Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tactics and methods used by small and medium-sized enterprises in the prefecture of Rethymno in attracting buyers.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚερεντζή, Μαρίαel
dc.creatorKerentzi, Mariaen
dc.date.accessioned2020-03-03T10:42:42Z
dc.date.available2020-03-03T10:42:42Z
dc.date.issued2020-03-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9273
dc.description.abstractΣκοπός αυτής της μελέτης είναι η παρουσίαση της θέσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην αγορά, της χρησιμότητάς τους στην οικονομία και η ανάλυση των τρόπων και των μέσων με τα οποία δύνανται η υπό εξέταση επιχειρήσεις αυτής της κατηγορίας να γίνουν πιο επιτυχημένες και ανταγωνιστικές μέσα στην αγορά. Συγκεκριμένα, η πραγματοποιηθείσα πρωτογενή έρευνα της συγκεκριμένης εργασίας, σκοπό έχει να αναλύσει τις τακτικές που ακολουθούν τα τελευταία χρόνια οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στον τουριστικό τομέα στον νομό Ρεθύμνης, προκειμένου να προσελκύσουν το αγοραστικό κοινό και να τοποθετηθούν καλύτερα στην αγορά. Περεταίρω, στόχος της εργασίας είναι να εξακριβωθεί εάν στην αγορά χρησιμοποιούνται νέα μέσα και τεχνολογίες όπως το internet ή προτιμούνται τα παραδοσιακά μέσα του marketing για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν στη πελατειακή τους βάση.el
dc.description.abstractThe aim of this study is to present the market position of small and medium-sized enterprises, their importance in the economy and to analyze the ways and methods, by which the corporates of this category can become more successful and competitive in the market. Particularly, the primary research of this study aims to present the tactics that have been pursued by SMEs in the tourism sector of Rethymnon in recent years, in order to attract the purchasing public and to ensure better position in their market environment. Further, objective of the study is also to be assessed if the examined target group of selected SMEs in the market prefers new technologies (internet, social media) or traditional marketing tools.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Accounting and Finance Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤακτικές που ακολουθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο νομό Ρεθύμνης στην προσέλκυση αγοραστικού κοινού.el
dc.titleTactics and methods used by small and medium-sized enterprises in the prefecture of Rethymno in attracting buyers.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚερεντζή, Μαρίαel
heal.creatorNameKerentzi, Mariaen
heal.publicationDate2020-03-03
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9273
heal.abstractΣκοπός αυτής της μελέτης είναι η παρουσίαση της θέσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην αγορά, της χρησιμότητάς τους στην οικονομία και η ανάλυση των τρόπων και των μέσων με τα οποία δύνανται η υπό εξέταση επιχειρήσεις αυτής της κατηγορίας να γίνουν πιο επιτυχημένες και ανταγωνιστικές μέσα στην αγορά. Συγκεκριμένα, η πραγματοποιηθείσα πρωτογενή έρευνα της συγκεκριμένης εργασίας, σκοπό έχει να αναλύσει τις τακτικές που ακολουθούν τα τελευταία χρόνια οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στον τουριστικό τομέα στον νομό Ρεθύμνης, προκειμένου να προσελκύσουν το αγοραστικό κοινό και να τοποθετηθούν καλύτερα στην αγορά. Περεταίρω, στόχος της εργασίας είναι να εξακριβωθεί εάν στην αγορά χρησιμοποιούνται νέα μέσα και τεχνολογίες όπως το internet ή προτιμούνται τα παραδοσιακά μέσα του marketing για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν στη πελατειακή τους βάση.el
heal.abstractThe aim of this study is to present the market position of small and medium-sized enterprises, their importance in the economy and to analyze the ways and methods, by which the corporates of this category can become more successful and competitive in the market. Particularly, the primary research of this study aims to present the tactics that have been pursued by SMEs in the tourism sector of Rethymnon in recent years, in order to attract the purchasing public and to ensure better position in their market environment. Further, objective of the study is also to be assessed if the examined target group of selected SMEs in the market prefers new technologies (internet, social media) or traditional marketing tools.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Accounting and Finance Dept.en
heal.titleΤακτικές που ακολουθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στο νομό Ρεθύμνης στην προσέλκυση αγοραστικού κοινού.el
heal.titleTactics and methods used by small and medium-sized enterprises in the prefecture of Rethymno in attracting buyers.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμικρομεσαία επιχείρηση, ανταγωνιστικότητα, καινοτομία, συμπεριφορά αγοραστή, νομός Ρεθύμνουel
heal.keywordsmall and medium-sized enterprise, competitiveness, innovation, buyer behavior, prefecture of Rethymnonen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΓαβριλάκης, Νεκτάριοςel
heal.advisorNameΓαλυφιανάκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameGavrilakis, Nektariosen
heal.advisorNameGalyfianakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States