Εμφάνιση απλής εγγραφής

The establishment-development of a corporation which produces pellet and its promotion via social media.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠάνου, Δημήτριοςel
dc.creatorPanou, Dimitriosen
dc.date.accessioned2020-02-28T10:50:53Z
dc.date.available2020-02-28T10:50:53Z
dc.date.issued2020-02-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9270
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία συνιστά μια προσπάθεια εκπόνησης ενός επιχειρηματικού σχεδίου μιας εταιρίας παραγωγής pellet, με στοιχεία χωροταξικού σχεδιασμού, η οποία εταιρία θα προωθεί τα προϊόντα της μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ο εναρκτήριος λόγος για την παρούσα εργασία συνιστά αφετέρου, μια ομαδική εργασία εξαμήνου που επιτεύχθηκε στα πλαίσια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του Μεσογειακού Πανεπιστημίου Ελλάδος . Έχοντας ως κύριο άξονα την ιδέα και μερικά γραφόμενα της εργασίας, η παρούσα εργασία παρουσιάζει ένα πλήρες και ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο. Ωστόσο, για να παρατεθεί τούτο το σχέδιο, απαιτήθηκε η ανάλυση και ερμηνεία ορισμένων δεδομένων που αφορούν τα pellets. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία ακολουθεί δυο βασικές μεθόδους: τη βιβλιογραφική επισκόπηση και την πρωτογενή συγγραφή ενός επιχειρηματικού σχεδίου. Η βιβλιογραφική επισκόπηση επιτυγχάνεται στο Α’ μέρος της εργασίας, ενώ η πρωτογενής συγγραφή του επιχειρηματικού σχεδίου επιτυγχάνεται στο Β’ μέρος. Στο Α’ μέρος συνοψίζονται τα βασικά βιβλιογραφικά δεδομένα που αφορούν το εναλλακτικό βιοκαύσιμο των pellets, με αναφορές στην ιστορική αξιοποίησή του, στις παραγωγικές διαδικασίες που διέπουν τα pellets, ακόμα και την ερμηνεία των βασικών στατιστικών δεδομένων για την παραγωγή και αγορά αυτών. Στο ίδιο μέρος της εργασίας, γίνεται μια εισαγωγή στα βασικά στοιχεία που αφορούν το ψηφιακό μάρκετινγκ και τις ψηφιακές τεχνολογίες προώθησης γενικότερα, τις ψηφιακές τεχνολογίες προώθησης των pellets, ειδικότερα. Στο Β’ μέρος της εργασίας, αφού περιγραφεί συνοπτικά η μεθοδολογία της εκπόνησης των επιχειρηματικών σχεδίων, συνοψίζεται η βασική επιχειρηματική ιδέα, ο ανταγωνισμός και τα χαρακτηριστικά πελατών που πρέπει να προσεγγίσει η επιχείρηση, μεταξύ άλλων, ενώ παράλληλα δεν παραλείπεται να γίνει και μια αναφορά στα σχέδια διοίκησης και διαχείρισης των λειτουργιών, στα χαρακτηριστικά της τοποθεσίας και στα απαραίτητα στοιχεία που απαιτούνται για το χωροταξικό σχεδιασμό της μονάδας παραγωγής pellet που υπόκειται στην επιχείρηση. Στο Β’ μέρος, επίσης, γίνονται αναφορές περί της στρατηγικής μάρκετινγκ και προώθησης των προϊόντων της επιχείρησης, ειδικά όσον αφορά την προώθηση των προϊόντων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η εκπόνηση μιας χρηματοοικονομικής ανάλυσης δεν παραλείπεται να σημειωθεί από το Β’ μέρος της εργασίας, με αναφορές στις προοπτικές και τους κινδύνους που εγκυμονεί το προτεινόμενο επιχειρηματικό σχέδιο, ειδικά μέσω της εκπόνησης μιας ανάλυσης SWOT. Για να συγγραφεί επιτυχώς τόσο το Α’ μέρος, όσο και το Β’ μέρος της παρούσας εργασίας, αλλά και για να επιτευχθούν οι στόχοι της εργασίας γενικότερα, αξιοποιήθηκε ένα σημαντικό σύνολο της βιβλιογραφίας που περιλαμβάνει ελληνόγλωσσες και ξενόγλωσσες πηγές. Επιπρόσθετα, ο εμπλουτισμός της εργασίας με εικόνες και σχήματα διευκολύνει τον αναγνώστη στην κατανόηση των παρουσιαζόμενων πληροφοριών. Αναμένεται πως το παρόν επιχειρηματικό σχέδιο είναι αρκετά καινοτόμο και θα αποτελέσει την αφορμή για τη διένεξη περαιτέρω μελετών, με στόχο, ίσως, την εφαρμογή του σχεδίου από τη θεωρία στην πράξη, με στόχο την προώθηση του καινοτόμου και φιλικού προς το περιβάλλον, αγαθού του pellet μέσω των νέων ψηφιακών τεχνολογιών στην αυγή του εικοστού πρώτου (21ου) αιώνα.el
dc.description.abstractThe present postgraduate diploma thesis is an attempt to be developed a business plan for a pellet producing company, with spatial planning elements, which will promote its products through the social media. The opening speech of the present thesis is also a half-year group work achieved within the Department of Mechanical Engineering of the School of Technological Applications of the Mediterranean University of Greece. Having as its main focus the idea and some of the element of the paper, this thesis presents a complete business plan. However, in order to quote this plan, some data concerning pellets were analyzed and interpreted. More specifically, the work follows two basic methods: the bibliographic review and the primary writing of a business plan. The bibliographic review is achieved in the first part of the work, while the primary writing of the business plan is achieved in Part B. The first part summarizes the basic bibliographic data concerning the alternative biofuel of pellets with references to its historical exploitation, the pellet production processes and even the interpretation of the basic statistical data for the production and purchase of pellets. In the same part of the paper, an introduction is made to the key elements concerning digital marketing and digital promotion technologies in general, digital technologies for the promotion of pellets, in particular. In the second part of the paper, after describing the methodology of the business plans, the basic business concept, the competition and the customer characteristics that the company has to approach, among others, are summarized, while at the same time a reference is made, especially to the management and function management plans, location features and necessary data required for the spatial planning of the pellet plant that is subject to the business. The second part also reports some basic conclusions on the marketing and marketing strategy of the company's products, especially in terms of promoting products through the social media. The preparation of a financial analysis isn’t missed to be referred in the second part of the work, with references to the prospects and risks posed by the proposed business plan, especially through the development of a SWOT analysis. In order to successfully analyze both Part A and Part B of this paper, but also to achieve the objectives of the work in general, a significant set of literature was used which includes Greek and foreign bibliography sources. Additionally, enriching the work with images and shapes facilitates the reader's understanding of the information presented. It is expected that the present business plan will be innovative enough and will be the reason for the contradiction of further studies, perhaps aiming at the implementation of the project from theory to practice, with the aim of promoting the innovative and environmentally friendly good of pellet, through the new digital technologies at the dawn of the twenty-first (21st) century.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ ίδρυση-ανάπτυξη εταιρίας παραγωγής πέλετ και η προώθηση της μέσω των προϊόντων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.el
dc.titleThe establishment-development of a corporation which produces pellet and its promotion via social media.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠάνου, Δημήτριοςel
heal.creatorNamePanou, Dimitriosen
heal.publicationDate2020-02-28
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9270
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία συνιστά μια προσπάθεια εκπόνησης ενός επιχειρηματικού σχεδίου μιας εταιρίας παραγωγής pellet, με στοιχεία χωροταξικού σχεδιασμού, η οποία εταιρία θα προωθεί τα προϊόντα της μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ο εναρκτήριος λόγος για την παρούσα εργασία συνιστά αφετέρου, μια ομαδική εργασία εξαμήνου που επιτεύχθηκε στα πλαίσια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του Μεσογειακού Πανεπιστημίου Ελλάδος . Έχοντας ως κύριο άξονα την ιδέα και μερικά γραφόμενα της εργασίας, η παρούσα εργασία παρουσιάζει ένα πλήρες και ολοκληρωμένο επιχειρηματικό σχέδιο. Ωστόσο, για να παρατεθεί τούτο το σχέδιο, απαιτήθηκε η ανάλυση και ερμηνεία ορισμένων δεδομένων που αφορούν τα pellets. Πιο συγκεκριμένα, η εργασία ακολουθεί δυο βασικές μεθόδους: τη βιβλιογραφική επισκόπηση και την πρωτογενή συγγραφή ενός επιχειρηματικού σχεδίου. Η βιβλιογραφική επισκόπηση επιτυγχάνεται στο Α’ μέρος της εργασίας, ενώ η πρωτογενής συγγραφή του επιχειρηματικού σχεδίου επιτυγχάνεται στο Β’ μέρος. Στο Α’ μέρος συνοψίζονται τα βασικά βιβλιογραφικά δεδομένα που αφορούν το εναλλακτικό βιοκαύσιμο των pellets, με αναφορές στην ιστορική αξιοποίησή του, στις παραγωγικές διαδικασίες που διέπουν τα pellets, ακόμα και την ερμηνεία των βασικών στατιστικών δεδομένων για την παραγωγή και αγορά αυτών. Στο ίδιο μέρος της εργασίας, γίνεται μια εισαγωγή στα βασικά στοιχεία που αφορούν το ψηφιακό μάρκετινγκ και τις ψηφιακές τεχνολογίες προώθησης γενικότερα, τις ψηφιακές τεχνολογίες προώθησης των pellets, ειδικότερα. Στο Β’ μέρος της εργασίας, αφού περιγραφεί συνοπτικά η μεθοδολογία της εκπόνησης των επιχειρηματικών σχεδίων, συνοψίζεται η βασική επιχειρηματική ιδέα, ο ανταγωνισμός και τα χαρακτηριστικά πελατών που πρέπει να προσεγγίσει η επιχείρηση, μεταξύ άλλων, ενώ παράλληλα δεν παραλείπεται να γίνει και μια αναφορά στα σχέδια διοίκησης και διαχείρισης των λειτουργιών, στα χαρακτηριστικά της τοποθεσίας και στα απαραίτητα στοιχεία που απαιτούνται για το χωροταξικό σχεδιασμό της μονάδας παραγωγής pellet που υπόκειται στην επιχείρηση. Στο Β’ μέρος, επίσης, γίνονται αναφορές περί της στρατηγικής μάρκετινγκ και προώθησης των προϊόντων της επιχείρησης, ειδικά όσον αφορά την προώθηση των προϊόντων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η εκπόνηση μιας χρηματοοικονομικής ανάλυσης δεν παραλείπεται να σημειωθεί από το Β’ μέρος της εργασίας, με αναφορές στις προοπτικές και τους κινδύνους που εγκυμονεί το προτεινόμενο επιχειρηματικό σχέδιο, ειδικά μέσω της εκπόνησης μιας ανάλυσης SWOT. Για να συγγραφεί επιτυχώς τόσο το Α’ μέρος, όσο και το Β’ μέρος της παρούσας εργασίας, αλλά και για να επιτευχθούν οι στόχοι της εργασίας γενικότερα, αξιοποιήθηκε ένα σημαντικό σύνολο της βιβλιογραφίας που περιλαμβάνει ελληνόγλωσσες και ξενόγλωσσες πηγές. Επιπρόσθετα, ο εμπλουτισμός της εργασίας με εικόνες και σχήματα διευκολύνει τον αναγνώστη στην κατανόηση των παρουσιαζόμενων πληροφοριών. Αναμένεται πως το παρόν επιχειρηματικό σχέδιο είναι αρκετά καινοτόμο και θα αποτελέσει την αφορμή για τη διένεξη περαιτέρω μελετών, με στόχο, ίσως, την εφαρμογή του σχεδίου από τη θεωρία στην πράξη, με στόχο την προώθηση του καινοτόμου και φιλικού προς το περιβάλλον, αγαθού του pellet μέσω των νέων ψηφιακών τεχνολογιών στην αυγή του εικοστού πρώτου (21ου) αιώνα.el
heal.abstractThe present postgraduate diploma thesis is an attempt to be developed a business plan for a pellet producing company, with spatial planning elements, which will promote its products through the social media. The opening speech of the present thesis is also a half-year group work achieved within the Department of Mechanical Engineering of the School of Technological Applications of the Mediterranean University of Greece. Having as its main focus the idea and some of the element of the paper, this thesis presents a complete business plan. However, in order to quote this plan, some data concerning pellets were analyzed and interpreted. More specifically, the work follows two basic methods: the bibliographic review and the primary writing of a business plan. The bibliographic review is achieved in the first part of the work, while the primary writing of the business plan is achieved in Part B. The first part summarizes the basic bibliographic data concerning the alternative biofuel of pellets with references to its historical exploitation, the pellet production processes and even the interpretation of the basic statistical data for the production and purchase of pellets. In the same part of the paper, an introduction is made to the key elements concerning digital marketing and digital promotion technologies in general, digital technologies for the promotion of pellets, in particular. In the second part of the paper, after describing the methodology of the business plans, the basic business concept, the competition and the customer characteristics that the company has to approach, among others, are summarized, while at the same time a reference is made, especially to the management and function management plans, location features and necessary data required for the spatial planning of the pellet plant that is subject to the business. The second part also reports some basic conclusions on the marketing and marketing strategy of the company's products, especially in terms of promoting products through the social media. The preparation of a financial analysis isn’t missed to be referred in the second part of the work, with references to the prospects and risks posed by the proposed business plan, especially through the development of a SWOT analysis. In order to successfully analyze both Part A and Part B of this paper, but also to achieve the objectives of the work in general, a significant set of literature was used which includes Greek and foreign bibliography sources. Additionally, enriching the work with images and shapes facilitates the reader's understanding of the information presented. It is expected that the present business plan will be innovative enough and will be the reason for the contradiction of further studies, perhaps aiming at the implementation of the project from theory to practice, with the aim of promoting the innovative and environmentally friendly good of pellet, through the new digital technologies at the dawn of the twenty-first (21st) century.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleΗ ίδρυση-ανάπτυξη εταιρίας παραγωγής πέλετ και η προώθηση της μέσω των προϊόντων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.el
heal.titleThe establishment-development of a corporation which produces pellet and its promotion via social media.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπέλλετ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιχειρηματικό σχέδιο, μάρκετινγκ, ανάλυση SWOTel
heal.keywordpellet, social media, business plan, marketing, SWOT analysisen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΣακκάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameSakkas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States