• Η εξέλιξη του ηλεκτρονικού marketing τις τελευταίες τρεις δεκαετίες και η αντιμετώπιση του καταναλωτή.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Χασάν-Αχμέτ, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περονικολής, Μιχάλης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-02-22
    Το παρόν αποτελεί την πτυχιακή εργασία της φοιτήτριας Χασάν Παναγιώτα . Η πτυχιακή αυτή αναφέρεται αρχικά στο θεωρητικό της μέρος , όπου γίνεται μια γενική αναφορά στο ηλεκτρονικό marketing , σε όλα τα διαφημιστικά μέσα ...