• Μέθοδοι προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους ΜΜΕ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Ντούνη, Αριάδνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-07
    Για πολλά χρόνια η διαφήμιση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης θεωρήθηκε ως η ισχυρότερη μορφή δημιουργίας συνείδησης σε ένα εμπορικό σήμα της εταιρείας. Ωστόσο, ο 21ος αιώνας φέρνει μαζί του την παρακμή των παραδοσιακών μέσων ...
  • Σύγκριση σεισμολογικών καταλόγων από διεθνή και εθνικά σεισμολογικά δίκτυα στην ευρύτερη περιοχή της Mεσoγείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τόγια, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μωϋσίδη, Μαργαρίτα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-19
    Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η σύγκριση σεισμολογικών παραμέτρων απο διεθνή και εθνικά σεισμολογικά δίκτυα στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου, με ιδιαίτερη έμφαση στην ευρύτερη περιοχή της Κρήτης. Η προκαταρτική ...