• Ένα εργαλείο για αλληλεπίδραση με φυσικό τρόπο σε περιβάλλον επαυξημένης πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Λογοθέτης, Ηλίας
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπαδουράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-29
    Η επαυξημένη πραγματικότητα μέρα με τη μέρα αναπτύσσεται και οι εφαρμογές της γίνονται ευρέος γνωστές. Αυτή η τεχνολογία συνδυάζει τον πραγματικό κόσμο με τον ψηφιακό, επιτρέποντας την τοποθέτηση εικονικού περιεχομένου ...
  • Η άποψη των επισκεπτών πολιτιστικών πόρων για τις εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Καμπιτάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-03
    Οι πολιτιστικοί οργανισμοί παγκοσμίως αξιοποιούν τις δυνατότητες που τους προσφέρει η Επαυξημένη Πραγματικότητα, εντάσσοντας στις δραστηριότητές τους εφαρμογές που ενισχύουν την εμπειρία των επισκεπτών χώρων πολιτισμού, ...
  • Η στάση των καταναλωτών απέναντι στις εμπορικές εφαρμογές επαυξημένης /εικονικής πραγματικότητας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Οικονόμου, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-21
    Οι ψηφιακές τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν, τα τελευταία χρόνια οδηγήσει σε μια αύξηση της αποτελεσματικότητας της έρευνας του μάρκετινγκ. Το ψηφιακό μάρκετινγκ ορίστηκε πρόσφατα ως μια προσαρμοστική ...