Παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση των φοιτητών.
Factors that influence students' performance.
Date
2020-03-05Author
Μίλε, Βίλσον
Χότζα, Οργκέτ
Mile, Vilson
Chotza, Orgket
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός : Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση των φοιτητών στο Τμήμα Λογιστικής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Κρήτης.
Μεθοδολογία : Συντάχτηκε ερωτηματολόγιο από 31 ερωτήσεις το οποίο να ικανοποιεί τους σκοπούς της έρευνας. Η έρευνα αφορά σε φοιτητές της σχολής του τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής. Οι ερωτήσεις είναι σχεδιασμένες ώστε να απαντούν οι φοιτητές βάσει πενταβάθμιας κλίμακας Likert. Η ανάλυση των ερωτηματολογίων έγινε με την βοήθεια του προγράμματος excel. Το χρονικό πλαίσιο διεξαγωγής της έρευνας είναι το τέλος του μηνός Απριλίου 2018 κατά τη διάρκεια του εαρινού εξαμήνου.
Το πλήθος των αξιολογήσιμων ερωτηματολογίων ήταν 89 στο σύνολο. Οι φοιτητές που συμμετείχαν στην έρευνα με τα ερωτηματολόγια ήταν σε ποσοστό 30% από τα τρία πρώτα έτη, ενώ το υπόλοιπο 70% ήταν από το 7 εξάμηνο και πάνω μέχρι το ΠΤΒ΄. Επιπλέον το ποσοστό των φοιτητών που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν 63% ενώ των φοιτητριών ήταν 37%. Από το συγκεκριμένο δείγμα το 10% ήταν ηλικίες 18 και 19, το 8% περιλαμβάνει ηλικίες από 20 και 21, το 12% περιλαμβάνει ηλικίες 22 και 23 ενώ το ποσοστό του 70% περιλαμβάνει ηλικίες από 24 έτη και πάνω.
Ευρήματα : Η σχολή είναι αρεστή στο 82% των φοιτητών, παρόλο που το 85% των φοιτητών δήλωσε ότι δυσκολεύεται από αρκετά ως πολύ. Το 73% περίπου των φοιτητών απάντησε ότι παρακολουθεί τις διαλέξεις από πολύ έως πάρα πολύ. Το 78% περίπου συμφώνησε πως υπάρχει η αναμενόμενη βοήθεια από τον καθηγητή κάτι το οποίο θεωρείται ότι είναι πολύ σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την απόδοσή τους. Όσο αφορά τα μαθήματα το 63% τόνισε ότι τα φροντιστήρια που γίνονται καλύπτουν επαρκώς τα αντίστοιχα μαθήματα.
Περιορισμοί/Συνέπειες : Μέσα στο συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο έγινε προσπάθεια να καλυφθούν όσο το δυνατόν περισσότερα. Έτσι ήταν εφικτό να απαντήσουν 89 φοιτητές και υπήρξαν τα αντίστοιχα συμπεράσματα για τους 89 φοιτητές. Σε περίπτωση που υπήρχε και άλλος διαθέσιμος χρόνος για έρευνα θα υπήρχαν περισσότερες απαντήσεις. Ένας άλλος ανασταλτικός παράγοντας είναι ο τόπος. Επιλέχθηκε η σχολή Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Κρήτης και οι απαντήσεις ήταν αποκλειστικά από φοιτητές του συγκεκριμένου τμήματος. Εάν υπήρχε η δυνατότητα να γίνει επικοινωνία με άλλες σχολές και με φοιτητές άλλων τμημάτων το δείγμα θα ήταν πιο ευρύ. Purpose: The purpose of the present study is to investigate the factors that influence the performance of students in the Accounting Department of the Hellenic Mediterranean University of Crete.
Methodology: A questionnaire of 31 questions was designed to meet the research objectives. The research concerns students of the Faculty of Accounting and Finance. The questions are designed to answer students on a 5-point Likert scale. Questionnaires were analyzed using the excel program. The time frame for conducting the research is the end of April 2018 during the spring semester.
The total number of questionnaires evaluated was 89 in total. The students who participated in the questionnaire survey were 30% of the first three years, while the remaining 70% were from semester 7 and up to the FTC. In addition, the percentage of students who participated in the survey was 63%, while that of students was 37%. Of this sample, 10% were ages 18 and 19, 8% included ages 20 and 21, 12% included ages 22 and 23, and 70% included ages 24 and over.
Findings: 82% of the students liked the school, although 85% of the students said that it was difficult for many. About 73% of students responded that they are attending lectures from very to very much. About 78% agreed that there is the expected help from the teacher, which is considered to be a very important factor affecting their performance. Regarding the courses, 63% said that the tutorials provided cover the corresponding courses adequately.
Constraints / Consequences: Within this timeframe, efforts were made to cover as many as possible. Thus it was possible for 89 students to answer and there were corresponding conclusions for the 89 students. If there was more time available for research there would be more answers. Another inhibitory factor is location. The School of Accounting and Finance of the Hellenic Mediterranean University of Crete was selected and the answers were solely from students of this department. If it were possible to communicate with other schools and students from other departments the sample would be wider.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info