Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες / Bachelor Theses ανά Λέξεις κλειδιά "marketing"
Αποτελέσματα 21-28 από 28
-
Στάσεις και απόψεις των καταναλωτών για το μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων στο Ηράκλειο.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-16Η παρούσα πτυχιακή σκοπό έχει την μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς και της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα μέσα από τις υπάρχουσες δυσκολίες που δημιουργούνται από τις τάσεις της αγοράς σήμερα. ... -
Σχεδίαση εφαρμογών για συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-12Η σύγχρονη πληροφορική είναι μια από τις πιο ραγδαία αναπτυσσόμενες επιστήμες στο κόσμο και αποτελεί σημαντικό παράγοντα στη διαμόρφωση των διαδικτυακών προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρονται στη σημερινή εποχή. Με την ... -
Τα e-sports, η απήχηση που αυτά έχουν και οι προοπτικές που ανοίγονται στο μάρκετινγκ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-05Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η ανάλυση των e-sport και η απήχηση που έχουν και ως αποτέλεσμα οι προοπτικές που ανοίγονται αναφορικά με το μάρκετινγκ τους. Κατά τη διάρκεια των περίπου 70 ετών που είναι διαθέσιμα ... -
Τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε συνδυασμό με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η επίδραση τους, τόσο στον απλό χρήστη όσο και στην επιχείρηση.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-03-30Η εν λόγω πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα: «Τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε συνδυασμό με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η επίδραση τους, τόσο στον απλό χρήστη όσο και στην επιχείρηση». Στα πλαίσια της παρούσας ... -
Τεχνικές ομαδοποίησης των καταναλωτών στο μάρκετινγκ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-11-23Στην συγκεκριμένη εργασία θα διερευνήσουμε το χώρο του Marketing , τα συστατικά που το ορίζουν, τους συντελεστές που το έχουν οδηγήσει στο να αποτελεί ένα από τα βασικότερα στοιχεία της αγοράς και του έχουν διαμορφώσει ... -
Το digital marketing και οι χρήσεις του στην καθημερινότητα των τοπικών επιχειρήσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30Στην εποχή που διανύουμε κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Κάθε επιχείρηση στοχεύει με συγκεκριμένους τρόπους προώθησης έχοντας υπόψιν πολλούς παράγοντας όπως την φύση της επιχείρησης, τους στόχους ... -
Το social media marketing και η επιρροή του στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-07Η σύγχρονη εποχή αποτελεί μία κατάσταση εμποδίων αλλά και ευκαιριών για τις επιχειρήσεις στο σύνολό τους. Συγκεκριμένα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τις πρωτοφανείς αλλαγές της τεχνολογίας καθώς καλούνται ... -
Τουρισμός κρουαζιέρας. Η περίπτωση του Ηρακλείου, τάσεις και εξελίξεις στο marketing.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-24Τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί αύξηση των εισερχόμενων τουριστών κρουαζιέρας και κρουαζιερόπλοιων στην χώρα μας με αποτέλεσμα όλο και περισσότερα άτομα να επισκέπτονται την Ελλάδα. Σκοπός της εργασίας είναι να αναφέρει ...