Πλοήγηση EΛ.ΜΕ.ΠΑ. / HMU ανά Λέξεις κλειδιά "strategy"
Αποτελέσματα 1-8 από 8
-
Management και διοίκηση στις υπηρεσίες υγείας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-13Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία πραγματεύεται το ζήτημα «Management και Διοίκηση στις Υπηρεσίες Υγείας», εξετάζοντας μέσω της μελέτης περίπτωσης την εφαρμογή αυτών στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών «Παναγία η Βοήθεια». Αρχικά, ... -
Διάγνωση αναγκών εξερχόμενου τουρισμού και προτάσεις στρατηγικής για τους τουριστικούς πράκτορες στην Κρήτη.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-18Στην μετά-covid εποχή, με τον πόλεμο στην Ουκρανία να ανεβάζει τις τιμές και την «πίττα» της αγοράς του εξερχόμενου τουρισμού να μικραίνει, τα τουριστικά πρακτορεία της Κρήτης οφείλουν να επέμβουν πιο δυναμικά, δημιουργώντας ... -
Διαστάσεις επιχειρηματικότητας των SMEs στο Ηράκλειο της Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-12Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό να διερευνήσει τις διαστάσεις της επιχειρηματικότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (SMEs), μέσω μελέτης περίπτωσης που αφορά την επιχειρηματική ετοιμότητα των επιχειρήσεων ... -
Μέθοδοι προβολής και χρήσης καινοτόμων διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών καταστημάτων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-09-27Στον γρήγορα αναπτυσσόμενο κόσμο μας η διαφήμιση αποτελεί κύρια πηγή ενημέρωσης, γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Εδώ και δεκαετίες, μέσω της διαφήμισης και πιο ... -
Οι δικτυώσεις και συνεργατικοί σχηματισμοί ως τρόποι δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις μικρές και ανεξάρτητες τυροκομικές γαλακτοκομικές επιχειρήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-07Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, όπως μαρτυρά και ο τίτλος της, είναι η μελέτη των μικρών και ανεξάρτητων τυροκομικών και γαλακτοκομικών επιχειρήσεων και κατά πόσο οι δικτυώσεις και οι συνεργατικοί σχηματισμοί θα ... -
Στρατηγικές αποφάσεις logistics στον κλάδο των υπεραγορών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-12-13Στον κλάδο των υπεραγορών η διαχείριση αποθεμάτων αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για την καθημερινή λειτουργία των καταστημάτων από πλευράς κόστους και εξυπηρέτησης των καταναλωτών. Ο έντονος ανταγωνισμός, η παγκοσμιοποίηση ... -
Στρατηγικές έξυπνης εξειδίκευσης. Μελέτη περίπτωσης: Η περιφέρεια Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-31Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της στρατηγικής της «Έξυπνης Εξειδίκευσης». Στα πλαίσια της εργασίας, θα γίνει αναφορά στην εφαρμογή των στρατηγικών αυτών σε Ελληνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο, με ιδιαίτερη έμφαση ... -
Συστήματα εσωτερικού ελέγχου και χρήση του εργαλείου balanced scorecard.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-08-31Η μέθοδος Balanced Scorecard εφαρμόζεται συχνά στον εσωτερικό έλεγχο των εταιριών και των οργανισμών. Το εργαλείο αυτό περιλαμβάνει τέσσερις κατηγορίες μέτρων. Τα οικονομικά μέτρα, τα μέτρα που αφορούν στον πελάτη, τα μέτρα ...