• Digital marketing και τουρισμός.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καμπούρης, Ιωάννης; Χρυσοχόος, Ιάσων
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-25
    Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το Digital Marketing σε σχέση με τον Τουρισμό. Περιλαμβάνει δύο μέρη. Το πρώτο, το θεωρητικό μέρος ασχολείται με τις έννοιες του Μάρκετινγκ, του Digital Marketing, του ...
  • Ανάλυση δεδομένων μάρκετινγκ από δίκτυα κινητής τηλεφωνίας 5ης γενιάς.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κτενιαδάκης, Γεώργιος; Ψαράκη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-25
    Σκοπός της παρoύσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση των δεδoμένων μάρκετινγκ μέσα από δίκτυα κινητής τηλεφωνίας πέμπτης γενιάς. Αρχικά πραγματoπoιείται πρoσέγγιση τoυ marketing αναλύoντας τo εξωτερικό και τo εσωτερικό ...
  • Ανάλυση συναισθήματος στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κουκιαδάκη, Μαρία Στυλιανή; Τσακίρη, Ειρήνη Ραφαηλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-08-23
    Σκoπός της παρoύσας πτυχιακής εργασίας είναι Η ανάλυση τoυ συναισθήματος στo ψηφιακό μάρκετινγκ. Η εργασία μας χωρίζεται σε δύo μέρη. Τo πρώτo μέρoς αφoρά την εννoιoλoγική πρoσέγγιση τoυ θέματoς όπoυ αναλύεται συμπεριφoρά ...
  • Ο ρόλος του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των ξενοδοχειακών μονάδων της Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σχοιναράκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Περονικολής, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-26
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση του ρόλου του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη των ξενοδοχειακών μονάδων της περιοχής της Κρήτης. Αρχικά πραγματοποιήθηκε η εννοιολογική προσέγγιση του τουρισμού ...
  • Ο ρόλος των τοπικών προϊόντων ως θέμα τουριστικών προορισμών, η περίπτωση της Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Δοξαστάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-04-18
    Η κρητική διατροφή έχει ερευνηθεί από επιστήμονες σε όλο τον κόσμο. Τα μάλλον εκπληκτικά αποτελέσματα αυτών των μελετών έχουν προσελκύσει την παγκόσμια προσοχή επειδή τεκμηριώνουν τα τεράστια οφέλη για την υγεία για τους ...