδεση με άλλα μέσα. Επιπλέον, έγινε σαφές ότι ο χρόνος δημιουργίας της σελίδας δεν σχετίζεται με τον αριθμό των ακολούθων. Τέλος, σημαντικότερο όλων, είναι ότι οι τοπικές εταιρείες σημειώνουν, αναλογικά με τους ακόλουθους τους, μεγαλύτερη αλληλεπίδραση σε σχέση με τους μεγάλους ομίλους εταιρειών. Nowadays, social media has succeeded in gaining its position in modern marketing’s strategic plan, performing much better results than traditional media. The main purpose of this study is to investigate the content of Facebook pages of car rental companies and their followers’ interactions on their posts. The sample was the six large car rental companies described in the Karpatsi’s (2006) study, and two local companies. Methodologically, data were collected after studying the pages and analyzing one month's posts on Facebook. At the same time, the Public’s Responses Evaluation Index was used to measure the percentage of the followers’ reactions to these posts. The study of the pages revealed important data on companies’ online strategy, indicating that they recognize the need of using social media, with Facebook as the most used media. Their main use seems to be related to services’ promotion, with only one out of eight companies having managed to provide its services through Facebook page and two out of eight companies interconnecting their Facebook page with other media.
In addition, it became clear that page’s creation time was not related to the followers’ number, as Sixt had more followers than two companies which was created their page a year before. Last, but not least, local companies gain more engagement than large companies, in proportion to their followers.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info