• Σχεδιασμός και υλοποίηση 3rd person action RPG παιχνιδιού στην Unity3D.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μπελαδάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-03
    Η πτυχιακή αυτή έχει ως σκοπό την ανάπτυξη ενός Third-Person Action RPG παιχνιδιού χρησιμοποιώντας την παιχνιδομηχανή Unity3D. Επιπροσθέτως έδωσα παραπάνω έμφαση στην ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιώντας finite ...
  • Δισδιάστατο παιχνίδι επιβίωσης στη Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Κουνδουράκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-11-30
    Αυτή η διατριβή αφορά τη δημιουργία ενός δισδιάστατου παιχνιδιού επιβίωσης για υπολογιστές το οποίο αναπτύχθηκε χρησιμοποιώντας το Unity Game Engine και σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας τα προγράμματα Aseprite για τα μοντέλα ...
  • Ανάπτυξη δισδιάστατου παιχνιδιού στο Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μαυρογενάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-02-05
    Το θέμα της πτυχιακής αφορά την δημιουργία ενός δισδιάστατου παιχνιδιού πλατφόρμας το οποίο έχει αναπτυχθεί στο Unity Game Engine και είναι συμβατό για υπολογιστές. Χρησιμοποιήθηκαν διάφορα tilesets για την δημιουργία ...
  • Δημιουργία 3D χαρακτήρα στο Blender και απόδοση κίνησης στην παιχνιδομηχανή Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Κοκκώνη, Θεοφανία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-08
    Τα 3D γραφικά αναφέρονται στη χρήση μιας τριών διαστάσεων αναπαράστασης γεωμετρικών δεδομένων, τα οποία αποθηκεύονται στον υπολογιστή για τη χρήση υπολογισμών και την απεικόνιση σε 2D εικόνες. Τα αντικείμενα των 3D γραφικών ...
  • Κατασκευή 3D animated χαρακτήρα (Asset) για χρήση σε διαδραστικές εφαρμογές όπως Unity 3D game engine.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Λυδάκης-Σημαντήρης, Ανδρέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-01-24
    Η πτυχιακή αυτή έχει σκοπό την μελέτη και εκτέλεση της διαδικασίας δημιουργίας ενός 3D χαρακτήρα παιχνιδιού σε Unity Engine. Τα λογισμικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν: Krita για το προσχέδιο (2D concept) και ορισμένες διορθώσεις ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός παιχνιδιού τρόμου στο Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Καμνάκης, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-07
    Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού τρόμου με την χρήση του Unity. Ο βασικός στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η παραγωγή υψηλής ποιότητας γραφικών για παιχνίδια. Στα πλαίσια της ...