• Ανάλυση mobile apps που χρησιμοποιούνται στα πανεπιστήμια.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καλύβας, Πέτρος; Λουλακάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-09-19
    Τα mobile apps αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των πανεπιστημίων αφού προσφέρουν μια πληθώρα πλεονεκτήματα σε φοιτητές αλλά και ακαδημαϊκό προσωπικό. Οι εφαρμογές αυτές είναι σχεδιασμένες με σκοπό να εμπλουτίσουν την εμπειρία ...
  • Μελέτη recommender system και ανάπτυξη mobile-app με προτεινόμενους προορισμούς βασισμένο σε δεδομένα gps.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κουρτίδου, Ιωάννα Χριστίνα; Κωνσταντινομανωλάκης, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-26
    Είναι κοινώς αποδεκτό ότι τα συστήματα συστάσεων (Recommender Systems), στην σύγχρονη εποχή που ζούμε είναι σημαντικά για την καθημερινότητα μας, καθώς πολύ εύκολα μπορούμε να εμπιστευτούμε διάφορες γνώμες άλλων ανθρώπων ...
  • Πολυμεσική προώθηση τουριστικών προορισμών και ανάπτυξη διαφημιστικού βίντεο για τον Άγιο Νικόλαο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Υμεράι, Γιοχάνα; Υμεράι, Κριστιόλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-02-03
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό την πολυμεσική προώθηση τουριστικών προορισμών και την δημιουργία διαφημιστικού βίντεο για τον Άγιο Νικόλαο Κρήτης. Αρχικά θα μιλήσουμε για τη έννοια του ηλεκτρονικού ...
  • Τεχνικές ομαδοποίησης των καταναλωτών στο μάρκετινγκ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κουκή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-11-23
    Στην συγκεκριμένη εργασία θα διερευνήσουμε το χώρο του Marketing , τα συστατικά που το ορίζουν, τους συντελεστές που το έχουν οδηγήσει στο να αποτελεί ένα από τα βασικότερα στοιχεία της αγοράς και του έχουν διαμορφώσει ...