Εμφάνιση απλής εγγραφής

Methods of advertisement and use of marketing actions in web sites of mass media.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜερκάι, Τζοάνναel
dc.creatorMerkai, Tzoannaen
dc.date.accessioned2020-03-13T20:34:26Z
dc.date.available2020-03-13T20:34:26Z
dc.date.issued2020-03-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9290
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσης εργασίας είναι να παρουσιάζει τους τρόπους και τις μεθόδους μέσω των οποίων μπορεί να επιτευχθεί η διαδικτυακή διαφήμιση. Αφού παρατεθεί μία σύντομη εισαγωγή, παρουσιάζεται η έννοια της διαφήμισης, και η ιστορική εξέλιξη τής διαφήμισης, από την αρχαιότητα έως σήμερα. Στη συνέχεια παρατίθενται τα βασικότερα μέσα διαφήμισης, όπως είναι η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, η έντυπη διαφήμιση κ.ά. Στο 3ο κεφάλαιο γίνεται μία εκτενής αναφορά στη διαδικτυακή διαφήμιση. Γίνεται μία καταγραφή των μεθόδων που χρησιμοποιούνται για να πραγματοποιηθεί η διαφήμιση online, όπως είναι τα banner ads, οι μικρές αγγελίες, τα rich media ads κ.ά. Κατόπιν επικεντρωνόμαστε στη διαφήμιση που πραγματοποιείται μέσω των social media, δηλαδή μέσω του facebook, του twitter και άλλων, και καταδεικνύεται η ισχύς που φέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τομέα της διαφήμισης. Ακολούθως επισημαίνονται ορισμένες τεχνικές αποτελεσματικής σχεδίασης διαδικτυακών διαφημίσεων, ενώ το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την παράθεση ορισμένων ερευνών, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης. Στο 4ο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έννοια τής επικοινωνίας και της επικοινωνίας marketing. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα αποτελέσματα που περισυνελέχθησαν από το ερωτηματολόγιο που δόθηκε σε μία ομάδα ατόμων, για να μελετηθεί η σημασία της διαφήμισης γενικότερα και τις διαδικτυακής διαφήμισης ειδικότερα στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.el
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to present the ways and methods through which online advertising can be achieved. After giving a brief introduction, the concept of advertising, and the historical evolution of advertising, from antiquity to the present, is presented. The following are the main advertising media such as television, radio, print and more. In chapter 3 there is an extensive reference to online advertising. There is a record of the methods used to run online advertising, such as banner ads, classified ads, rich media ads, and more. Then we focus on advertising through social media, ie facebook, twitter and others, and demonstrate the power of social media in advertising. Following are some highlights of effective web design techniques, while the chapter concludes with some research that demonstrates the effectiveness of online advertising. Chapter 4 introduces the concept of communication and marketing communication. The work concludes with the results gathered from the questionnaire given to a group of individuals to study the importance of advertising in general and online advertising in particular in consumer buying habits.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜέθοδοι προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους μέσων μαζικής ενημέρωσης.el
dc.titleMethods of advertisement and use of marketing actions in web sites of mass media.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜερκάι, Τζοάνναel
heal.creatorNameMerkai, Tzoannaen
heal.publicationDate2020-03-13
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9290
heal.abstractΣκοπός της παρούσης εργασίας είναι να παρουσιάζει τους τρόπους και τις μεθόδους μέσω των οποίων μπορεί να επιτευχθεί η διαδικτυακή διαφήμιση. Αφού παρατεθεί μία σύντομη εισαγωγή, παρουσιάζεται η έννοια της διαφήμισης, και η ιστορική εξέλιξη τής διαφήμισης, από την αρχαιότητα έως σήμερα. Στη συνέχεια παρατίθενται τα βασικότερα μέσα διαφήμισης, όπως είναι η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, η έντυπη διαφήμιση κ.ά. Στο 3ο κεφάλαιο γίνεται μία εκτενής αναφορά στη διαδικτυακή διαφήμιση. Γίνεται μία καταγραφή των μεθόδων που χρησιμοποιούνται για να πραγματοποιηθεί η διαφήμιση online, όπως είναι τα banner ads, οι μικρές αγγελίες, τα rich media ads κ.ά. Κατόπιν επικεντρωνόμαστε στη διαφήμιση που πραγματοποιείται μέσω των social media, δηλαδή μέσω του facebook, του twitter και άλλων, και καταδεικνύεται η ισχύς που φέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τομέα της διαφήμισης. Ακολούθως επισημαίνονται ορισμένες τεχνικές αποτελεσματικής σχεδίασης διαδικτυακών διαφημίσεων, ενώ το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την παράθεση ορισμένων ερευνών, που αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης. Στο 4ο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έννοια τής επικοινωνίας και της επικοινωνίας marketing. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα αποτελέσματα που περισυνελέχθησαν από το ερωτηματολόγιο που δόθηκε σε μία ομάδα ατόμων, για να μελετηθεί η σημασία της διαφήμισης γενικότερα και τις διαδικτυακής διαφήμισης ειδικότερα στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to present the ways and methods through which online advertising can be achieved. After giving a brief introduction, the concept of advertising, and the historical evolution of advertising, from antiquity to the present, is presented. The following are the main advertising media such as television, radio, print and more. In chapter 3 there is an extensive reference to online advertising. There is a record of the methods used to run online advertising, such as banner ads, classified ads, rich media ads, and more. Then we focus on advertising through social media, ie facebook, twitter and others, and demonstrate the power of social media in advertising. Following are some highlights of effective web design techniques, while the chapter concludes with some research that demonstrates the effectiveness of online advertising. Chapter 4 introduces the concept of communication and marketing communication. The work concludes with the results gathered from the questionnaire given to a group of individuals to study the importance of advertising in general and online advertising in particular in consumer buying habits.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίαςel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Management and Economic Sciences (SMES), Management Science and Technology Dept.en
heal.titleΜέθοδοι προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους μέσων μαζικής ενημέρωσης.el
heal.titleMethods of advertisement and use of marketing actions in web sites of mass media.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordδιαφήμιση,διαδίκτυο, κοινό-στόχος, διαδικτυακές μέθοδοι διαφήμισηςel
heal.keywordadvertising, internet, target audience, online advertising methodsen
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States