• Ανάκτηση και ανάλυση αναληθών δημοσιευμάτων και ψευδών ισχυρισμών στο ελληνικό διαδίκτυο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Zabalueva, Elizaveta
    Επιβλέπων καθηγητής: Φαφαλιός, Παύλος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-03-07
    Οι ψευδείς ειδήσεις είναι ένα φαινόμενο που έγινε δημοφιλές στις ΗΠΑ κατά τις προεδρικές εκλογές του 2016 και γνωστό παγκοσμίως με την εξάπλωση του Covid-19. Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται για να περιγράψει αναληθή δημοσιεύματα, ...
  • Ανάλυση δεδομένων μεγάλων εταιρειών με βάση τις διαφημιστικές εκστρατείες και τη στρατηγική μάρκετινγκ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Αρβανίτης, Παναγιώτης; Γουρνιεζάκης, Δημήτρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-28
    Στη σημερινή εποχή η διαφήμιση και το μάρκετινγκ έχουν λάβει βασικό μέρος της καθημερινής ζωής, έτσι και όπως ήταν αναμενόμενο έλαβαν και κρίσιμο ρόλο σε όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις/εταιρείες. Χρησιμοποιώντας την τεχνική ...
  • Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής ανάλυσης συναισθημάτων σε δεδομένα από το twitter με χρήση του TensorFlow.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καπαζά, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-08
    Στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται ο σχεδιασμός μίας διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία κατηγοριοποιεί κείμενα του Twitter με γνώμονα το συναίσθημα, χρησιμοποιώντας την ανάλυση δεδομένων. Για την ...