Εμφάνιση απλής εγγραφής

The evolution of electronic marketing the last three decades and the treatment of consumer.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧασάν-Αχμέτ, Παναγιώταel
dc.creatorChasan-Achmet, Panagiotaen
dc.date.accessioned2020-02-27T09:25:01Z
dc.date.available2020-02-27T09:25:01Z
dc.date.issued2020-02-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9263
dc.description.abstractΤο παρόν αποτελεί την πτυχιακή εργασία της φοιτήτριας Χασάν Παναγιώτα . Η πτυχιακή αυτή αναφέρεται αρχικά στο θεωρητικό της μέρος , όπου γίνεται μια γενική αναφορά στο ηλεκτρονικό marketing , σε όλα τα διαφημιστικά μέσα και στην εξέλιξη της διαφήμισης σε διαδικτυακή. Έπειτα επιδιώχθηκε η καταγραφή τις ιστορικής εξέλιξης και της πορείας του τις τελευταίες τρεις δεκαετίες καθώς και η αντίδραση του καταναλωτή. Ο σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι μια σύγκριση παραδοσιακών μέσων μάρκετινγκ (π.χ. τηλεόραση, τύπος, εφημερίδες ,περιοδικά) με πιο σύγχρονες μεθόδους (social media, banner κτλ.). Πόσο περισσότερο επηρεαζόμαστε από το ένα κ πόσο από το άλλο; και ποιες συνέπειες έχει αποφέρει η εξέλιξη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Υπήρξαν δυο τρόποι για να φτάσουμε στο συμπέρασμα ο ένας ήταν από πληροφορίες οι οποίες αντλήθηκαν ελληνική και διεθνής βιβλιογραφία, άρθρα και πηγές από το διαδίκτυο. Ο δεύτερος τρόπος πραγματοποιήθηκε με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων από ανθρώπους κάθε ηλικίας από όλη την Ελλάδα. Το ερωτηματολόγιο επιλέχθηκε ως ο καταλληλότερος τρόπος διεξαγωγής της έρευνας καθώς ήταν άμεσο και απαντούσε αποκλειστικά με ακρίβεια στα ερωτήματα τα οποία έθετα.el
dc.description.abstractThe present is the diploma thesis of Student Chasan-Achmet Panagiwta. This thesis refers initially to the theoretical part, where there is a general reference to E-marketing, all advertising media and the evolution of advertising on the Internet. It was then sought to record the historical development and course of the past three decades and the reaction of the consumer. The purpose of the research conducted is a comparison of traditional means of marketing (e.g. TV, press, newspapers, magazines) with more modern methods (social media, banners etc.). How much more are we affected than one and how much of the other? And what consequences the evolution of e-marketing has yielded. There were two ways to get to the conclusion one was from information that was learned Greek and international bibliography, articles and sources from the Internet. The second way was completed by completing questionnaires from people of all ages from all over Greece. The questionnaire was chosen as the most appropriate way of conducting the investigation as it was direct and answered only accurately the questions which I put it.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ εξέλιξη του ηλεκτρονικού marketing τις τελευταίες τρεις δεκαετίες και η αντιμετώπιση του καταναλωτή.el
dc.titleThe evolution of electronic marketing the last three decades and the treatment of consumer.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧασάν-Αχμέτ, Παναγιώταel
heal.creatorNameChasan-Achmet, Panagiotaen
heal.publicationDate2020-02-22
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9263
heal.abstractΤο παρόν αποτελεί την πτυχιακή εργασία της φοιτήτριας Χασάν Παναγιώτα . Η πτυχιακή αυτή αναφέρεται αρχικά στο θεωρητικό της μέρος , όπου γίνεται μια γενική αναφορά στο ηλεκτρονικό marketing , σε όλα τα διαφημιστικά μέσα και στην εξέλιξη της διαφήμισης σε διαδικτυακή. Έπειτα επιδιώχθηκε η καταγραφή τις ιστορικής εξέλιξης και της πορείας του τις τελευταίες τρεις δεκαετίες καθώς και η αντίδραση του καταναλωτή. Ο σκοπός της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι μια σύγκριση παραδοσιακών μέσων μάρκετινγκ (π.χ. τηλεόραση, τύπος, εφημερίδες ,περιοδικά) με πιο σύγχρονες μεθόδους (social media, banner κτλ.). Πόσο περισσότερο επηρεαζόμαστε από το ένα κ πόσο από το άλλο; και ποιες συνέπειες έχει αποφέρει η εξέλιξη του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Υπήρξαν δυο τρόποι για να φτάσουμε στο συμπέρασμα ο ένας ήταν από πληροφορίες οι οποίες αντλήθηκαν ελληνική και διεθνής βιβλιογραφία, άρθρα και πηγές από το διαδίκτυο. Ο δεύτερος τρόπος πραγματοποιήθηκε με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων από ανθρώπους κάθε ηλικίας από όλη την Ελλάδα. Το ερωτηματολόγιο επιλέχθηκε ως ο καταλληλότερος τρόπος διεξαγωγής της έρευνας καθώς ήταν άμεσο και απαντούσε αποκλειστικά με ακρίβεια στα ερωτήματα τα οποία έθετα.el
heal.abstractThe present is the diploma thesis of Student Chasan-Achmet Panagiwta. This thesis refers initially to the theoretical part, where there is a general reference to E-marketing, all advertising media and the evolution of advertising on the Internet. It was then sought to record the historical development and course of the past three decades and the reaction of the consumer. The purpose of the research conducted is a comparison of traditional means of marketing (e.g. TV, press, newspapers, magazines) with more modern methods (social media, banners etc.). How much more are we affected than one and how much of the other? And what consequences the evolution of e-marketing has yielded. There were two ways to get to the conclusion one was from information that was learned Greek and international bibliography, articles and sources from the Internet. The second way was completed by completing questionnaires from people of all ages from all over Greece. The questionnaire was chosen as the most appropriate way of conducting the investigation as it was direct and answered only accurately the questions which I put it.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΗ εξέλιξη του ηλεκτρονικού marketing τις τελευταίες τρεις δεκαετίες και η αντιμετώπιση του καταναλωτή.el
heal.titleThe evolution of electronic marketing the last three decades and the treatment of consumer.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό marketing, marketing, καταναλωτής, εξέλιξηel
heal.keyworde-marketing, marketing, consumer, developmenten
heal.advisorNameΠερονικολής, Μιχάληςel
heal.advisorNamePeronikolis, Michalisen
heal.advisorID.emailm.peronikolis@yahoo.com
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States