Πλοήγηση EΛ.ΜΕ.ΠΑ. / HMU ανά Λέξεις κλειδιά "προώθηση"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών και πρακτικών από τα ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-19Η τεράστια ανάπτυξη του Ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει αλλάξει τις ισορροπίες στο Ελληνικό επιχειρήν. Καθώς όμως οι επιχειρήσεις προσπαθούν να εισέλθουν στον ηλεκτρονικό κόσμο του εμπορίου, υπάρχουν διαφορές στην ... -
Η προώθηση τουριστικών καταλυμάτων στο διαδίκτυο (social media).
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-07Η Πτυχιακή με τίτλο «Η Προώθηση Τουριστικών Καταλυμάτων στο Διαδίκτυο (Social Media)» προσφέρει μια ολοκληρωμένη ανάλυση των στρατηγικών προώθησης για τρία καταλύματα, συγκεκριμένα τη Villa Liljana, τη Villa Salla και τη ... -
Οργάνωση και λειτουργία μπαρ. Μελέτη περίπτωσης “Ανάδειξη τοπικών προϊόντων μέσω του μπαρ".
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-16Η παγκοσμιοποίηση έχει επηρεάσει κατά πολύ την παγκόσμια αγορά. Η Ελλάδα δεν έχει μείνει ανεπηρέαστη αφού παρουσιάστηκε μεγάλη αύξηση των εισαγωγών, μείωση των εξαγωγών αλλά και πτώση της βιομηχανίας παραγωγής προϊόντων. ... -
Πολυμεσική προώθηση τουριστικών προορισμών και ανάπτυξη διαφημιστικού βίντεο για τον Άγιο Νικόλαο.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-02-03Η παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό την πολυμεσική προώθηση τουριστικών προορισμών και την δημιουργία διαφημιστικού βίντεο για τον Άγιο Νικόλαο Κρήτης. Αρχικά θα μιλήσουμε για τη έννοια του ηλεκτρονικού ... -
Τα e-sports, η απήχηση που αυτά έχουν και οι προοπτικές που ανοίγονται στο μάρκετινγκ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-05Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η ανάλυση των e-sport και η απήχηση που έχουν και ως αποτέλεσμα οι προοπτικές που ανοίγονται αναφορικά με το μάρκετινγκ τους. Κατά τη διάρκεια των περίπου 70 ετών που είναι διαθέσιμα ...